Suomen sisäinen turvallisuus

Vaarallisen henkilön kiinniotto. Poliisi ei halua tiedottaa asiasta enempää.

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709052200372127_u0.shtml?ref=juurinyt_desktop

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709050102309_u0.shtml


Poliisioperaatio Loukinaisten koululla Liedossa - "Meille on annettu tieto, että pidetään oppilaat sisällä ja ovet lukossa"

Noin 10.30 aikaan Lounais-Suomen poliisi tiedotti ottaneensa kiinni sekavasti käyttäytyneen miehen yksityisasunnosta. Oppilaat pidettiin sisällä koulussa varotoimenpiteenä. Poliisi ei tiedota asiasta enempää.


Varotoimenpiteenä läheisen Loukinasten koulun ovet suljettiin ja oppilaat pysyivät sisätiloissa, poliisi kertoo tiedotteessaan. Mies on otettu kiinni ja tilanne on poliisin mukaan ohi.

Poliisi sai tiedon miehestä, joka oli puhelimessa käyttäytynyt sekavasti ja osin uhkaavasti.

Kiinniotto tehtiin yksityisasunnosta. Tilanne sujui poliisin mukaan rauhallisesti. Asiasta ei tiedoteta enempää.
 
Älä vastusta Li:tä.

COkisnCWgAAWaAk.jpg:large
Juu, voihan Li ollakin oikeassa. Hänen luonaan voi ollakin tilaa. Viekää ne sinne. Älkää niitä tänne tuoko.
 
No niin, poliisi hoiti hommansa mutta tämä jälkiselvittelyhän meni oikeastaan niin huonosti kuin mahdollista.

Poliisin arvovaltaa ja koskemattomuutta on loukattu pahasti ja pidetty kahta työtään tekevää poliisia vankina tunteja. Asiaa vähätellään ja vesitetään, eihän tässä nyt ollut oikein mitään ja poliittisen JoKe-poliisin mukaan kyseessä oli ihan normaali keikka. Ilmeisesti mitään syytteitä ei nosteta. Lehdistö sanoo että "poliisille ja *mielenosoittajille* tuli riitaa" maalaten siis nämä osapuolet jotenkin samanarvoisiksi toimijoiksi joilla on vähän näkemyseroja. Tehtäviään tekevä, Suomen lain mukaista oikeuden päätöstä toteuttava poliisipartio! Poppi-Outit uhkuvat somessa voitonriemuisina ja ylpeilevät sillä, että ovat vastustaneet poliisin toimintaa ja tulevat tekemään sitä jatkossakin.

Kun tähän yhdistää sen, että Turun terrori-isku on jo saatu pitkälti valkopestyä julkisessa sanassa ihan tavanomaiseksi syrjäytyneen hätähuudoksi...

Ei voi sanoa että "kansa on jakautunut" koska tätä laittomuutta ja perseilyä kannattaa korkeintaan 20% ihmisistä, mutta olen itse tyrmistynyt siitä miten löysiä ja epäeettisiä ovat sekä poliitikot että monet toimittajat. Ilmeisesti tämä etenee nyt vääjäämättä siihen että jotakin pahaa, vielä pahempaa tulee tapahtumaan. Ja kun se tapahtuu, ensimmäinen unelmareaktio on jälleen syyttää niitä jotka ovat asiasta olleet huolissaan.


Totesin jo Turun iskun jälkeen, että lisää pahaa pitää valitettavasti sattua ja paljon,että järki laskeutuu taas Suomeen.
 
Totesin jo Turun iskun jälkeen, että lisää pahaa pitää valitettavasti sattua ja paljon,että järki laskeutuu taas Suomeen.

Jussi H-A kymmenen vuotta sitten.

Ihmiset eivät usko monikulttuurisuuden seurauksia ennen kuin ne osuvat omalle kohdalle. Tulevien sukupolvien kannalta on kuitenkin ensiarvoisen tärkeää, että nämä seuraukset tajutaan mahdollisimman pian. On yksilöiden kannalta julmaa mutta kokonaisuuden kannalta hyvä asia, että monikulttuuri saa kukkia kaikessa kauheudessaan ilman kunnon kansalaisten interventioita. Mielestäni periaate on sama kuin lastenkasvatuksessa: lasta ei pidä vimmaisesti yrittää estää satuttamasta itseään, koska silloin hän ei koskaan opi, mitä ei kannata tehdä. Ei lapsi usko puhetta, vaan hänen on pakko saada itse työntää omat sormensa oven väliin. Sen jälkeen hän uskoo.

