Ukrainan konflikti/sota

googleen vain : General Key Randy Allen

Ainakin minä sain googlesta liveleak sivun jonka opy pastesin tähän mukaan.

https://www.facebook.com/AXJUKRAINE/posts/267855043399479

^ Ei niin, kovin hys hys hommaa tuntuu olevan median suuntaan.

Tuota, minä olen venäläisestä mediasta lukenut amerikkalaisista sotilaista ja Blackwaterin palkkamiehistä ym. monta kuukautta. Niitä piti olla Krimilläkin ihan hirveät määrät. Vaikka koko firmaa ei enää ole. Ihme, että saivat koko riistetylle fasistien hallussa olleelle niemimaalle ihmisystävällisen ja oikeudenmukaisen hallinnon lainkaan...

Sirppi hei...
 
Vaadin edes jotain laatua tähän propagandaan. Alkaa jo mennä tylsäksi kun yhdellä googletuksella saa kumottua sirpin väitteet. Luulin, että meidän oma propagandisti oli jätetty tänne viihdyttääkseen meitä. Miten ois? Narri ulos?
 
  • Tykkää
Reactions: KIM
Nato olikin kylmän sodan aikaan toimiva organisaatio ja täytti suurimmalta osin tehtävänsä. Vaan kun neuvostoliitto romahti ja venäjä oli heikossa tilassa niin näitä turvatakuita jaettiin ehkä turhankin hanakasti ja lyhytnäköisesti, ja mikäs siinä helppo on luvata puolustaa kun olettaa ettei tarvitse lupausta täyttää. Nytpä sitä on alkanutkin tapahtua venäjän rajoilla ja pääätä raavitaan että mitä tuli luvattua. En sano satavarmana ettei 3.ms aloiteta jonkun liettuan takia mutta pidän sitä aika helvetin epätodennäköisenä.

Selväähän se on, että yhteispuolustuksen testi kohdistetaan pienimpään ja vähäpätöisimpään jäseneen, josta syystä yhteispuolustuksen pitääkin uskottavuutensa taatakseen yhteispuolustaa vähäpätöisintäkin jäsentään.

Ohi mennen Venäjä tallusti Liettuaan, että joo me otetaan tää. Nato sanoo, että joo me tästä sitten lähdetäänkin. Hyvää jatkoa.
 
Tuota, minä olen venäläisestä mediasta lukenut amerikkalaisista sotilaista ja Blackwaterin palkkamiehistä ym. monta kuukautta. Niitä piti olla Krimilläkin ihan hirveät määrät. Vaikka koko firmaa ei enää ole. Ihme, että saivat koko riistetylle fasistien hallussa olleelle niemimaalle ihmisystävällisen ja oikeudenmukaisen hallinnon lainkaan...

Sirppi hei...

Nääh, venäläisen median mukaan Tšetšenian itsenäistymishankekin oli CIA:n juonia kuten myös Breslanin koulukaappaus, Kaukasus vilisee terroristeja kouluttavia amerikkalaisia palkkasotureita joiden kaikkien etunimi on Bob...
 
Tuota, minä olen venäläisestä mediasta lukenut amerikkalaisista sotilaista ja Blackwaterin palkkamiehistä ym. monta kuukautta. Niitä piti olla Krimilläkin ihan hirveät määrät. Vaikka koko firmaa ei enää ole. Ihme, että saivat koko riistetylle fasistien hallussa olleelle niemimaalle ihmisystävällisen ja oikeudenmukaisen hallinnon lainkaan...

Sirppi hei...
Ei ku mä oon basisti, vai mikä se oli...
 
Entisaikaan neuvostosympatisoijille ja muille vastaaville epeleille pystyi sanomaan jotakin tyyliin "osta Lada ja aja itärajalle". Nykyään on helpompaa, kun on Allegro-juna.

Mielestäni antaa näiden sirppi-, vasara- tai vaikka harppimestareiden jauhaa agendaansa. Saamme äärimmäisen tarkkaa simulaatiota siitä, miten kömpelöä ja naurettavaa itänaapurissa propaganda on. Sääliksi käy hienoa venäjän kansaa, jolle tätä tuputetaan joka tuutista.
 
Entisaikaan neuvostosympatisoijille ja muille vastaaville epeleille pystyi sanomaan jotakin tyyliin "osta Lada ja aja itärajalle". Nykyään on helpompaa, kun on Allegro-juna.

