Mikä vituttaa tänään?

Terveys on pitkään horjahdellut. Parantumaton sairaus. Duunit loppuu nykyisessä paikassa. Ikää lähemmäs kuutta- kuin viittäkymppiä.

Ei tää nyt kovin hyvältä näytä jatkoa ajatellen. Paha nähdä itseään selittelemässä lekurille tai kenellekään sen suhteen, että kondis on heikkenemässä.

Hiukan hirvittää. Joskus vuosikymmeniä taaksepäin olen viimeksi työttömänä ollut. Nyt tuo eteen tulee. Voihan Wittu. Ei vaan pää taivu siihen, että minun pitäisi kenellekään selitellä mitään.

Mielenkiinnolla odottelen kohtaamisia virka-ihmisten kanssa. Tiedän jo etukäteen, etten mihinkään haista-paska -kurssituksille tai vastaaville ole menossa.
 
Tälläiselle suhteellisen yksiulotteiselle tyypille, jolle fyysinen ulottuvuus kyvykkyydessä on ollut melko oleellinen osa itseymmärrystä. Heikkouden tulo mukaan arkea, ei ole ollut aivan iisiä.

Edelleen on potku riittänyt siihen, että olen puuttunut häirintään, kiusaamiseen ja pahimmillaan lasten ahdisteluun ympäristössä. Ajatuksessa, että nyrkki riittää jos tarvetta tulee.

Viimeksi kun katsoin poissaolotietoja systeemistä, tuossa oli seitsemän vuotta ilman ensimmäistäkään sairaspoissaoloa. Ennen nykyistä.

Mun on aivan erinomaisen vaikeaa selitellä yhtään mitään, yhtään kenellekään. Veikkaisin tästä harmia tulevan. Ei taida riittää, kun sanoo että on kipeä. Diagnoosit sydämen vajaatoiminnasta, laajenemasta sekä haarakatkoksesta signaalin siirtymiseen toki olemassa.

Voi Wittu sentään. Mihinkään pelletoimintaan en tule osallistumaan. Näin elämä menee. Kuoleman ajatus ei aiheuta minkäänlaisia pelkotiloja. Ajautuminen tilaan, jossa oma toimintakyky on mennyt ja olet muiden varassa... tuo on mulle ajatuksena täyttä kauhua.
 
Millähän tuollaisen 400€ laskun saa perusteltua, 300€ hälytyslisä? Onneksi vara-avain on (ainakin lähes) ilmainen.
Tuntuu, että silloin, kun mennään hälytyslisillä yms. niin ihmisiltä voidaan laskuttaa mielivaltaisesti. Sakotetaan omasta tyhmyydestä :ROFLMAO:
Eipä ole käytössä ylimääräisiä avaimia, kun ovat muksujen käytössä ja ullatus nekin oli silloin sisällä.
 
Niin ne sumuvalot. Täälläkin on sadateltu että älkää käyttäkö niitä turhaan, ja hyvin on oppi mennyt perille. Vaikka lunta sataa viiteen suuntaan yhtä aikaa, niin ei vahingossakaan paineta niitä takasumuvaloja päälle. Puolet porukasta ei varmaan tiedäkään mikä on sumuvalo, ja toinen puoli varoo että ei kai vaan ole turhaan päällä.

Seurauksena 50 metrin päässäkin auton perä hädin tuskin näkyy valkoisena haamuna pöllyn keskellä. Autohan on muodikkaasti valkoinen. Takavaloja sieltä vähän pilkottaa, tai ei pilkota, kun ei sitä perääkään ole viitsitty sutia edes liikkeelle lähtiessä. Takasumuvalo oli pöllyssä päällä ehkä yhdellä autoilijalla kymmenestä. Pisteet näille rohkeille, jotka uskaltavat painaa sitä nappia silläkin uhalla, että "jupinaa jupinaa ihan turhaan häikäisee".

