Äänten keräys näille kansalaisaloitteille. Sekä keskustelu NÄISTÄ kansalaisaloitteista pelkästään!
Suorat linkit:
Kansalaisaloitteiden pyrkimys on saada Suomeen lentokone tehdas ja parhaiten se saadaan osallistumalla Hx-hävittäjähankkeeseen. Juurikaan kukaan ei ole sitä vastaan, etteikö lentokone tehdas olisi hieno juttu Suomelle.
Lentokoneita ei kaikki maat pysty edes tekemään, kun vaaditaan kykyä osata suunnitella lentokoneita, mitkä pysyy taivaalla. Suomi on näyttänyt kykynsä tehdä lentokoneita aiemminkin historiansa aikana ja Rovaniemeltä löytyy lentokone tehdas tällä hetkelläkin.
Suomi Hävittäjä on todellakin mahdollista tehdä nopeasti ja järkevään hintaan! Suomi Hävittäjä, kun on periaatteessa kolmen eri hävittäjän kopio, johon on kuitenkin Suomi parannuksia tehty. Monille on epäselvää miten Suomi Hävittäjä toteutetaan, joten selvennys siihen, Suomi Hävittäjän runko ja siivet tehdään Suomessa ja tekniikka/osat ostetaan ulkomailta, sekä sopimuksia tehdään, että osia/tekniikkaa voisi valmistaa Suomessa.
Koko idean takana on saada lentokone tuotantoa Suomeen, koska eri lentokone tuotteilla on hyvä kysyntä tulevaisuudessa, kysyntä lähtee nousuun Korona ajan jälkeen.
Matkustajalentokoneet ovat varmasti se suosituin tuote maailmassa mitä tuotetta myydään eniten lentävistä laitteista.
Se on totta, että ajatus alkuun huvittaa, kun emme usko kykyymme tehdä mitään lentävää laitetta. Mutta tarkemmin mietittynä, itse lentokone ei ole vaikea toteuttaa millä lennetään, vaan vaikeinta on pelkästään se monimutkainen tekniikka toteuttaa lyhyessä ajassa. Tekniikalla tarkoitetaan esim. Autopilottia taikka sodankäynnin tekniikkaa.
Kun tiedetään millainen hävittäjän runko sekä siivet pitää tehdä, niin ei tämä ole vaikeaa toteuttaa Suomessa. Tietysti on ymmärrettävää, että kun oman osaamisen tiedoilla asiaa ajattelee, niin haaste tuntuu mahdottomalta! Suomessa on osaajia jotka selviää hävittäjän rungon ja siipien teosta, koska mallina käytetään kolmea eri hävittäjää, josta tehdään oma yksi versio, jota tässä nimitetään Suomi Hävittäjäksi syyllä, että se on Suomalaisten näkemys maailman parhaasta hävittäjästä, jonka lento ominaisuudet ovat maailman parhaat, jonka häive ominaisuudet on maailman parhaat.
Se, että millaiset sodankäynnin tekniikka saadaan ostettua ulkomailta, niin tämä määrittää sen, että miten hyvä sodankäynnin tekniikka löytyy Suomi Hävittäjästä. Tässä on hyvä mahdollisuus saada hankituksi maailman parhaat sodankäynnin tekniikat juuri Suomi Hävittäjään ulkomailta, sillä Suomella on onneksi hyvät suhteet kaikkialle, joten mikään taho ei rajoita saamasta parasta tekniikkaa sekä parasta sodankäynnin tekniikkaa Suomeen.
Sitten tulee se monesti esiin noussut kysymys, että kuka myy pelkästään sodankäynnin tekniikkaa, tähän voin vastata, että monikin yritys on valmis sopimuksella myymään pelkästään sodankäynnin tekniikkaa. Yrityksien päätarkoitus on tehdä kauppaa ja jollei saa myytyä omaa hävittäjää meille, niin ovat tyytyväisiä, kun juuri heidän sodankäynnin tekniikka kelpaa Suomelle.