Monikultturismin pitää antaa vapaasti satuttaa ihmisiä, koska muuten he eivät opi, että monikultturismi satuttaa ihmisiä. Elleivät he opi sitä, he eivät nouse (esimerkiksi äänestyskäyttäytymisellään) vastustamaan monikultturismia, minkä seurauksena se satuttaa seuraavaa sukupolvea vielä enemmän.
http://www.halla-aho.com/scripta/viela_raiskauksista.html
 
Poliisi ei ole kansanryhmä, vaan osa järjestelmän rakenteita. Ja vasemmistolainen väkivalta on siinä mielessä parempaa, että se kohdistuu rakenteita, ei ihmisiä vastaan.

Kaunista!

Tämä on muuten erittäin huolestuttava asia. Antakaapas kun kerron esimerkin viime kesältä:

Minulla on kaksi omien valintojeni kautta perheeseeni "saapunutta" nuorta teini-ikäistä kloppia. Eli siis lasteni serkkua. Nämä hyvin käyttäytyvät, fiksut hessut ovat puoli-suomalaisia, asuvat huolehtivan ja mukavasti toimeentulevan perheensä kanssa Saksassa. Berliinissä (nyt jollakulla saattaa jo kellot kilistä... joo. Aika punaista meininkiä...)

No. Istuimme anopin mökillä heinäkuussa, katseltiin naisten fudista ja Bondia kun nuorempi näistä kaiffareista kysyi että "Oleksä Bwana käynyt armeijan ja kannattaisko munkin? Mun mutsi sanoo että mun ehkä kannattaisi." Mitäpä tuohon vastaamaan kuin että "Kyllä ja se riippuu. Varmasti sieltä puseroon jäisi loppupeleissä paljon hyvää vaikka sitten jollain hetkellä saattaisi vähän harmittaakin isolla veellä."

"Mutta kun sehän on aika fasistien touhua."

Mmmmmm........... Kuuntelin siinä sitten pojanlopun selitystä Hampurin mellakoille, kuinka yksi kaveri oli meinannut lähteä sinne mutta äiti oli kieltänyt, kuinka on väärin että siellä poltettiin myös tavallisten ihmisten autoja "Kato kun eihän se rikkaalle tunnu missään, se voi ostaa heti uuden auton tilallejne" ja kuinka fasistinen väkivaltainen poliisi hakkasi ihmisiä niin että veri lensi.

Sitten kysäisin niistä siipeensä saaneista poliiseista. Että "Mitenkäs jos väkivalta kerran on tuomittavaa ja omaisuutta ei saisi tuhota ja poliisien tehtävänä on tällaisen menon estäminen niin onko se sitten oikein hakata poliiseja?"

"Miten niin? Nehän on vaan poliiseja eikä ihmisiä."

Sitten olinkin hetken verran taas valistusupseerina, pesemässä aivopesua loitommas.
 
Siin on kans yks hyvä uskoinen hölmö... Sitähän sanotaan, että tie helvettiin on kivetetty hyvillä aikomuksilla.

En pidä hölmönä, ennemmin sellaisten hyväksikäyttäjänä. Kuuden L:n ylioppilas hienolta asuinalueelta, osaa varmasti matikkaa ja tietää ainakin jollakin tasolla ettei tämä hänen ajamansa koko maailman sosiaalitoimistohomma toimi. Mutta hän ei välitä, kun tällä touhulla on oma työpaikka turvattu.
 
Minä taas veikkaan että se on ideologiasta kiinni. Jotkut kannattaa nazismia, toiset kommunismia. Ja toiset sitten taas sitä että kyllä meillä on varaa täyttää maa afrikkalaisilla, lakkautetaan vaikka puolustusvoimat tai korotetaan verot niin kyllä meillä on varaa.
 
En pidä hölmönä, ennemmin sellaisten hyväksikäyttäjänä. Kuuden L:n ylioppilas hienolta asuinalueelta, osaa varmasti matikkaa ja tietää ainakin jollakin tasolla ettei tämä hänen ajamansa koko maailman sosiaalitoimistohomma toimi. Mutta hän ei välitä, kun tällä touhulla on oma työpaikka turvattu.

