Sekalaista mussuttelua

Jos oikein muistan kun istuin lueonnolla ydinvoimalassa niin itse polttoaine pelletti ei ole juurikaan vaarallista. Se muistaakseni tarvii veden jotta reaktio ylipäänsä käynnistyy. Eli ei käsittääkseni riitä että lataat ohjuksen täyteen pellettejä ja lähetät matkaan.

Tästä tosin on niin pitkä aika että en mene vannomaan
 
Jos oikein muistan kun istuin lueonnolla ydinvoimalassa niin itse polttoaine pelletti ei ole juurikaan vaarallista. Se muistaakseni tarvii veden jotta reaktio ylipäänsä käynnistyy. Eli ei käsittääkseni riitä että lataat ohjuksen täyteen pellettejä ja lähetät matkaan.

Tästä tosin on niin pitkä aika että en mene vannomaan
Aivan, ydinpolttoaineen 95/5 suhteessa U-238/U-235 ei ole juuri mitään vaarallista. Sen sijaan ydinreaktorissa jätteeksi muodostuvat korkea-aktiiviset radioaktiivisten aineiden isotoopit ovat. Ohjus pitäisi siis ladata mahdollisimman vastapoistetulla ydinjätteellä.

No, ehkä olisi vain parempi yrittää ampua jotain niistä Sosnovyi Borin 4:stä Tsernobyl-tyyppisestä RBMK:sta, joissa ei ole suojakuoria, jos kostolinjalle lähdettäisiin.
Tai sitten liittyä Natoon.
 
Aivan, ydinpolttoaineen 95/5 suhteessa U-238/U-235 ei ole juuri mitään vaarallista. Sen sijaan ydinreaktorissa jätteeksi muodostuvat korkea-aktiiviset radioaktiivisten aineiden isotoopit ovat. Ohjus pitäisi siis ladata mahdollisimman vastapoistetulla ydinjätteellä.

Tai sitten liittyä Natoon.

Uraani on tangon sisällä nappeina, jolloin ne on sierettävän helposti puhdistettavissa kohteessa. Ne tulisi jauhaa kranaattiin tomuksi. Haluaisitko jauhaa?
 
Aivan, ydinpolttoaineen 95/5 suhteessa U-238/U-235 ei ole juuri mitään vaarallista. Sen sijaan ydinreaktorissa jätteeksi muodostuvat korkea-aktiiviset radioaktiivisten aineiden isotoopit ovat. Ohjus pitäisi siis ladata mahdollisimman vastapoistetulla ydinjätteellä.
No juuri ja juuri mitään vaarallista. Uraani on ilman radioaktiivisuuttakin myrkyllinen raskasmetalli. 150 milligrammaa riittää tuhoamaan munuaiset. Lähde: http://web.ead.anl.gov/uranium/guide/ucompound/health/index.cfm

Mutta jos kemiallista myrkkyä halutaan, niin tehokkaampia löytyy ja paljon. Mm. venäjältä.
 
  • Tykkää
Reactions: PSS
Nämä joukkotuhoaseiden reseptit eivät nyt taida olla ihan relevantti netin maanpuolustuskeskustelu. Ainakaan noin profiililtaan. Meinaan, ennen kuin karkaa.
 
No juuri ja juuri mitään vaarallista. Uraani on ilman radioaktiivisuuttakin myrkyllinen raskasmetalli. 150 milligrammaa riittää tuhoamaan munuaiset. Lähde: http://web.ead.anl.gov/uranium/guide/ucompound/health/index.cfm

Mutta jos kemiallista myrkkyä halutaan, niin tehokkaampia löytyy ja paljon. Mm. venäjältä.
No juu, meinasin lähinnä säteilypuolta, uraani ei ole kovin voimakkaasti radioaktiivinen, siksi sitä onkin luonnossa niin paljon - aktiivisempana se olisi huvennut vuosimiljardien aikana olemattomiin.
 