Suomalainen Hävittäjä on saanut luvan osallistua Hx-hävittäjä hankkeeseen vuonna 2018 Suomen silloiselta Pääministeriltä. Suomalainen Hävittäjä on jättänyt tarjouksensa tästä lähtien aina ajallansa Hx-hankkeeseen, tarjous on välitetty myös koko Suomen johdolle Presidenttiä myöden, eikä kukaan ole halunnut kiistää tähän päivään mennessä sitä, etteikö Suomalainen Hävittäjä olisi mukana Hx-hävittäjähankkeessa. Asiaan liittyen on myös kansalaisaloite tehty, joka varmistaa sen, että tämän myötä Suomeen perustettaisiin lentokonetehdas, joka keskittyy lähinnä tekemään matkustajalentokoneita ja siinä sivussa tekee erilaisia ilma-aluksia armeijan tarpeisiin ja muita lentokoneita, kuten maastopalojen sammutus lentokoneita. Tekniikan osalta näin aluksi koko tekniikka ostetaan ulkomailta, eli Suomen lentokonetehdas keskittyy lähinnä tekemään lentokoneiden/hävittäjien rungot ja siivet Suomessa. Patentti lisenssisopimus, lisenssisopimus, sekä sopimus ovat erilaisia sopimus pohjia, joiden sopimus pohjien pohjalta voidaan tehdä sopimuksia osien/tekniikan valmistamiseksi Suomessa.
Suorat linkit:
Kansalaisaloitepalvelu - Suomalaisen hävittäjän toteutus Hx-hanketta varten ym. Toisista laista poiketen poikkeuslaki, millä mahdollistetaan suomalaisen hävittäjän rakentaminen, että Valtion lentokonetehtaan rakentaminen nopeassa aikataulussa sekä ta
Vaatimus lainvalmistelun käynnistämisestä. Lakialoitteella mahdollistetaan aikoinaan Suomen Valtion omistaman "Valtion lentokonetehdas" toiminnan uudelleen aloittamista syystä, että tarvitsemme oman lentokonetehtaan! Tämä tehdas osallistuu hävittäjä Hx-hankkeeseen ja ryhtyy valmistamaan...
www.kansalaisaloite.fi
Kansalaisaloitepalvelu - Hävittäjä hankinnan päättää kansanäänestyksen tulos.
Lakialoitteella vaadimme kansanäänestyksen toteuttamista, eli Suomen kansa valitsee tulevan hävittäjän tarjoajan. Eri hävittäjistä on tehty yhteenveto tietopaketti, jonka pohjalta Suomen kansan on helppo perehtyä eri hävittäjien vaihtoehtoihin netin välityksellä, jo kuukautta ennen äänestystä...
www.kansalaisaloite.fi
Kansalaisaloitepalvelu - Kansanedustajat päättävät Hävittäjä hankinnan äänestämällä ja perustelemalla päätöksensä. Äänestystavasta uusi käytäntö eduskunnan päätöksien tekoon.
Vaatimus lainvalmistelun käynnistämistä. Haluamme muuttaa äänestystapaa eduskunnassa siten, että eduskuntaan valitut kansanedustajat tekevät itse oman harkintansa mukaan Hävittäjä valinnan äänestämällä ja perustelemalla päätöksensä. On siis täysin kiellettyä se, että puoluekuri ohjaisi...
www.kansalaisaloite.fi
Kansalaisaloitteiden pyrkimys on saada Suomeen lentokone tehdas ja parhaiten se saadaan osallistumalla Hx-hävittäjähankkeeseen. Juurikaan kukaan ei ole sitä vastaan, etteikö lentokone tehdas olisi hieno juttu Suomelle.
Lentokoneita ei kaikki maat pysty edes tekemään, kun vaaditaan kykyä osata suunnitella lentokoneita, mitkä pysyy taivaalla. Suomi on näyttänyt kykynsä tehdä lentokoneita aiemminkin historiansa aikana ja Rovaniemeltä löytyy lentokone tehdas tällä hetkelläkin.
Suomi Hävittäjä on todellakin mahdollista tehdä nopeasti ja järkevään hintaan! Suomi Hävittäjä, kun on periaatteessa kolmen eri hävittäjän kopio, johon on kuitenkin Suomi parannuksia tehty. Monille on epäselvää miten Suomi Hävittäjä toteutetaan, joten selvennys siihen, Suomi Hävittäjän runko ja siivet tehdään Suomessa ja tekniikka/osat ostetaan ulkomailta, sekä sopimuksia tehdään, että osia/tekniikkaa voisi valmistaa Suomessa.
