Tällä hetkellä soi .....

Mutta sitten väliin vähän haastavampaa musiikkia. AC/DC Dirty deeds done dirt cheap -kappaletta on usein verrattu suuriin mestareihin, kuten Bachiin, Beethoveniin tai Mozartiin.
 
Tämä on täysin aliarvostettu helmi..

Vaihtovirta Tasavirran soundit muuttui ysäri aikoina kyllä turhan poppimaiseen suuntaan.
Ihme jos kautta aikain eniten myytyjä albumeita.
 
Ei tarvitse itse valita kappaleita. Kun avasin youtuben niin seuraavat kappaleet olivat ensimmäisenä tarjolla. En olisi itse osannut valita yhtä hyviä.



Seuraava Ukrainalainen kappale Chervona Ruta on Ukrainalaisille erityisen tärkeä näinä aikoina.
KGB murhasi säveltäjä Ivasyukin koska hän ei halunnut tehdä yhteistyötä. Sama biisi on myös Banksyn uudella Ukraina-videolla.

 
Ei tarvitse itse valita kappaleita. Kun avasin youtuben niin seuraavat kappaleet olivat ensimmäisenä tarjolla. En olisi itse osannut valita yhtä hyviä.



Seuraava Ukrainalainen kappale Chervona Ruta on Ukrainalaisille erityisen tärkeä näinä aikoina.
KGB murhasi säveltäjä Ivasyukin koska hän ei halunnut tehdä yhteistyötä. Sama biisi on myös Banksyn uudella Ukraina-videolla.


Ivasyuk taitaa itse olla tuossa keskimmäisenä, kasvoista päätellen.
 
Edellisestä tuli mieleen Eilen Jewell. Jossain hän on käyttänyt samankuuloista fraseerausta kuin Beccakin. Taitaa olla joku americanan ominaisuus. Tässä nyt sitten "Warning Signs" jostain kymmenen vuoden takaa. Bändin kitaristi vetelee hyvin vapaamuotoisia sooloja/breikkejä.
Edit: Eilen soittelee sivuprojektissaan gospelia (yllättäen.)
 
En Vogue ei hirveästi kaipaa perusteluja.
FREE YOUR MIND!
 
Tässä pätkässä on tekstitys Valkovenäjäksi. Silmien välliin.. (alussa on hiukan introa.)

 
 
Tinnitus.

On soinut korvissa lähes niin kauan kuin muistan, ja soinee niin kauan kuin elän.
 
 
Back
Top