Päivän vitsi

Virolaisyhtiö toimitti huippurobottinsa Ukrainaan, venäläiset lupasivat siitä miljoonan ruplan palkkion – Nyt raha kaksinkertaistettiin


Itä-Ukraina, helmikuu 2024:

Ivan: Oletko jo kuullut, että siitä Nato-robotista saadaan nyt 2 miljoonaa ruplaa, kun otetaan se kiinni?
Gleb: Mitä tuo hyödyttää? Ei ruplilla saa mitään! Lupaisivat edes 2 dollaria, niin pitäisin silmäni auki.
 
Jaakko Tepon muistoa kunnioittaen :salut: . Jaakko oli aikanaan eräässä yritystilaisuudessa esiintymässä, onhan tästä jo varmaan yli kolomekkymmentä vuotta, tämä tarina jäi mieleen:
Hankkijan halkokauppias kierteli kylillä myymässä halkoja. Meni erääseen taloon, jonka tien varressa oli komeat halkopinot. Kolisteli porstuasta pirtin puolelle, mihin isäntäkin sitten havahtui. Halkokauppias tervehti kohteliaasti ja kysyi että tarvitsetteko halkoja? Isäntä siihen hieman happamasti että no ei kyllä tarvita. Halkokauppias kiitti kohteliaasti ja poistui sen pitemmittä puheitta. Isäntä sitten kun seuraavan kerran koppeusi ulos ja tien varteenkin huomasi halkopinojensa kadonneen ja paikalla oli halkokauppiaan terveiset että otin nyt sitten ne tarpeettomat halot tästä parempaan käyttöön.

Edit. typo
 
Viimeksi muokattu:
Mikä on meteorologin ja gynekologin ero ?

Meteorologi katsoo ylös ja sanoo: ”Voi vittu mikä taivas.”
Gynekologi katsoo alas ja sanoo: ”Voi taivas mikä vittu.”


Vaimo kävi lääkärintarkastuksessa.

Kotona vaimo totesi: ”Lääkäri kehui minun rintojani – ne ovat kuin 25-vuotiaalla!”

Aviomies: ”Jaahas. No mitäs hän sanoi sinun viisikymppisestä läskiperseestä?”

Vaimo: ”No sinusta hän ei puhunut mitään.”


Sähkömiehen perheessä kersat ovat pelkkiä vastuksia. Ja vaimo jakorasia.
 
Oletteko kuulleet tykistön upseerista, joka koki ankean kasarmi- ja leirilämän vuoksi hermoromahduksen, kiipesi mörssärin putkeen ja yritti ampua itsensä taivaalle huutaen tasaisin väliajoin PUM pää putkesta pilkottaen?

Olisi voinut kuvitella, että mies olisi lentänyt kuin leppäkeihäs, mutta hän sai jäädä: sen kaliiperin miehiä on harvassa.
 
Hyvä muistaa: Ruotsin demareiden myönteiseen Nato-päätökseen myötävaikutti korvaamattoman paljon Erkki Tuomioja. Iso määrä työtä.
Niin.
Koskaan eivät niin monet ruotsalaiset ja suomalaiset oikeistolaiset ole olleet niin kiitollisia yhdelle suomalaiselle sosialidemokraatille. 😊
(tämän vonkaleen tarjosi X:ssa Dimitri Qvintus)
 
Tällä päivämäärällä saatiin kaksi uutta ylipäällikköä. Stubb Suomelle ja Umkhonto MP-foorumille 🤣
 
Kyllä Pohojalaanen mieski osaa olla herkkä;
Nainen heräs keskellä yötä ja huomas, nottei hänen aviomiehensä ollu hänen vieresnänsä nukkumas.
Nainen meni alakertahan ettimähän miestänsä.
Hän löysi miehensä keittiöstä pöyrän äärestä istumasta, kahavikuppi käres ja syvis miettehis tuijottamas eres olevaa seinää.
Nainen näki, kun mies pyyhkääsi kyynelehen silmäkulmastansa ja hörppäs sen jälkehen kulauksen kahavia.
- "Mikä hätänä, kultaseni ?" nainen kysyy:
"Miksi oot täälä tähän aikahan yöstä ?"
Aviomies kattoo kahavikuppiansa ja alootti:
"Muistakko, ku me seurusteltihin 20 vuotta sitte ja ku solit vain 16?"
mies kysyy surullisena. -
"Kyllä vain." vaimo vastas. -
"Muistakko, kun isäs sai meirät kiinni mun auton takapenkiltä rakastelemisesta?" mies kysyy. -
"Kyllä, minä muistan," vaimo vastas istuutuen toolille miehen vierehen.
Aviomies jatkoo: "Muistakko, kun isäs tunki haulikon naamahani kiinni ja sanoo: "Joko sinä viet mun tyttären vihiille tai minä lähetän sut vankilahan 20 vuoreksi?" -
"Minä muistan myös sen," vaimo vastas pehmiällä äänellä.
Mies pyyhkääsi toisenkin kyynelehen silmästänsä ja sanoo: - "Molisin päässy tänään pois..."
 
Back
Top