Koko idean takana on saada lentokone tuotantoa Suomeen, koska eri lentokone tuotteilla on hyvä kysyntä tulevaisuudessa, kysyntä lähtee nousuun Korona ajan jälkeen.
Matkustajalentokoneet ovat varmasti se suosituin tuote maailmassa mitä tuotetta myydään eniten lentävistä laitteista.
Se on totta, että ajatus alkuun huvittaa, kun emme usko kykyymme tehdä mitään lentävää laitetta. Mutta tarkemmin mietittynä, itse lentokone ei ole vaikea toteuttaa millä lennetään, vaan vaikeinta on pelkästään se monimutkainen tekniikka toteuttaa lyhyessä ajassa. Tekniikalla tarkoitetaan esim. Autopilottia taikka sodankäynnin tekniikkaa.
Kun tiedetään millainen hävittäjän runko sekä siivet pitää tehdä, niin ei tämä ole vaikeaa toteuttaa Suomessa. Tietysti on ymmärrettävää, että kun oman osaamisen tiedoilla asiaa ajattelee, niin haaste tuntuu mahdottomalta! Suomessa on osaajia jotka selviää hävittäjän rungon ja siipien teosta, koska mallina käytetään kolmea eri hävittäjää, josta tehdään oma yksi versio, jota tässä nimitetään Suomi Hävittäjäksi syyllä, että se on Suomalaisten näkemys maailman parhaasta hävittäjästä, jonka lento ominaisuudet ovat maailman parhaat, jonka häive ominaisuudet on maailman parhaat.
Se, että millaiset sodankäynnin tekniikka saadaan ostettua ulkomailta, niin tämä määrittää sen, että miten hyvä sodankäynnin tekniikka löytyy Suomi Hävittäjästä. Tässä on hyvä mahdollisuus saada hankituksi maailman parhaat sodankäynnin tekniikat juuri Suomi Hävittäjään ulkomailta, sillä Suomella on onneksi hyvät suhteet kaikkialle, joten mikään taho ei rajoita saamasta parasta tekniikkaa sekä parasta sodankäynnin tekniikkaa Suomeen.
Sitten tulee se monesti esiin noussut kysymys, että kuka myy pelkästään sodankäynnin tekniikkaa, tähän voin vastata, että monikin yritys on valmis sopimuksella myymään pelkästään sodankäynnin tekniikkaa. Yrityksien päätarkoitus on tehdä kauppaa ja jollei saa myytyä omaa hävittäjää meille, niin ovat tyytyväisiä, kun juuri heidän sodankäynnin tekniikka kelpaa Suomelle.
Suomalainen Hävittäjä on saanut luvan osallistua Hx-hävittäjä hankkeeseen vuonna 2018 Suomen silloiselta Pääministeriltä. Suomalainen Hävittäjä on jättänyt tarjouksensa tästä lähtien aina ajallansa Hx-hankkeeseen, tarjous on välitetty myös koko Suomen johdolle Presidenttiä myöden, eikä kukaan ole halunnut kiistää tähän päivään mennessä sitä, etteikö Suomalainen Hävittäjä olisi mukana Hx-hävittäjähankkeessa. Asiaan liittyen on myös kansalaisaloite tehty, joka varmistaa sen, että tämän myötä Suomeen perustettaisiin lentokonetehdas, joka keskittyy lähinnä tekemään matkustajalentokoneita ja siinä sivussa tekee erilaisia ilma-aluksia armeijan tarpeisiin ja muita lentokoneita, kuten maastopalojen sammutus lentokoneita. Tekniikan osalta näin aluksi koko tekniikka ostetaan ulkomailta, eli Suomen lentokonetehdas keskittyy lähinnä tekemään lentokoneiden/hävittäjien rungot ja siivet Suomessa. Patentti lisenssisopimus, lisenssisopimus, sekä sopimus ovat erilaisia sopimus pohjia, joiden sopimus pohjien pohjalta voidaan tehdä sopimuksia osien/tekniikan valmistamiseksi Suomessa.