Jos kerran vuokraa tai omistaa frakin niin kyllä pitäisi voida vaatia että henkilö myös tuntee frakkietiketin (Aho, Vanhanen, Sipilä ei tunne kuvasta päätellen).
Eli kuminauha joka on frakkitakissa EI käytetä kun frakki on päällä. Se on olemassa vain sitä varten kun frakki roikkuu vaatepuulla. Sipilän frakkiliivi muutenkin päin persettä.

CzBWK-UXUAIqEbR.jpg
 
Jos kerran vuokraa tai omistaa frakin niin kyllä pitäisi voida vaatia että henkilö myös tuntee frakkietiketin (Aho, Vanhanen, Sipilä ei tunne kuvasta päätellen).
Eli kuminauha joka on frakkitakissa EI käytetä kun frakki on päällä. Se on olemassa vain sitä varten kun frakki roikkuu vaatepuulla. Sipilän frakkiliivi muutenkin päin persettä.

CzBWK-UXUAIqEbR.jpg
Ilmeistä päätellen kukaan noista äijistä ei ole ihan täysillä matkassa..
 
Tässä parin viikon sisällä pitäisi töiden puolesta osallistua Supon ja puolustusvoimien yhdessä järjestämään turvallisuusselvitykseen, jossa koko henkilöhistoriani kartoitetaan perinjuurin. Samalla tarkistetaan mitä oikein puuhailen netissä ja olenko mahdollisesti vakooja. Uudehko tietokoneeni on kyllä käyttäytynyt viimepäivinä varsin omituisesti.

Saapa nähdä kuinka tässä käy.
 
Viimeksi muokattu:
@Mikoyan Kerrohan meiltä terveisiä;):)
 
Saapa nähdä kuinka tässä käy.
Aloita tilaisuus sanomalla että "Olen vähintään haitallinen ellen vaarallinen ihminen... nimittäinen vaarallinen niille tahoille, jotka uhkaisivat Suomen järjestystä ja turvallisuutta. Ettehän... Ettehän te pojat ikinä kuvittelisi tekevänne mitään haitallista Suomelle? Olemmehan me kaikki yhtä mieltä siitä että minä olen järjestänyt teidät tänne minun kuultavakseni? Onhan teillä pojilla omakohtaiset turvallisuusselonteot valmiina esittää minulle, odottaen minun hyväksyntää? Vai voitteko jotenkin muutoin perustella miksi minun tulisi sallia teidän poistuvan tästä huoneesta ilman asianmukaista näyttöä siitä että te olette keitä te sanotte olevanne?" :rolleyes:
 
Eikö Kuolemantähti olisi oma itsenäinen taloutensa, jolle kuuluisi määritellä bruttokansantuote? Täytyyhän siellä olla mm. järeät fissio/fuusioreaktorit. Polttoaine revitään avaruuden kivistä.
 
Kiinalaiset näyttävät esimerkkiä millä vauhdilla lipas pitää vaihtaa aseeseen, suunnilleen 14:40 eteenpäin
Edit: Hieman myöhemmin näkyy esimerkkiä miten harjoittelevat aseen vakaana pitämisessä, eli sotilas tähtää aseella normaalisti eteenpäin ja sitten aseen piipusta laitetaan roikkumaan juomapullo, ts. staattinen rasitus niin kauan kuin mies vain kestää.

Kannatta katsoa sisältää monta mielenkiintoista havaintoa/juttua keskuteluihin.

Ainakin aseitta ja patruunoista.



Itse en pysty
olen hieman hämmentynyt tällä keskustelupalstalla olevien suomenkielen taidoista.
 
Täten esitän että Panzerliedistä tehdään suomeksi sanoitettu versio ja siitä tehdään Panssariprikaatin virallinen marssi. Leopaardit on parhaat.


:uzi:

Kattelin kerran jonkun amerikkalaisen panssariupseerin selostusta vaihtoupseerina olemisesta jossain Bundeswehrin panssaridivisioonassa. Kertoi että heti ekalla kertaa kun kävi istumassa upseerikerholla iltaa, niin tämä yllytti saman tien kaljapalkalla paikalla olleet nuoret saksalaisvänrikit laulamaan Panzerliedin pöydän päällä seisoen. Ja samalla piti polkea tahtia tähän tyyliin.

 
Back
Top