Mikä vituttaa tänään?

Palatakseni hetkeksi sähköautoihin - ei vituta vaan naurattaa. Rovaniemellä Revontulen parkkitalossa teslakuski kysyi onko tietoa mistä löytyy Teslan latauspiste. Siinä vieressä oli tavallinen latauspiste tyhjänä, ei kelvannut. On se vaikeaa.
Olisit sanonut, että Helsingistä😂
 
Oletteko seuranneet merilohen kilohintaa?
Ostan tarjouskala, mitä cittarin tiskilta löytyy ke ja to, torstaina tulee tuore satsi välimeren kaloja. Sen jälkeen kun syönyt hyvin tuoretta taimenia, 9 e kilo, ei tee mieli syödä lohet, mutta sittarissa on usein kknaisia pakattuja lohia sivulla, ei tiskilta, hinta usein 10-13 e kg
 
Palatakseni hetkeksi sähköautoihin - ei vituta vaan naurattaa. Rovaniemellä Revontulen parkkitalossa teslakuski kysyi onko tietoa mistä löytyy Teslan latauspiste. Siinä vieressä oli tavallinen latauspiste tyhjänä, ei kelvannut. On se vaikeaa.

Jossain vaiheessa Tesloihin sai kylkiäisiksi ilmaisia latauksia Teslan latauspisteistä, joillain niitä ilmeisesti vieläkin jäljellä? Jos oli pihimpää sorttia että mieluummin ajelee kuin muutamaa euroa maksaa 😅
 
Jossain vaiheessa Tesloihin sai kylkiäisiksi ilmaisia latauksia Teslan latauspisteistä, joillain niitä ilmeisesti vieläkin jäljellä? Jos oli pihimpää sorttia että mieluummin ajelee kuin muutamaa euroa maksaa 😅
Veikkaan että ko parkkitalossa on kyllä Teslan laturi jossain, mutta opasteista ei välttämättä tajua että Nelosmonttu jakaa parkkitalon kahtia, ja hän oli todennäköisesti väärällä puolella. Olisin neuvonut jos olisin tiennyt, mutta en edes tiennyt että merkkikohtainen laturi on todellisuutta.

Tällä hetkellä muuten vituttavat autoilijat jotka eivät sammuta pitkiä heti kun mäen tai mutkan takaa kajastaa vastaantulijan valot. Ilmeisesti luulevat että valo pysähtyy maagisesti sadan metrin päähän omasta autosta ja että pitkiä voi pitää päällä pitkällä suoralla. Oli aika kusinen ajomatka takaisin etelään kun märkä asfaltti imee valon, kaistamaalaukset on jään alla, lumen vuoksi tie kaventunut ja vielä nuo ihanan kirkkaat vastaantulijan valot. Ja se saatanan pätkä Jyväskylän molemmin puolin on edelleen ilman valoja, mutkainen ja mäkinen.
 
Vituttaa että tämäkin pitää olla tunnusten takana. Tärkeä asia! Niin, olette ihan varmaan samaa mieltä että vituttaa.....


Jos haluat vahvan erektion, muuta nämä 8 asiaa elämässäsi.


.
 
Palatakseni hetkeksi sähköautoihin - ei vituta vaan naurattaa. Rovaniemellä Revontulen parkkitalossa teslakuski kysyi onko tietoa mistä löytyy Teslan latauspiste. Siinä vieressä oli tavallinen latauspiste tyhjänä, ei kelvannut. On se vaikeaa.
Virran latauspisteessä on 1 kpl 50 kW -latureita. Samassa rakennuksessa Teslalla 8 kpl 250 kW ja todennäköisesti halvemmalla/ilmaiseksi. Kyllä minäkin etsisin sen oikean merkkisen töpselin.
 
Minua vituttaa se, että ensi vuonna (väitetysti) tämänkin 49-vuotiaan pitäisi olla elämänsä parhaassa kunnossa fyysisesti ja henkisesti, mutta olen juossut matolla molempiin jalkoihini plantaarifaskiitin ja kantapään rasvapatjan tulehdukset. Joita en tietenkään levolla osaa oikein hoitaa, kun pelkään sohvaperunaksi palaamista. Joka päivä pitää liikkua, vaikka yritän varoa askeleita. Juoksumaton olen jo korvannut ostamalla soutulaitteen, mutta jos äijä ei pysty edes käymään 300 m ampumaradalla paskomatta jalkojaan, niin huonossa on.

Jos jollakulla on aiheesta kokemusta, niin laita yksityisviestiä, kiitos. (y)
 
Minua vituttaa se, että ensi vuonna (väitetysti) tämänkin 49-vuotiaan pitäisi olla elämänsä parhaassa kunnossa fyysisesti ja henkisesti, mutta olen juossut matolla molempiin jalkoihini plantaarifaskiitin ja kantapään rasvapatjan tulehdukset. Joita en tietenkään levolla osaa oikein hoitaa, kun pelkään sohvaperunaksi palaamista. Joka päivä pitää liikkua, vaikka yritän varoa askeleita. Juoksumaton olen jo korvannut ostamalla soutulaitteen, mutta jos äijä ei pysty edes käymään 300 m ampumaradalla paskomatta jalkojaan, niin huonossa on.

Jos jollakulla on aiheesta kokemusta, niin laita yksityisviestiä, kiitos. (y)
Sulla on nyt vähän rojeksia jalkain kanssa, noin vuodessa menee ohi faskiitti, ainakin meikäläisellä, ei passaa hosua
 
Minua vituttaa se, että ensi vuonna (väitetysti) tämänkin 49-vuotiaan pitäisi olla elämänsä parhaassa kunnossa fyysisesti ja henkisesti, mutta olen juossut matolla molempiin jalkoihini plantaarifaskiitin ja kantapään rasvapatjan tulehdukset. Joita en tietenkään levolla osaa oikein hoitaa, kun pelkään sohvaperunaksi palaamista. Joka päivä pitää liikkua, vaikka yritän varoa askeleita. Juoksumaton olen jo korvannut ostamalla soutulaitteen, mutta jos äijä ei pysty edes käymään 300 m ampumaradalla paskomatta jalkojaan, niin huonossa on.

Jos jollakulla on aiheesta kokemusta, niin laita yksityisviestiä, kiitos. (y)

Tuo kantapään ongelma voi johtua kengistä. Esim. liian uudet kengät jotka eivät ole vielä omalle jalalle sopiviksi muovautuneet.
 
Suuret kiitokset yksityis- yms. viesteistä. Ulinaani heikentyneestä terveydentilasta johtuen. Erittäin vahvasti toivon, ettei kenellekkään ole tullut näkymää johonkin mitä ei ole.

Ei ole pelkoa. Ei ole jotakin toiveisiin perustuvaa, mikä saattaisi olon romahduttaa.

Tälläisenä ikääntyvänä ja delaamista jossakin määrin odottavana heppuna. Mulla olisi toive esittää teille nuoremmille. Älkää lykätkö liikaa, sitä hyvää mikä teillä on annettavissa. Olkaa lähimmille ihmisille hyviä. Varsinkin lapsille. Jos teillä on lapsia. Uskaltakaa rakastaa täysillä. Lapset ovat huomisen aikuisia. Mulla on lahja kahden pojan ominaisuudessa. Tuo riittää mulle kaikkeen. Olen pojille kertonut, että kävelisin tuleen heidän puolestaan. Uskon, että pojat ovat tuon tosissaan ottaneet. Kuten asia on.
 
Kaikki ei ole päin persettä, mutta tuo Messenger kyllä v:ttaa...ei se päästä minua, vaikka olen tehnyt kaiken.
 
Back
Top