pienoismalleja....

Yhdelle tulevalle videolle oli tarkoitus kaverin kanssa askarrella muutama pienoismallilla tehty ohilento.

Periaatteessa kaiken piti olla helpohkoa, mutta tulipa opittua että pienoismalli-greenscreen on kertaluokkaa vaikeampaa kuin kuviteltiin. Kokeiltiin kaikkia mahdollisia kuvakulmia ja kuvattiin usealla kameralla. Sadasta videoklipistä käyttökelpoisia on ehkä kaksi.

Mutta vaikka lopputulos ei ollut mitä toivottiin, niin silti urakka ei mennyt hukkaan. Tälläinen puuhastelu on mukavaa, ja opittiin ainakin mitä ensi kerralla täytyy tehdä paremmin.

IMG_5706_01.jpg

IMG_5706_03.jpg
 
Yhdelle tulevalle videolle oli tarkoitus kaverin kanssa askarrella muutama pienoismallilla tehty ohilento.

Periaatteessa kaiken piti olla helpohkoa, mutta tulipa opittua että pienoismalli-greenscreen on kertaluokkaa vaikeampaa kuin kuviteltiin. Kokeiltiin kaikkia mahdollisia kuvakulmia ja kuvattiin usealla kameralla. Sadasta videoklipistä käyttökelpoisia on ehkä kaksi.

Mutta vaikka lopputulos ei ollut mitä toivottiin, niin silti urakka ei mennyt hukkaan. Tälläinen puuhastelu on mukavaa, ja opittiin ainakin mitä ensi kerralla täytyy tehdä paremmin.

Katso liite: 92503

Katso liite: 92504
Tuloksia ja tuotoksia odotellessa!
 
Yhdelle tulevalle videolle oli tarkoitus kaverin kanssa askarrella muutama pienoismallilla tehty ohilento.

Periaatteessa kaiken piti olla helpohkoa, mutta tulipa opittua että pienoismalli-greenscreen on kertaluokkaa vaikeampaa kuin kuviteltiin. Kokeiltiin kaikkia mahdollisia kuvakulmia ja kuvattiin usealla kameralla. Sadasta videoklipistä käyttökelpoisia on ehkä kaksi.

Mutta vaikka lopputulos ei ollut mitä toivottiin, niin silti urakka ei mennyt hukkaan. Tälläinen puuhastelu on mukavaa, ja opittiin ainakin mitä ensi kerralla täytyy tehdä paremmin.

Katso liite: 92503

Katso liite: 92504
Olen huomannut jo paikallaan olevien mallien kuvaamisen hankalaksi, varsinkin, jos yrittää saada esikuvannäköisen kuvan. Minulla aiheet tosin ovat vähemmän sotaisia:
1706811502727.png
 
Natiaisena minulla oli makuuhuoneessa jatkuva taistelu Normandiasta. varmaankin 500 figuuria taisteli rannan puolustamisesta/valloittamisesta. Sitten tuli äkkiä rauha... mutsi ei kestänyt enään..
 
Back
Top