Moskovan terrori-isku

Laitan spoilerin taakse yhden, ei mitään ehdottoman graafista mutta paljon ruumiita maassa, konekiväärillä ampumista sekä kameralle julistamista (hyvä tiedostaa että nämä videot ovat olemassa eivätkä ole mitään twitterissä keksittyä höpötystä):

Watch carefully 18+

ISIS claimed responsibility and released GoPro video of the Crocus terrorists.


Miten tuosta konekivääristä tulee tommosta kipinää? Moni muukin sitä on ihmetellyt mutta mikä on vastaus?
 
Miten tuosta konekivääristä tulee tommosta kipinää? Moni muukin sitä on ihmetellyt mutta mikä on vastaus?

Minä muistan kuulleeni että ainakin titaanista valmistetut äänenvaimentimet voivat kipinöidä, mutta en muista, johtuiko se titaanien seostuksesta eli mitä muuta siihen on sekoitettu. Näiden osalta muistan että kipinöintiä ei tapahtunut välttämättä joka laukauksella, mutta kohtuu usein. En osaa sanoa, oliko äänenvaimentimen lämpenemisellä mitään osuutta asiaan. Saattoi myös olla niin että ns. flow-through äänenvaimennin oli herkemmin kipinöivä, kun taas perinteisen rakenteen äänenvaimennin ei (vaikka olisikin titaanista tai titaaniseoksesta valmistettu).

Tosin tuossa konekiväärissä ei ole äänenvaimentajaa, mutta jonkinlainen liekintappaja tai vastaava taitaa olla. Se tuskin on titaania tai titaaniseosta kuitenkaan?

Toinen mieleen tuleva vaihtoehto on patruunoiden lataus, mutta yleensä se tuottaa suuren suuliekin eikä kipinöintiä - en ainakaan muista kuulleeni kipinöinnistä.

Kolmas ajatus on että tuliputken suulla oleva liekinvaimennin (tai mikä siinä onkaan) on vääntynyt tai muuten onnettomassa kunnossa jolloin luodit raapaisevat siihen joka kerta kun ase laukaistaan. Kenties siitä syntyy tuollaista kipinöintiä?

Toivottavasti myöhäisen illan muisteluni ei mennyt pahasti metsään, yritin tapailla ulkomuistista yksityiskohtia.
 
Viimeksi muokattu:
Olen nähnyt pätkää, halukkaat voivat tonkia Telegramista tai äksästä. Itse en rupea sitä linkkaamaan tänne, ymmärrettävistä syistä. Hyi vittu.

Eikai ryssä enää sitä voi kiistää etteikö ISIS olisi ollut iskun takana, nyt vaan koitetaan spinnata asiaa niin että Ukraina olisi tukenut ISISIä tjsp.

Monet luulevat olevansa islamin ystäviä kunnes jossain vaiheessa tajuavat että islam ajaa islamin asiaa.
 
Toinen mieleen tuleva vaihtoehto on patruunoiden lataus, mutta yleensä se tuottaa suuren suuliekin eikä kipinöintiä - en ainakaan muista kuulleeni kipinöinnistä.
Kyllä ne ihan tällaisia kipinöitä truuttaa, kun palamatonta / huonosti palanutta ruutia lentelee piipusta ulos. Tuosta tulee tosin tooodella paljon ja joka puolelle. Taida noista ammuksista muuhun ollakaan kuin siviilien tappamiseen niin läheltä, ettei vain voi osua ohi.

Itse tullut näitä todistettua revolverilla ja pistoolilla, mutta paljon maltillisemmissa määrin. Pistoolin kanssa tuli ihan otettua video, kun menee vuorotellen eri paukkua iltahämärässä. Toista pystyy ampumaan, toisen kanssa sitten vähän sokaistuu suuliekistä ja kipinöitäkin lentelee.
 
