Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

Salaliittohörhösivulla oikeamedia.com julkaistu propagandapläjäys, joka on nyt tullut tunnetuksi siksi, että ennustajanlahjoistaan ja geopolitiikan tuntemuksestaan tunnettu Laura Huhtasaari (”Venäjällä ei ole strategisia tarpeita Ukrainaa kohtaan. Toisin kuin Krimiä kohtaan ja krimiläiset ovat venäjänmielisiä ja venäjänkielisiä. Ei Venäjä Ukrainaan hyökkää, ellei sitten tee vastaiskua, ja se tulee olemaan sitten kova.”) on linkittänyt kirjoituksen omalle vaalisivulleen

Laura on vaivihkaa näemmä poistanut tuon ryssämielisen blogitekstin.


Mutta löytyy yhä ainakin täältä.

 
Laura on vaivihkaa näemmä poistanut tuon ryssämielisen blogitekstin.


Mutta löytyy yhä ainakin täältä.

Tullut varmaan puoluetoimistosta ohjausta tai sitten älynnyt itse, että ei tee hyvää äänisaaliille.

Olisi vaan antanut olla linkin olla, kun sen oli sivulleen itse käsin poiminut ja jutun linkittämisen arvoiseksi nähnyt. Jos salaliittohörhöily viehättää edelleen, niin pelaisi avoimin kortein. Luulisi Satakunnastakin löytyvän persujen listoilta muitakin ehdokkaita niille puolueen äänestäjille, joita moinen ei puhuttele, ja jollaisia toivottavasti useimmat perussuomalaisten äänestäjistä ovat.
 
Tullut varmaan puoluetoimistosta ohjausta tai sitten älynnyt itse, että ei tee hyvää äänisaaliille.

Olisi vaan antanut olla linkin olla, kun sen oli sivulleen itse käsin poiminut ja jutun linkittämisen arvoiseksi nähnyt. Jos salaliittohörhöily viehättää edelleen, niin pelaisi avoimin kortein. Luulisi Satakunnastakin löytyvän persujen listoilta muitakin ehdokkaita niille puolueen äänestäjille, joita moinen ei puhuttele, ja jollaisia toivottavasti useimmat perussuomalaisten äänestäjistä ovat.
Tai sit se vaan matki Pääministeriä :LOL:
 
Minusta mielenosoitus pitäisi sallia, vaikka kyse olisi kuinka idiootista ja/tai idioottisesta aiheesta. Koska jos niitä ruvetaan sensuroimaan yms, niin ruvetaan siirtymään aika kaltevalle pinnalle. Mitä kielletään seuraavaksi? Entäpä jos valta ja Poliisin ohjaus heilahtaakin rajusti johonkin suuntaan yms...
Poliisi toimi oikein. Ei käynyt kehenkään käsiksi, vaikka joku mielenosoittajista sitä kovasti yrittikin, ainoastaan provosoimaan nukke takavarikoitiin, ja mielenosoittajat saivat jatkaa protestointia.
 
Poliisi toimi oikein. Ei käynyt kehenkään käsiksi, vaikka joku mielenosoittajista sitä kovasti yrittikin, ainoastaan provosoimaan nukke takavarikoitiin, ja mielenosoittajat saivat jatkaa protestointia.
Toimiko? Jos kunnianloukkausten perusteella ruvetaan rajoittamaan mielenosoituksia, niin ollaan sellasessa sensuurissa ettei mitään järkeä.
 
Bätmäni eduskuntatalossa Z-pinssin kanssa turtiaisen vieraana o_O

Eikö tuolle jo riitä perusteita kiinniottoon?

Virosta karkoitetaan diplomaatteja sodan lietsonnasta, eikäs tätä ihrakasa voi jollakin verukkeella saada vastuuseen? Koko heidän sakista on toinen toista vasteenmielisempi, mukaanlukien kaksi pelmenihuulista naista kilonmeikkeineen, joilla voi pelotetella pikkulapsia, kuten tuo motchalka Kazakov.
 
Odotan kyllä innolla miten nämä maanpetturit tulevat vinkumaan tulevaisuudessa. Tekisivät kaikille palveluksen ja muuttaisivat itärajan toiselle puolelle. Vielä kun Ano kaiken järjen mukaan putoaa eduskunnasta, olen tyytyväinen.
Läskipään naama on kadonnut vitostien varresta Juvalta. Olen tyytyväinen, enää ei iske vitutus joka kerta ohi ajaessa
 
Niin paljon kun noita vihaan ja halveksin niin silti pidän olemassaoloa jopa tärkeänä.

Todistavat olemassaolollaan ja toiminnallaan että täällä on sananvapaus. Saavat ihan luvan kanssa tulla Narinkatorille levittämään väärää sanomaansa.
 
Back
Top