Päivän vitsi

Minua muuten vaivaa pahasti että nykyään lihansyöjät tuntuu olevan pahimpia kitisijöitä.

Muutama vuosi sitten ituhipit uhriutui kilpaa kun jonkun pihvi-ravintolan vege-menu oli tynkä. Nykyään raavaat äijät pillittää isoon ääneen kun huoltoaseman kahvilinjastoon on ilmaantunut kauramaitoa.
Mää en ole moista huomannut, mutta omat havainnot eivät tietysti ole tilastollisesti merkitseviä.
Kolme vegaania on lähipiirissä ja kyllä ne jokainen heti sen tilaisuuden tultua kertoivat, mutta ei ole tilasto :cool:
 
Mää en ole moista huomannut, mutta omat havainnot eivät tietysti ole tilastollisesti merkitseviä.
Kolme vegaania on lähipiirissä ja kyllä ne jokainen heti sen tilaisuuden tultua kertoivat, mutta ei ole tilasto :cool:

BTW jos haluaa nähdä kiusaantuneita tarjoilijoita niin ravintolassa kannattaa tilata vege-burger pekoni-lisukkeella. Henkilökunta menee hämilleen että täytyykö niiden selittää vegaanille että pekoni on eläinperäinen tuote, vai lihansyöjälle että "vege" tarkoittaa kasvisruokaa.
 
Nyt oli kyllä niin hyvä, että tosta on pakko ottaa koppi.

Lisäknoppi: Vege-menu on näppärä tapa kokeilla jonkun uuden lounasravintolan taso.

Jonkun perus-wieninleikkeen + ranut kokkaa kuka tahansa, mutta hyvän kasvisruoan tekeminen vaatii syvempää osaamista.

Testi toimii erityisen hyvin pizzerioissa. Jos kokki pystyy loihtimaan edes ok vege-pizzan, niin silloin paikan "oikeat" pizzat ovat ehdottomasti priimaa.
 
Lisäknoppi: Vege-menu on näppärä tapa kokeilla jonkun uuden lounasravintolan taso.

Jonkun perus-wieninleikkeen + ranut kokkaa kuka tahansa, mutta hyvän kasvisruoan tekeminen vaatii syvempää osaamista.

Testi toimii erityisen hyvin pizzerioissa. Jos kokki pystyy loihtimaan edes ok vege-pizzan, niin silloin paikan "oikeat" pizzat ovat ehdottomasti priimaa.
Jatkoin mussutteluun, kun olen niin epävarma.
 
Vaimo huusi mulle, että "SÄ ET TAASKAAN KUUNNELLUT YHTÄÄN, MITÄ MÄ SANOIN!"
Jolloin minä vastasin, että "Ei millään pahalla, mutta tuo on todella omituinen tapa aloittaa keskustelu."
 
No se, että kuuntelin ei kyllä asiaa parantanut.
- "SÄ OOT SAATANA KÄYNY HUORISSA!"
- "No en tasan."
- "NO MIKS VITUSSA TÄÄLLÄ SITTEN ON TONNIN LASKU JOLTAIN HELEVETIN HELENILTÄ!"
 
Toinen versio vitsistä on, mistä tietää,
että baarissa on lentäjä.

Tästä oli Haavelasku-kirjassakin... Mistä tunnistaa lentäjän hävittäjälentäjäksi? Hän kyllä kertoo, ja jos ei, niin miksi suotta nolata hänet tiedustelemalla asiaa.
 
No se, että kuuntelin ei kyllä asiaa parantanut.
- "SÄ OOT SAATANA KÄYNY HUORISSA!"
- "No en tasan."
- "NO MIKS VITUSSA TÄÄLLÄ SITTEN ON TONNIN LASKU JOLTAIN HELEVETIN HELENILTÄ!"

Naimattomana miehenä kerroin aikanaan äidilleni, että olen mennyt naimisiin Helenin kanssa. Valitettavasti hänellä leikkasi päässä liian hyvin eikä pumppu leikannut kiinni.
 
  • Haha
Reactions: EK
Kuinka ruotsalainen sukellusvene upotetaan?

Vaihtamalla miehistö norjalaiseen.
 
Toimittaja: Oletteko huolissanne Suomen Nato-jäsenyydestä?
Putin: En, sillä sitä ei tapahdu.
 
Venäläinen kasku, Paul Goblen blogista (englanniksi).

A fisherman on the Finnish side of the border with Russia says that he has much greater luck in catching fish than does his Russian counterpart because in Russia, the Finn says, “even fish are afraid to open their mouths” and so can’t be caught.
 
Venäläinen kasku, Paul Goblen blogista (englanniksi).

A fisherman on the Finnish side of the border with Russia says that he has much greater luck in catching fish than does his Russian counterpart because in Russia, the Finn says, “even fish are afraid to open their mouths” and so can’t be caught.
Venäjällä hampaan vetäminen saattaa kestää 8 tuntia, pakko operoida persereiän kautta kun ei kukaan uskalla avata suutaan.
 
Neuvostoliittolainen rikollinen Ivan Ivanovits kuoli, ja tuli taivaan portille. Pyhä Pietari vilkaisi papereihinsa ja sanoi:
- Joudut rikoksistasi helvettiin, mutta saat valita, haluatko kapitalistiseen vai sosialistiseen helvettiin.
- Tahdon sosialistiseen helvettiin, vastasi Ivan epäröimättä.
- Miksi?, kysyi Pyhä Pietari.
- Minä tunnen systeemin. Tiedän, että pätsissä on hyvä olla, koska hiili on loppu. Jos on hiiltä, niin kattila on remontissa. Ja jos kattila on kunnossa, niin lämmittäjä on humalassa. Ja jos lämmittäjä on selvinpäin, niin ei ole hiiltä.
 
Ei oo vitsi mutta tuolta kylän facebook keskusteluista bongasin kirjoituksen missä lukukauden päättärien jälkeen pojat olivat soitelleet inhokkiopettajalleen aamutuimaan että heräileppäs ukko kuselle kun oot jo ihan sininen. 😬
 
Mies huutaa punaisella torilla: ”presidentti on hullu”.
Miliisi ryntää pidättämään miehen, jolloin tämä sanoo, että tarkoitin Zelenskyä.
Miliisi pistää miehen rautoihin ja sanoo: ”turha yrittää hämätä, kyllä kaikki tietää kuka se hullu on”.
Olen koittanut etsiä sitä Neuvosto-vitsiä ajalta jolloin viiksiniekat hallitsi molempia puolia, ja joku Kremlin nimimies sanoi toiselle että se viiksekäs hullu pitäisi ampua. Toinen siitä tuohtui että ketä viiksekästä hullua oikein tarkoitat? Kinastelu jatkai että ketäs sinä puolestasi tarkoitat.. No nimet kun puuttuu niin ei oikein toimi, mutta sama idea kuin yllä . Jos hoku muistaa oikein yän niin kiitos!
 
Back
Top