Monet luulevat olevansa islamin ystäviä kunnes jossain vaiheessa tajuavat että islam ajaa islamin asiaa.
Tämähän on putlerinkin ongelma, jota ei vielä näe. Sillä on maassa merkittävissä määrin ählämeitä ja ne lisääntyy ortodoksiryssiä nopeampaa. Samaan aikaan putleri syöttää ählämeitä Eurooppaan, joka on vielä munattomampi ählämeitä kohtaan. Siitä voi koitua ongelmia myös ryssille ennen pitkää, kun näitä on joka puolella.
 
Ei tää ollu false flag vaikka ajankohta ja ryssänmaan sisäinen tilanne siihen viittaisikin vahvasti. Ei noilla ollut mitään käsikirjoitusta valmiina kun putte ja lakeijat eivät näköjään oikein tiedä mitä sanoa, mumisevat vaan jotain epämääräistä julkisuuteen. False flagiin olis ollut valmiit tiedotteet, pidätysvideot ja Ukrainaan johtavat jäljet valmiina ja nopeasti tiedotusvälineissä.

Eipä tuohon osaa itsekään oikein suhtautua. Toisaalta ISIS ja viattomien tappaminen on perseestä mutta taae toisaalta ryssä saa vähän makua siitä mitä itse tekevät vielä laajemmassa mittakaavassa Ukrainassa.

Eli kyllä kai tässä voisi sanoa että terrori-isku on väärin mutta kohde on oikea.
Juuri näin itsekin arvelen, ei pro Ukraina tatskoja ja passeja jne. Taisi olla aitoa islamia tämäkin rikastus. Suomen kannalta olisi tosiaan mielenkiintoisinta tietää kuinka monta isis-koota on jo maassa ja kuinka monta tankataan lisää vielä tänä vuonna. Esim. meidän pastorimme ovat huolissaan vain siitä että vastaanottoraha on tarpeeksi suuri ja ettei ketään vain käännytetä, aivan kuten muukin Suomea johtava vasemmistoeliitti. Itse teosta sanoisin ettei minua surettaisi vaikka uhreja olisi ollut 100 tai 1000 kertaa enemmän kun samaan aikaan z murhaa syyttömiä Ukrainassa.
 
Päätit sitten näyttää esimerkkiä langan tiiviinä pitämisestä viidellä erillisellä muutaman lauseen viestillä puolen tunnin aikana tälle samalle sivulle 😅
Ajattelen sentään itse joka viestissä, ja sinä laitoit jälleen X-kamaa, jonka ainakin minä olin jo lukenut sieltä, missä se olikin. 😂

Mutta ei se ole niin vakavaa. Kuten @vonrehausen totesi, täällä on porukkaa, joka ei hanki somesovelluksia, ja he saavat täällä aiheenmukaisen koosteen samalla. Se voi siten ollakin monille hyvä juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Juuri näin itsekin arvelen, ei pro Ukraina tatskoja ja passeja jne. Taisi olla aitoa islamia tämäkin rikastus. Suomen kannalta olisi tosiaan mielenkiintoisinta tietää kuinka monta isis-koota on jo maassa ja kuinka monta tankataan lisää vielä tänä vuonna. Esim. meidän pastorimme ovat huolissaan vain siitä että vastaanottoraha on tarpeeksi suuri ja ettei ketään vain käännytetä, aivan kuten muukin Suomea johtava vasemmistoeliitti.
Ja kun viranomaisten keinovalikoimaan yritetään lakimuutoksella saada mahdollisuus kriisitilanteessa (kuten nyt kun naapurimaa käy sotaa) estää rajan yli kulkeva ihmisliikenne nämä näkevät ongelmia vain ulkomailta peräisin olevien oikeuksissa, mutta Suomessa asuvien oikeus elää ilman tällaista terrorismia ei kiinnosta tippaakaan.
 
Vaikuttaa selvältä, että ISIS on tämän takana.

Ainoa kysymys on, että annettiinko sen tapahtua, jotta saadaan rakennettua pohjaa mobilisaatiolle. Edelleen on kuitenkin paljon kysymyksiä auki liittyen turvatoimiin, poliisin vasteeseen ja pakenemiseen paikalta. Tai sitten ne oikeasti ryssi tämän.
 
