Millainen ihminen oikein äänestää perussuomalaisia?

Status
Suljettu uusilta vastauksilta.

Karjalansissi

Alokas
BAN
1670690241565.png
Millainen ihminen äänestää perussuomalaisia? Venäjämielinen varmastikin. Minä kun en ole sosiaalisessa mediassa, enkä tunne ketään perussuomalaisiin myönteisesti suhtautuvaa, niin kertokaa millainen ihminen näitä oikeasti äänestää, kun niitä tuntuu olevan kuitenkin hieman alle 20% kansalaisista.

Perussuomalaisten varapuheenjohtaja Peltokangas kirjoittelee tälläisiä juttuja, toinen varapuheenjohtaja Tynkkynen käy Kremlin järjestämällä leirillä, jossa etsitään Putinille hyödyllisiä poliitikkoja (tämä on suojelupoliisinkim tiedossa) ja vielä päälle se, että puheenjohtaja Purra selittää, miten energiakriisi on hallituksen syytä, eikä niinkään Venäjän.
 
Katso liite: 71508
Millainen ihminen äänestää perussuomalaisia? Venäjämielinen varmastikin. Minä kun en ole sosiaalisessa mediassa, enkä tunne ketään perussuomalaisiin myönteisesti suhtautuvaa, niin kertokaa millainen ihminen näitä oikeasti äänestää, kun niitä tuntuu olevan kuitenkin hieman alle 20% kansalaisista.

Perussuomalaisten varapuheenjohtaja Peltokangas kirjoittelee tälläisiä juttuja, toinen varapuheenjohtaja Tynkkynen käy Kremlin järjestämällä leirillä, jossa etsitään Putinille hyödyllisiä poliitikkoja (tämä on suojelupoliisinkim tiedossa) ja vielä päälle se, että puheenjohtaja Purra selittää, miten energiakriisi on hallituksen syytä, eikä niinkään Venäjän.
Heh, olipas avautumineno_O
Kovin pitkään ei ....
 
Kommentti vuoden takaa, olisihan se kiva kuulla Maurilta jotta miltä se Venäjän ja Ukrainan johdon rinnastaminen nyt tuntuu.

Niin tai näin, aika väkinäistä ja jos jonnekin niin tällaiset kommentit kuuluisi kärkipoliitikot - ketjuun. Tosin sekin olisi pitänyt tehdä jo viime vuotena.
 
Uppoaa kuitenkin kovin tehokkaasti kun on sopivat ennakkoluulot.
Noh, tämä pätee toki tahoon jos toiseenkin.

Itse en suhtaudu persuihin puolueena - varsinkaan paikallistasolla - kovinkaan negatiivisesti, Mauria pidän kylläkin idioottina. Joten myönnän, jonkinmoinen bias asiassa on.

Edit: Asenteeni persuja kohtaan oli jokunen vuosi sitten huomattavasti negatiivisempi. Tilanne alkoi muuttumaan kun alkoivat lempata pahimpia idiootteja pihalle. Jotkut tosin ymmärsivät lähteä itsekin.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
Back
Top