Hylkää huomautus
Liity mukaan keskusteluun!

Rekisteröityminen ei kestä kuin hetkosen ja pääset keskusteluun mukaan, tervetuloa!

>>> REKISTERÖIDY <<<

Olkalaukku

Viestiketju osiossa 'Muut huoltopalvelut' , aloittaja Bo Ek, 26.07.2011.

1. Bo Ek

Bo Ek Alikersantti

Tykkäykset:
    0
    Pisteet:
    6
    Osaatteko heittää vinkkiä jostain tukevasta olkamallisesta laukusta. Hakusessa on kuljetusväline fillaroitsijan tablettikoneelle ja pienelle määrälle muuta hilpettä. Saisi olla mieluummin taktis-militäärinen ratkaisu kuin marimekon mallistoa.

Tänkjuu :a-smiley:

2. Mainos Google AdSense

3. Sala

Sala Korpraali

Tykkäykset:
    0
    Pisteet:
    1
    Itse suosittelen Varustelekan myymää Condor E&E bag. Itselläni on sama laukku ja erittäin kätevä on.

Ehkä toinen sopiva vaihtoehto olisi sitten Varustelekan myymä Condor 3-Way Laptop Case. Itselläni ei ole kyseistä kantolaitetta, mutta vaikuttaa kuitenkin aika hyvältä. Olisi tarkoitus ostaa joskus.

Valitettavasti molemmat tuotteet ovat tilapäisesti loppu, mutta kyllä varmaan muitakin hyviä kantolaitteita on olemassa (jotka soveltuvat mainitsemiisi asioihin). :a-shocked:

4. ratikkakuski

ratikkakuski Korpraali Lahjoittaja

Tykkäykset:
    5
    Pisteet:
    1
    Saamasi pitää;

http://www.dealextreme.com/p/multifunction-oxford-fabric-tool-bag-59856

Omistan ko laukun. Tukeva, paljon taskuja. Yybertaktikaali lookki :) kruunaa kokonaisuuden

5. Hande

Hande Kenraali Lahjoittaja

Tykkäykset:
    274
    Pisteet:
    636
    Veljet tarjoavat melko järeitä ratkaisuja. Itse lähestyisin asiaa enemmän tällaiselta kantilta:

https://www.hantaurus.fi/shoplib/image.php?ty=0&pid=1738&st=i

Tuollaista olen itse silmäillyt vastaavaan tarkoitukseen. Täytyy vain ensin selvittää mikä kone, että tietää minkä kokoinen laukun pitää olla? Mahdollisia valmistajia on varmasti paljon. Susiykkösessä oli joskus kuvien kera juttua tuontyyppisistä laukuista, en kyllä jaksa muistaa mikä tai kuka oli valmistaja?

6. juhapar

juhapar Kenraali

Tykkäykset:
    66
    Pisteet:
    636
    Hakusanalla "versipack" voisi löytyä kaikkea kivaa tähän liittyen.

Jaa tämä sivu