Miten tuosta konekivääristä tulee tommosta kipinää? Moni muukin sitä on ihmetellyt mutta mikä on vastaus?
Näiden isis yms. terroristien asetuotanto perustuu yleensä kyläseppien tekeleisiin tai jo vuosikymmen sitten puhkimammuttuihin. Tähän päälle sitten heidän poppamieste keittämään ruutiin ja keräiltyjen hylsyjen täyttöön perustuvaan patruunatuotantoon niin alkaa ymmärtää miksi ne aseet käyttäytyy kuten videoilla näkee. Kun tämän ymmärtää niin alkaa kummasti arvostaa saksalaiseen laatuajatteluun aikoinaan pohjaavaa kotimaista ase- ja patruunatuotantoa. Täällä kun vaatimuksena on vähän enemmän kuin se että ase pamahtaa liipasinta painettaessa.
 
Minun mielestä on aika outoa kun kaksi terroristijärjestöä ISIS vs venäjä alkaa tekemään iskuja toisiaan vastaan, alkaa täällä jollain heti säälittely venäläisistä siviileistä. Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseen, mutta minua ihmetyttää tuollaisen mega-murhaajavaltion siviilien sääliminen.

Varsinkin, kun voi hyvinkin olla mahdollista, että koko iskun takana on oman maan johto.
 
................alkaa täällä jollain heti säälittely venäläisistä siviileistä. ..... mega-murhaajavaltion siviilien sääliminen.

Mitä kiinteämmin ryssä pysyy omalla puolellaan rajoja sekä mitä vähemmän niitä on, niin kaikki ratkaisut sopii mulle.

"Salliminen on aktiivinen teko" ja kansa sallii Putlerin linjan sekä tukee linjaa aktiivisesti.
Kansa ei ole asettunut vastustamaan Putleria ja kaatamaan hallintoa, joten ottakoon vastaan kaikki seuraukset mitä tulee.
Ei säälitä tippaakaan.

.
 
Ukraina on oivallinen "syyllinen taho" jotta saadaan kansan viha ohjattua oikeaan suuntaan. Samalla voidaan perustella oikea virallinen mobilisaatio 300 000 tai enemmän "uuden sotilaan" kanssa .

Venäjän käyttäessä tätä tapahtumaa valheellisesti Ukrainaa vastaan ja perustellessa kansalleen uutta mobilisaatiota valheellisesti Ukrainan toteuttamalla terrori-iskulla, niin mun mielestäni tässä menee tietynainen punainen viiva lännelle. Joku roti sentään sotiessakin!

Ryssän valheelliset perusteet kansan agitoimiseksi Ukrainaa vastaan pitäisi höllentää aika monen asejärjestelmän pidäkkeitä ja johtaa siihen että ryssän valheeseen vastataan Ukrainan puolustusta vastaavasti parantaen. Niillä aseilla mitä toistaiseksi on himmailtu.

Ryssä uskoo vain voimaa.
.
 
Minun mielestä on aika outoa kun kaksi terroristijärjestöä ISIS vs venäjä alkaa tekemään iskuja toisiaan vastaan, alkaa täällä jollain heti säälittely venäläisistä siviileistä. Jokaisella on tietysti oikeus mielipiteeseen, mutta minua ihmetyttää tuollaisen mega-murhaajavaltion siviilien sääliminen.

Varsinkin, kun voi hyvinkin olla mahdollista, että koko iskun takana on oman maan johto.
Lapsiuhrit on aina murheellinen asia ja tuomitsisin tuollaisen siviileihin kohdistuvan iskun myös Ukrainan tekemänä.
En kyllä silti osaa välttämättä sääliä näitä venäläisiä, jotka tietoisesti päättivät osallistua Ukrainan hävitystä kannattavan yhtyeen konserttiin.
 
Back
Top