Niin olihan siellä samassa pöllyssä myös se kuuluisa Ammattimies Firman Valkoisella Pakulla. Vaikka ajolinja kiemurtelee jo suorallakin, niin pitää sen lisäksi vaihtaa kaistaa korkean vallin läpi aivan toisella kaistalla ajavan nokan eteen, niin että toinen saa jarruttaa. Tuskin oli kaukana, että olisi se Firman Paku luiskahtanut kaistaa vaihtaessa poikittain.
 
Tälläiselle suhteellisen yksiulotteiselle tyypille, jolle fyysinen ulottuvuus kyvykkyydessä on ollut melko oleellinen osa itseymmärrystä. Heikkouden tulo mukaan arkea, ei ole ollut aivan iisiä.

Edelleen on potku riittänyt siihen, että olen puuttunut häirintään, kiusaamiseen ja pahimmillaan lasten ahdisteluun ympäristössä. Ajatuksessa, että nyrkki riittää jos tarvetta tulee.

Viimeksi kun katsoin poissaolotietoja systeemistä, tuossa oli seitsemän vuotta ilman ensimmäistäkään sairaspoissaoloa. Ennen nykyistä.

Mun on aivan erinomaisen vaikeaa selitellä yhtään mitään, yhtään kenellekään. Veikkaisin tästä harmia tulevan. Ei taida riittää, kun sanoo että on kipeä. Diagnoosit sydämen vajaatoiminnasta, laajenemasta sekä haarakatkoksesta signaalin siirtymiseen toki olemassa.

Voi Wittu sentään. Mihinkään pelletoimintaan en tule osallistumaan. Näin elämä menee. Kuoleman ajatus ei aiheuta minkäänlaisia pelkotiloja. Ajautuminen tilaan, jossa oma toimintakyky on mennyt ja olet muiden varassa... tuo on mulle ajatuksena täyttä kauhua.
Täällä on muitakin, joitten periaate on tuon viimeisen tekstikappaleen mukainen, vaikka just nyt terveiden kirjoissa ainakin omasta mielestä ollaan. Tsemppiä toivotan!
 
Vaikka ajolinja kiemurtelee jo suorallakin, niin pitää sen lisäksi vaihtaa kaistaa korkean vallin läpi aivan toisella kaistalla ajavan nokan eteen, niin että toinen saa jarruttaa.
Tänään aamulla edessä ajava päätti ajaa 2 kaistasella tiellä puoliksi siinä vallin päällä 70km/h satasen alueella, ei paljon takana mitään nähnyt, muutaman kilometrin jälkeen pääsin ohi ja tää sama avensis tuli perässä t-risteykseen ja oli sen verran ruuhkaa että edellämenevä ei heti uskaltanut pieneen väliin lähtee, niin avensis päätti ruveta tööttäileen takana, olin jo jalkautumassa autosta kun emäntä sano että "et nyt lähde rähiseen sinne yhtään" vieläkin vituttaa...
 
Seurauksena 50 metrin päässäkin auton perä hädin tuskin näkyy valkoisena haamuna pöllyn keskellä. Autohan on muodikkaasti valkoinen. Takavaloja sieltä vähän pilkottaa, tai ei pilkota, kun ei sitä perääkään ole viitsitty sutia edes liikkeelle lähtiessä. Takasumuvalo oli pöllyssä päällä ehkä yhdellä autoilijalla kymmenestä. Pisteet näille rohkeille, jotka uskaltavat painaa sitä nappia silläkin uhalla, että "jupinaa jupinaa ihan turhaan häikäisee".
Onko jossain jupistu takasumuvalon asiallisesta käytöstä? Itse en ole huomannut.

50 metriä ei muuten ole paljoa, ainakaan maantiellä. Kannattaa jättää sitä turvaväliä eikä ajaa pöllyssä.
 
Vitun neekerin nussimat korkkijutkut ekofasistit ja niiden uudet paskat korkit. Vitun EU ja ne idiootit Brysselissä. Putin voisi ampua sinne ydinohjuksen eikä mitään merkittävää menetettäisi. Keksikää nyt vielä jotain muuta yhtä typerää.
 
