Tiltujen piipitykset. (Bäckman, Putkonen, Tankki-Leena et al.)

YLE noteerasi Anon ryssän nuoleskelut.



– Jollain tavalla epätoivoinen yritys saada sinne edes joku joka näyttää länsimaiselta toimijalta, arvioi asiaa turvallisuusasioihin perehtynyt lehtori Panu Moilanen Jyväskylän yliopistosta.

Moilasen mukaan on myös hyvin mahdollista, että Turtiaista nostamalla Venäjä peittelee muita, hienovaraisempia vaikutuskeinojaan Suomessa.

Venäjä vaikuttaa Suomeen monella eri kanavalla ja koska se ei ole ollut Moilasen mukaan suomalainen toimintatapa, meiltä saattaa jäädä olennaisia asioita Venäjän vaikutusyrityksistä huomaamatta.

Länteen Turtiaisen savuverhomainen osallistuminen näkyy Moilasen sanoin ”surkuhupaisana”, mutta Venäjän sisäpolitiikassa halutaan ehkä yrittää esittää, että talousfoorumi on edelleen iso kansainvälinen areena.
Hyvin mahdollista että peitetään, koska sanktioita pelätään kovasti, ja tämä Turtiainen palvelee putler propaganda erittäin tyhmille vatnikeille erinomaisesti, kauneusihanteetkin kohtavat, maha on sama kun persmanilla, "tulkilla" on alkamassa kasvaa pelmeenit huulien tilalla...
Venäjällä tavallinen kansa näkee yhä pahenevä nälkä, ja nämä ääliöt kehuu miten halpa sisäfilee on ja bensa. Totta kai se on halpa, kun ruplan kurssi ihan plintusinkin alla. Plintus on jalkalista.


Siinä sirkuksessa oli vaikka mitä: arabit tanssineet aseiden kanssa, liput foorumille on 1 miljoona rupla, eli 15000 $, per osallistuja, hinta kallistui mitä allemmaksi pohjaa valuneet. Joten Turtiainen joutuu nuolemaan ahkerasti perseita matkasta.

Pietarin hotelleissa oli runsaasti tilaa,sirkus-talousfoorumin aikana, puhuttiin vaikka mitä älyttömiä, esim.että homoja ja lesboja ja väärän ihoisia vastustaville USA:laisille perustetaan oma "amerikkalainen kylä", että sinne on jo alkanut muutto, jossain Jaroslavlin liepeillä se on, muutenkin kaikki luovat ihmiset, jotka vastustavat homoja ja ihailevat perinteisiä arvoja voivat tulla absurdistaniin töihin.
Samoihin aikohin kaikki julkishomot kuten Baskov, Kirkorov yms ja muut muumioiksi plastiikkakirurgilla leikatut suulla laulavat hirvitykset kertoneet myös miten ne avaa ja perustaa sitä sun tätä konserttien ohella, esim ryhtyy marinoimaan aitoja vihanneksia aidon oikeaoppisen ruspatriottisen tyylin mukaan ja pistävät ne säilykkeiksi. .Laulaja Anita Zoi myi itsetehtyä hilloa ja muita valmistamia säilykkeitä. Muutenkin liikemies pulan takia estrada show imbesillit kansoittaneet "talousfoorumia".
Kaikille luoville ja länsimaisia arvoja vastustaville luvattu lyhyt prosessi saada Venäjän passi ja jeesatusta asunnon kanssa, tietenkin heitä tullaan kovasti tarkkailemaan, jotta ei kävisi kuten ranskalaisen Gerard G. kanssa, joka sai asunnon Groznysta, ja katseltuaan yhden ainoan Kadyrovyn hurjan tanssin kultaisten pistolien kanssa häipyi ja vieläpä ehtinyt myydä lahjotetun kämpän saman tien jollekin 😂

Sheikhit tuskin tulevat seuraavalle sirkukselle sen jälkeen kun heille heitä pakotettu katsomaan pätkän Kisjeljovin vanhasta tv ohjelmasta "ukrainalaiseista natseista"...
 
Viimeksi muokattu:
Työn alla Lex Bätmän:
Tässä muodostuu varmasti ongelmaksi nuo vieraan valtion hyväksi ja järjestelmällisyyden osoittaminen, varsinkin kun venäläisellä disinformaatiolla ei tunnu olevan sen kummempaa järjestelmällisyyttä, kuin heitellä summittaisesti mahdollisimman paljon paskaa seiniin ja katsoa mikä tarttuu.

Vieraan valtion puolesta taas olen itsekin puhunut. Nämä valtiot ovat kuitenkin länsimaisia sivistysvaltioita, enkä koskaan puhu Suomen kustannuksella.
 
Tässä muodostuu varmasti ongelmaksi nuo vieraan valtion hyväksi ja järjestelmällisyyden osoittaminen, varsinkin kun venäläisellä disinformaatiolla ei tunnu olevan sen kummempaa järjestelmällisyyttä, kuin heitellä summittaisesti mahdollisimman paljon paskaa seiniin ja katsoa mikä tarttuu.

Näinkin. Itse olen aina kannattanut hulluille naureskelua. Tietysti jossain vaiheessa olisi hyvä olla käytössä kovia lakiteknisiä välineitä silkan disinformaation kitkemiseen.
 
Näinkin. Itse olen aina kannattanut hulluille naureskelua. Tietysti jossain vaiheessa olisi hyvä olla käytössä kovia lakiteknisiä välineitä silkan disinformaation kitkemiseen.
Olen itse pitänyt informaatiota (koulutus, kriittinen ajattelu) parhaana aseena disinformaatiota vastaan, mutta toki vanhan sanonnan mukaan valheella on valosekunnin etumatka 😒
 
Anon seikkailu isolla kirkolla jatkuu:

Tuo portugalin kielen tulkki on aika HOT.
Laitat kämmenet vasemmalle ja oikealle puolen naamaa. Sormet ylöspäin,sormenpäät ohimolle ja peukalot leukaperiin. Sitten vetäiset niin perkeleesti ylöspäin ja vähän takaviistoon. Pidät siinä kunnolla kiristäen ja tadaa.. Oot portugalin tulkki.
 
Back
Top