Itse olisin kyllä valmis laittamaan Lin myös kategoriaan "Minulla ei ole jälkikasvua joten paskat nakkaan tulevaisuudesta. Sitä paitsi jos onnistun edustamani maailmankatsomuksen saattamisessa vallitsevaksi asioiden tilaksi, tulen kuulumaan nomenklatuuraan ja olen sitten jälkikasvuineni koskematon." Ihan tyypillinen komukkahan tuo on.
 

Jussin ajatuksissa on se ongelma, että päätöksiä tekevät ovat eri ihmisiä kuin ne, joita sattuu.

Petteristä, Li:stä, Toukosta ja Iiriksestä, Villestä, Paulasta, Juhasta, Alexanderista, Jyrkistä....kaikista on ollut ihan siistiä että elinolot kurjistuvat sellaisilla ihmisillä jotka eivät ole tänne näitä ihmisiä halunneet, mutta joiden sekaan heidät laitetaan asumaan. Positiivinen syrjintä on aina negatiivista syrjintää vieruskaverille, koska runsaudensarvea ei ole vielä keksitty (Paitsi V.Niinistön mielestä: "Valtio saa edelleen lainaa edullisesti...").

Olen aivan ehdottomasti sitä mieltä, että esim. Vokkeja tulisi levittää myös, jopa korostetusti, kaikkein kalleimmille asuinalueille jotta jokainen päätöksentekijäkin saisi tukijoineen kokea jollakin tasolla asian vaikutuksen elämään. Jos ministerin rouva koki lieviä ahdistuksen tunteita kun keskenään supattelevat turvapaikanhakijamiehet katsoivat häntä puiston penkiltä jotenkin ikävästi ja pitkään hänen ollessaan lenkillä perheen kultaisen noutajan kanssa, on se ainoastaan oikeus ja kohtuus koska monessa paikkaa ei vaikkapa lukioikäinen tyttö enää kovin turvallisin mielin lähde juoksemaan metsäiselle lenkkipolulle, ainakaan muuten kuin klo 12.00-16.00 välillä jos silloinkaan. Ken monikulttuuria haluaa, se monikulttuuria saakoon.

Nykymeno päättäjillä on kuin juoksisi toisten saunaan kaatamaan paljullisen löylyvettä kiukaalle ja juoksisi itse ulos teljeten oven mennessään (ja joo, sellaisia ulkopuolelta teljettäviä saunan ovia ei saa Suomessa edes tehdä tai asentaa). Ja median toiminta muistuttaa sitä, että he avaavat sen oven hetkeksi käydäkseen kusella kiuaskiville, jonka jälkeen juoksevat itse pois laittaen oven takaisin säppiin.
 
Jussin ajatuksissa on se ongelma, että päätöksiä tekevät ovat eri ihmisiä kuin ne, joita sattuu.
Nykymeno päättäjillä on kuin juoksisi toisten saunaan kaatamaan paljullisen löylyvettä kiukaalle ja juoksisi itse ulos teljeten oven mennessään (ja joo, sellaisia ulkopuolelta teljettäviä saunan ovia ei saa Suomessa edes tehdä tai asentaa). Ja median toiminta muistuttaa sitä, että he avaavat sen oven hetkeksi käydäkseen kusella kiuaskiville, jonka jälkeen juoksevat itse pois laittaen oven takaisin säppiin.

Nyt selvisi se eilinen "Suomalaiset eivät osaa enää käyttää saunaa"- juttukin. ;)
 
Toivottavasti eivät vain jossin vaiheessa keksi ottaa VOK;n työntekijöitä panttivangiksi.
No ei tuossa tarvisi kuin odottaa sen verran että nälkiintyvät ja hukkuvat paskaansa kun palvelut on seis.
 
Pelasta toisen henki ja mene itse linnaan istumaan....
https://www.karjalainen.fi/uutiset/...staapelia-epaeillaeaen-kuolemantuottamuksesta
Nelostien ampumisen esitutkinta valmistui - vanhempaa konstaapelia epäillään kuolemantuottamuksesta
  • Petteri Ruotsalainen


Esitutkinta valtatie 4:n tapahtumista Orimattilassa lokakuussa 2016 on siirtynyt syyteharkintaan, tiedottaa Itä-Uudenmaan syyttäjänvirasto. Helsingin poliisilaitoksen vanhempaa konstaapelia epäillään tuottamuksellisesta virkavelvollisuuden rikkomisesta ja kuolemantuottamuksesta.

