Politiikka Maanpuolustus.net -sivustolla

Nyt kun teidät molemmat laitettaisiin pariksi päiväksi pussauskoppiin, täällä olisi rauhallista kuin Keravan kirjastossa. :D

Tulkaa mun kanssa tappelemaan. Härifrån tvättas. Olen vasemmalla.

latest
 
Forumilla on valitettavasti nykyisin liikaa porukkaa, jotka hyökkäävät toisia vastaan välittömästi, jos viesti ei miellytä. Itsellä nouse vastahyökkäys välittömästi ja se ei ole hyvä asia.

Sitten vaaditaan, että pitäisi tehdä henkilöön kohdistuva ad hominem asian selventämiseksi. Tämäkin vielä.

Olen jäsen muutamalallakin sotilasforumilla..ja tämä ei ole sellainen. Tämä on pelleforumi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: JSP
Kerro ihan selvin sanoin, ettei tarvitse tulkita.

"
Eli taas alkaa se jauhaminen kuten @Jantunen kanssa...

Koulukiusaaja ei ilmeisesti netissäkään muutu. Mutta...täällä saat turpaan.

Teikäläisen touhut, joihin vakavasti puutuin, johtivat meikäläisen banniin. Mielellään otan vaikka ikuisen bannin, jotta tuollainen touhu loppuisi."

Kun et selkeätä vastausta postauksessa numero 71 omaasi löytänyt.
 
Uskon lisäksi vielä, että Jantunen on sen verran epämääräisissä ja ilkeissä trolliliemissä marinoitunut, että kestää muutaman hassun kyselyn täällä. Lisäksi @hansai pyysi anteeksi jankuttamista. Minusta hän halusi hiukan itsepäisesti relativistisista viesteistä jotain ehdotonta totuutta esille, vaikka näissä asioissa ja verkostoissa kaikki ei ole ehdottomasti järkevää. Se asia on varmaan loppuun käsitelty.

En ollut mitään "lopullista totuutta" etsimässä vaan ihan lähdettä @Jantunen kommenttiin, kun en sitä itse asianomaisten avoimista fb profiileista löytänyt.

Täällä aina painotetaan oikean tiedon jakamista lähteineen...
 
En ollut mitään "lopullista totuutta" etsimässä vaan ihan lähdettä @Jantunen kommenttiin, kun en sitä itse asianomaisten avoimista fb profiileista löytänyt.

Täällä aina painotetaan oikean tiedon jakamista lähteineen...

Niin...ja jatkuva painostaminenhan se toimii todella hyvin.

Etkö edes tajua mitä teet?
 
Kuten sanoin, avasin tämän ketjun ihan "ukkosenjohdattimeksi", jotta näistä asioista ei tarvitsisi tapella joka ketjussa. :)

Ja, joo..vedin hieman henkeä ja eiköhän tämä taas tästä.
 
En ollut mitään "lopullista totuutta" etsimässä vaan ihan lähdettä @Jantunen kommenttiin, kun en sitä itse asianomaisten avoimista fb profiileista löytänyt.

Täällä aina painotetaan oikean tiedon jakamista lähteineen...

Eli ilmeisesti asia on niin ettei voitelija ns. todistettavasti jakanut tätä SE-matskua mutta jotkut hänen kavereistaan jakavat.

Olen taipuvainen uskomaan että hän jakoi jos kerran sekä Sardu että Jantunen ovat sen nähneet. Toisaalta...mulla on myös tällaisissa tapauksista, joissa tiettyä ihmistä syytetään tietystä asiasta, "syytön kunnes toisin todistetaan" -linja. Ilmeisesti tämä hansain "jankkaus" liittyi juuri tähän asiaan, että pitäisi olla todisteet kun syytetään henkilöä A asian X jakamisesta - minkäänlainen leväperäisyys asiassa kun saattaa jossain toisessa keississä johtaa ihan päinvastaiseen leimaamiseen. Olen tässä asiassa hansain kanssa samoilla linjoilla - perustetaan väitteemme todistettavaan faktaan. Jos pikkukala silloin tällöin pääsee karkuun kun ei ehdi ottaa kuvakaappausta, on se pieni hinta siitä että vetää uskottavaa ja faktapohjaista linjaa. Se on myös osa tällä foorumilla esiintyvää "itsemoderointia"...esim. hiljattain jossain ns. MV-henkinen porukka metelöi jostain "Vantaan joukkoraiskauksesta". Tutkin hieman asiaa ja 'uhrin' somesta löytyi tarina joka sinällään olisi voinut olla totta. Siinä oli kuitenkin epäuskottavia detaljeja. Lisäksi: Ei poliisitutkintaa. Profiilin perusteella koko muija vaikutti myös varsin "epävakaalta" tapaukselta. Homma tuntuu isolta valeelta enkä usko hetkeäkään ilman todisteita. Mitä voitelijaan tulee niin uskon kyllä että "piireissä" voi olla monenlaista väkeä enkä ihmettele jos hän itsekin jotain jakelee. En kuitenkaan jakelisi hänestä spesifiä väitettä ilman valmiutta esittää todisteita.

