Päivän minkki



Mutta ei viestiä ilman kuvaa!

images
 
Tässä on kyllä paras missi ikinä. Ehkäpä juuri siksi sitä aikanaan haukuttiin ns. alan ammattilaisten toimesta milloin mistäkin asiasta, mikä ei kuulemma sovi missille ulkonäöllisesti. Mutta näin niin kuin pystymetsästä reväistynä heteromiehenä, toimii.

Viivi-Pumpanen-002.jpg
viivi1_0702JID_503_vi.jpg
 
Tämä on ehkä enemmänkin lumikon kuin minkin puolelle menevä, mutta...

Kyllä Kainuun tyttöä on ilo seurata sekä työpaikallaan että vapaalla. Helppo silmille, kuten "läntiset kumppanimme" asian ilmaisevat ;) Tai mikä tyttö se mulle on kun on muutamia kuukausia itseäni vanhempi. Mutta itse arvostan kotimaista maatiaisminkkirotuamme (vaikka verkkarit päällä) yhtä lailla kun näitä kansainvälisempiä turkiseläinkaunottaria...

468x0_makarainen.jpg

1970018_kaisa-mit-waffe_800x450.jpg

makarainen_1.jpg
 
viivjuttu1402JID_vi.jpg



Lisää Viiviä :solthum:
 
10383955_863501153680697_8921163137703060048_n.jpg
 

Muodolllisesti pätevä typy ampuu MP 5:llä. Eikä siinä mitään, vaan ampuisin kyllä itse vasemmalla kädellä paremmin ilman tukea..
 

Ei jumaliste näitä IDF-kissoja. Pitäisikö ottaa tännekin pakollinen asevelvollisuus myös naisille, jos ei järkisyytä löydy niin esteettisesti tuntuu toimivan tämä yhdistelmä ihan meidän oman maatiaisrodunkin osalta huomattavasti pienemmällä otannalla. Toisaalta - ihan jo kun kuuntelee välillä omankin vaimon valitusta jostain naurettavan vähäpätöisestä epämukavuudesta niin joskus on käynyt mielessä ettei intti tekisi ollenkaan huonoa tässä pienten epämukavuuksien sietämisessä. Puolustuksen puheenvuorona kyseinen 153-senttinen nainen on synnyttänyt jo 4 tulevaa taistelijaa Suur-Suomelle ja viides tulossa, en kadehdi tästä todellakaan.

Jotta en riko "ei viestejä ilman kuvaa" -sääntöä niin pistetään tähän mukaan suklaasilmäinen monilahjakkuus rapakon takaa. Kyseessä muuten sitten ei ole Katy Perry vaan ihana Zooey Deschanel.
lg2SeGX.jpg
 
Kannatan yleistä kansalaispalvelusta kaikille jonka alaisuudessa olisi kaikki variaatiot sekä aseellisesta että aseettomasta palveluksesta.

Luulin tuota viimeisintä hetken Alessanda Torresaniksi, Cylonien esiäiti!

Alessandra-Torresani-HLife-Exclusive.jpg
 
Back
Top