Epäily liittyy tapahtumiin moottoritien kaistojen välisellä nurmialueella. Esitutkinnan perusteella epäillään, että kun tieltä suistuneen auton matkustajana ollut nainen on noussut autosta, auton kuljettajana ollut mies on lyönyt naista veitsellä useita kertoja.

Paikalle saapunut, työvuorossa ollut Helsingin poliisilaitoksen vanhempi konstaapeli havaitsi miehen kohdistavan vakavaa väkivaltaa naiseen. Vanhempi konstaapeli puuttui tilanteeseen käskyttämällä miestä lopettamaan ja käyttämällä virka-asettaan. Poliisi ampui tilanteessa kolme laukausta, minkä seurauksena mies kuoli.

Epäilty kiistää syyllistyneensä rikokseen.

Jutun siirryttyä syyteharkintaan tiedottamisesta vastaa jutun syyttäjä, kihlakunnansyyttäjä Pasi Pälsi Salpausselän syyttäjänvirastosta.
 
Juu, voihan Li ollakin oikeassa. Hänen luonaan voi ollakin tilaa. Viekää ne sinne. Älkää niitä tänne tuoko.

Oliskohan paremmat ruuat kuin meillä kotona?
Laittakaa rapsaa jos käytte kokeilemassa.

Suomalaisille pottunokillehan tuo on tarkoitettu kun suomeksi lukee...
 
Ei perhana, toivottavasti on ihan hemmetin painavat syyt viedä konstaapeli oikeuteen koska näin maalaisjärjellä tuon ampujan seuraamukset pitäisi olla palkankorotus ja urhoollisuusmitalli.

Luulen että epäillään, mutta ei tuomita. Onko sitten tässä nyt kyse siitä että ampui kolme kertaa? Luulen että lopulta on todettava, että oli pakko uhrin pelastamiseksi saada riittävä vaikutus heti.
 

Katsotaan nyt mitä syyttäjällä on esitettävänään. Sitten ollaan viisaampia.

Elämme kuitenkin oikeusvaltiossa, eikä täällä ihmisiä voida ampua ilman, että asiat ja olosuhteet tutkitaan tarkoin. Kieltämättä poikkeuksellista, että menee käräjille, koska yleensä nämä hätävarjelutilanteet on todettu oikein toimituksi.

Tuo kolme kutia on luultavasti se mikä tässä nyt on pointti. Riippuu paljon mihin on ensimmäiset osuneet ja miten puukotus on niistä huolimatta jatkunut.

Syytteen nostamisesta on vielä pitkä matka tuomioon. Voi olla ainesta jopa korkeimpaan asti ja se on viiden vuoden kierros kun kolmeen kertaan käsitellään.
 
Ei perhana, toivottavasti on ihan hemmetin painavat syyt viedä konstaapeli oikeuteen koska näin maalaisjärjellä tuon ampujan seuraamukset pitäisi olla palkankorotus ja urhoollisuusmitalli.

Veikkaan, että tässä nyt kynnysarvon ylitti kolme laukausta. Syyttäjä varmasti tulee tämän kyseenalaistamaan ja kysymään, että olisiko yksi tai kaksi laukausta ollut riittävästi.
 
Katsotaan nyt mitä syyttäjällä on esitettävänään. Sitten ollaan viisaampia.

Elämme kuitenkin oikeusvaltiossa, eikä täällä ihmisiä voida ampua ilman, että asiat ja olosuhteet tutkitaan tarkoin. Kieltämättä poikkeuksellista, että menee käräjille, koska yleensä nämä hätävarjelutilanteet on todettu oikein toimituksi.

Tuo kolme kutia on luultavasti se mikä tässä nyt on pointti. Riippuu paljon mihin on ensimmäiset osuneet ja miten puukotus on niistä huolimatta jatkunut.

Syytteen nostamisesta on vielä pitkä matka tuomioon. Voi olla ainesta jopa korkeimpaan asti ja se on viiden vuoden kierros kun kolmeen kertaan käsitellään.

Ei käy kyllä kyseistä virkamiestä kateeksi, pitkä aika odotella asioiden selviämistä. Näinhän se on että pitää tutkia mutta yleensä nämä tosiaan on todettu oikeiksi ilman oikeuteen menoakin.
 
Back
Top