Mitä minuun tulee niin en ainakaan ole mitään "piirejä", eihän minulla ole edes mitään elämää kodin ja työpaikan ulkopuolella. Olen korkeintaan etäpesäke :D
 
Tätähän silloin yritettiin avata, että presidenttiehdokkaan liepeillä sattuu ja tapahtuu.


Kristityn presidenttiehdokkaan voiteli kristitty saarna nainen.

Tästä sitten levitellään disinformaatiota että saarnaajalla olisi svl yhteyksiä.

Jotkut vielä lankesi tuohon väärään tietoon.
 
Kokeilen tässä välillä mennä ulos naista tapaamaan...se yleensä rauhoittaa.... Tai sitten ei... :D

Mutta arvelisin, että ketju on ihan hyvä. :)
 
Miksi juutalaiset ovat herkkänahkaisia?
No kun ei heillä ole esinahkaa.

Vitsi vitsi. Tiedän, että jäsen @Sardaukar on säilyttäny nahkansa,koska asia on käsitelty perusteellisesti vuosien aikana. Sen on katsottu olevan oleellinen asia maanpuolustuksen tai päivänpolitiikan saralla.

Jos tämä puu on ukkosenjohdatin,niin oli kyllä Jantunenkin. Ihan ihme kommentteja sai. Laittoi miettimään mikä on taustalla. Tekeekö jotkut hartiavoimin töitä että eivät paljasta Suomi ensin kunniajäsenyyttään. Välillä vain lipsahtaa.

Vihapuhe tai Suomi ensin jargoni on siinä mielessä hölmöä, koska se ei edistä asiaa ja sellaisten yläpuolelle nousee punnertamalla jos oikein kiristää.
Ja mitä tulee todistustaakkaan, niin jos Sardaukar sanoo että näki, ei ole enää, ja sanoo että vittu varmana näin kolmesti. Silloin itse ainakin uskon häntä.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Ymmärrän että tuollainen profilointi/muotittaminen myös vastaa nykypäivän tilannetta jossa verkossa käydään selvää mielipidevaikuttamista joistain avainasioista jotka itsessään ovat vahvasti polarisoituneita (nato vai ei, eu vai ei, pakolaisia vai rajat kiinni). Toisaalta se on myös mielestäni turhauttavan tylsämielistä. Sanoisin että kolmen eri kategorian eli aidon "mielipidevaikuttajan", "fanaattisen/selvän kannattajan" (eurostoliitto-jutut, julkisuudesta tuttu kohupapitar) ja tavallisen tallaajan pystyy kuitenkin vieläkin aika helposti erottelemaan.

Ongelmana on enemmänkin se että koko ilmapiiri on mennyt tuohon vahvaan vasta-asetteluun jossa olet aina joko puolesta tai vastaan, asettuen tiettyyn muottiin. Tätä äärilaitailua sitten hyväksikäyttää nämä selvät infovaikuttajatapaukset, hyvinä esimerkkeinä suomi ensin / gleb simanov-tyyliset tapaukset jotka selvästi hyötyvät tästä kahtiajaosta. Äärilaidat ja äärimmäiset vaihtoehdot ovat ihan yleismaailmallisesti niitä paikkoja joita pitäisi ehdottomasti välttää, oli se sitten eu:n maalaamista fasistiseksi neukkulaksi, rajojen sulkemista tai ihmisoikeuksilla perustella jokaisen tännetulevan olevan oikeutettu täällä myös asumaan.

Oikeassa elämässä asiat yleensä eivät ole niin helppoja että niitä saisi yhdellä tai kahdella kikalla hoidettua, sen on soinikin saanut kokea kun hiukset ja puheet alkaneet selvästi viimepäivinä harmaantumaan halmevuosista.
 
Back
Top