Ukrainan konflikti/sota

Ukrainaan on keskitetty suurin osa venäjän taisteluosastoista, moni kärsii tappioita, ja moni varmasti tuhoutuukin. Mutta meneekö tässä kaikki paikalle viedyt taisteluosastot, tai ainakin suurin osa niistä? Saadaanko rauhan tultua osastot vietyä takaisin varuskuntiinsa, vai jäävätkö ne maan alennustilan takia ukrainaan ja lähialueille, miehistön vain kadotessa jonnekkin ja hylätessä kalustonsa? Mielestäni tässä on kaikki ainekset suurimittaiseen tuhoon puna armeijan keskuudessa, pakotteet iskevät kovaa ja se tulee näkymään myös armeijan logistiikassa.
 
Ja se google käännös: Hyökkääjät vetävät suhteellisen eloonjääneitä helikoptereita Chornobayivkasta. Muista, että Ukrainan joukot edellisenä päivänä aiheuttivat murskaavan iskun lentokentälle, jossa vihollisen helikopterit sijaitsivat
Se olikin Ryssien kuoma-auto joka veti helikopteria, katoin eka että Ukrainalainen farmari iski jälleen ja traktorin perässä Hind ;)
 
Siellä se Venäjän YK-lähettiläs nyt samoja vanhoja mantroja toistamassa. :facepalm:

Venäjän YK-lähettiläs taas jauhamassa paskaa, nyt siitä mitä Ukraina meinasi muka iskeä Venäjää vastaan biologisilla aseilla käyttäen lintuja, lepakoita sun muuta. :facepalm:

1b7eed59f11f857f.jpg
 
Stugna-P jälleen.
Palstalla on varmaan pst-miehiä. Miten luonnehtisitte Ukrainan eri pst-aseita, mitä hyviä ja huonoja puolia missäkin tilanteesta riippuen?

Stugnalla voi järjestää uskaliaita väijytyksiä, mutta ilmeisesti kannettavaa on enemmän.

Mä en ole mikään PST-mies, mutta jännästi näissä on ollut havaittavissa, että tähdätään aluksi ohi kohteen ja sitten kohdistetaan vasta lopuksi siihen kohteeseen. Siksikö, että laserin kulku on esteetön eikä se osu esimerkiksi itse ohjukseen? Tai että saadaan alussa vähän enemmän korkeutta lentorataan?
 
Mä en ole mikään PST-mies, mutta jännästi näissä on ollut havaittavissa, että tähdätään aluksi ohi kohteen ja sitten kohdistetaan vasta lopuksi siihen kohteeseen. Siksikö, että laserin kulku on esteetön eikä se osu esimerkiksi itse ohjukseen? Tai että saadaan alussa vähän enemmän korkeutta lentorataan?
En ole PST mies itsekään. Mutta laser ensin ohi ja viime hetkellä kohteeseen. Ekana tulee mieleen laservaroittimen hämääminen, ei aikaa vastatoimille kun laser kohdistetaan viimeisellä sekunnilla.
 
Back
Top