Lyijykielto luoteihin? Ai vittu, sehän on jo tehtykin...
 
Voi vittu ja Ensio Itkonen. Joka toiselta autoilijalta pitäisi ottaa kortti pois. Ne idiootit pysähtyvät joku 10-15m ennen suojatietä, eivätkä suojatien eteen. Toisella puolella tuleva ei välttämäti pysähry, ellei siinä ole sitä toista pysähtyneenä, jolloin mun on vaarallista mennä sille suojatielle. Parhaimmillaan se auto pysäytetään risteyksen tuolle puolen, mahdollisimman kauas suojatiestä.

Juuri äskenkin joku idiootti pysäytti kuvan kohtaan (punainen laatikko), vaikka suojatie (valkoinen viiva) menee risteyksen tuolla puolen. Eikä tämä ole ainoa risteys missä tätä tehdään.
741325689.png
 
Jää vituttaa. Heität säkillisen sepeliä pihaan ja parkkipaikalle. Työpäivän aikana sepeli painuu sulavan jään sisään ja iltaan mennessä pinta on taas jäässä. 25 kiloa sepeliä ilkkuu jään sisältä. Huomenna sama homma, ja suolakin loppui jo.
 
Vitun neekerin nussimat korkkijutkut ekofasistit ja niiden uudet paskat korkit. Vitun EU ja ne idiootit Brysselissä. Putin voisi ampua sinne ydinohjuksen eikä mitään merkittävää menetettäisi. Keksikää nyt vielä jotain muuta yhtä typerää.
Ihan sama Norjassa, huomasin tammikuussa että vittu mikä näissä flindoissa nyt hirttää, sama diili vaikkei olla edes EU_ssa. Siis je kusipää jää yhdestä snörasta kiinni siihen kaulaan, ja kun käytät voimaa nii juomat kuohuu sinne ja tanne.
 
Sepeli jään sisässä näyttää hyvältä pyöräillessä.
Makuasia sano koira kun muniaan nuoli, mutta mun pihassa ja parkkipaikalla ei pyöräile muut kuin asukkaat, ja pyörät on viety vajaan talveksi.

En minäkään rakasta sepeliä, mutta kun lunta tulee viime kuun malliin ja sitten jäätyy, suolalla ei pärjää. Sitä pitäisi ajaa satoja kiloja.
 
Vituttaa nyt jo toistapäivää kurkkukipu ja vilun tunne. Yskityttää sillain kivuliaasti eikä kuitenkaan mitään irtoa.
 
Voi vittu ja Ensio Itkonen. Joka toiselta autoilijalta pitäisi ottaa kortti pois. Ne idiootit pysähtyvät joku 10-15m ennen suojatietä, eivätkä suojatien eteen. Toisella puolella tuleva ei välttämäti pysähry, ellei siinä ole sitä toista pysähtyneenä, jolloin mun on vaarallista mennä sille suojatielle. Parhaimmillaan se auto pysäytetään risteyksen tuolle puolen, mahdollisimman kauas suojatiestä.

Juuri äskenkin joku idiootti pysäytti kuvan kohtaan (punainen laatikko), vaikka suojatie (valkoinen viiva) menee risteyksen tuolla puolen. Eikä tämä ole ainoa risteys missä tätä tehdään.
Katso liite: 92508
No mutta jos tuo risteys on tasa-arvoinen? Olisiko sieltä tullut toinen auto? Liikennevalot? En oikein nää äikkipäiten tuossa mitään väärää.
 
No mutta jos tuo risteys on tasa-arvoinen? Olisiko sieltä tullut toinen auto? Liikennevalot? En oikein nää äikkipäiten tuossa mitään väärää.
Ei valoja, ei tasa-arvoinen, tuli toinen auto Tuottajantien suuntaan ja SEN VITUN SUOJATIEN ETEEN PYSÄHDYTÄÄN, ei sinne jonnekin kauas.
 
Back
Top