Mielestäni antaa näiden sirppi-, vasara- tai vaikka harppimestareiden jauhaa agendaansa. Saamme äärimmäisen tarkkaa simulaatiota siitä, miten kömpelöä ja naurettavaa itänaapurissa propaganda on. Sääliksi käy hienoa venäjän kansaa, jolle tätä tuputetaan joka tuutista.
Sirppimestari lähti jo banaanisaarille lopullisesti. Itse pidän tästä foorumista juurikin sen vuoksi, ettei tarvitse kahlata aivan poskettoman Lepakkomiestason propagandan läpi keskustellessaan. Verkkomediasta pystyy käydä toteamassa nuo samat lennokkaat jutut.
 
Entisaikaan neuvostosympatisoijille ja muille vastaaville epeleille pystyi sanomaan jotakin tyyliin "osta Lada ja aja itärajalle". Nykyään on helpompaa, kun on Allegro-juna.

Mielestäni antaa näiden sirppi-, vasara- tai vaikka harppimestareiden jauhaa agendaansa. Saamme äärimmäisen tarkkaa simulaatiota siitä, miten kömpelöä ja naurettavaa itänaapurissa propaganda on. Sääliksi käy hienoa venäjän kansaa, jolle tätä tuputetaan joka tuutista.
Se on raakaa ja julmaa, siitä olen huolissani.
 
Olisikohan nämä "pankkipakotteet" aivan yhtä toimivia kuin kotoperäinen "niskalenkki markkinavoimista"? Wait and see.
 
Sirppimestari lähti jo banaanisaarille lopullisesti. Itse pidän tästä foorumista juurikin sen vuoksi, ettei tarvitse kahlata aivan poskettoman Lepakkomiestason propagandan läpi keskustellessaan. Verkkomediasta pystyy käydä toteamassa nuo samat lennokkaat jutut.

Joo, kyllä tuo on sittenkin ihan viisasta. Eiköhän Allegroon mahdu muutkin propagandan postaajat.
 
Entisaikaan neuvostosympatisoijille ja muille vastaaville epeleille pystyi sanomaan jotakin tyyliin "osta Lada ja aja itärajalle". Nykyään on helpompaa, kun on Allegro-juna.

Mielestäni antaa näiden sirppi-, vasara- tai vaikka harppimestareiden jauhaa agendaansa. Saamme äärimmäisen tarkkaa simulaatiota siitä, miten kömpelöä ja naurettavaa itänaapurissa propaganda on. Sääliksi käy hienoa venäjän kansaa, jolle tätä tuputetaan joka tuutista.
Onhan se välillä ihan huvittavaa luettavaa, mutta jos sitä ei suitse, ei mene kauaa niin ei täällä muuta olekkaan. Merkit on ollut aivan selvät jo pitkän aikaa tuolla ns. "sivuston takana".
 
Raakuus ja julmuus näkyy ennen kaikkea Slovjanskin joukkohautojen myötä. Separatisteilta uupuu taju kokonaisuuden.

Ei tässä kiltti ole ollut myöskään ua army.
 
Entisaikaan neuvostosympatisoijille ja muille vastaaville epeleille pystyi sanomaan jotakin tyyliin "osta Lada ja aja itärajalle".

Nykyään kiimaisia voi opastaa helposta tavasta päästä Natoon:

kesalahtoja-tallinnaan-fi-978x295.jpg
 
Sirppimestari lähti jo banaanisaarille lopullisesti. Itse pidän tästä foorumista juurikin sen vuoksi, ettei tarvitse kahlata aivan poskettoman Lepakkomiestason propagandan läpi keskustellessaan. Verkkomediasta pystyy käydä toteamassa nuo samat lennokkaat jutut.
Lepukkimiestason ;). Samaa mieltä. Ei tarvitse täällä propagandaa katsella kun sitä tulee liikaa jo muualta katseltua.
 
Separatistien nauttiman kannatuksen kyllä näkee siitä, että Ukrainan armeijan takaisinvaltaamilla alueilla ei juuri näy sille vastarintaa tai mielenilmauksia. Kertonee siitä, että separatistien valta perustui aika pitkälle uhkailuun ja väkivaltaan.
 
Viimeksi muokattu:
Niin, osa reserviarmeijasta olisi siis nyt seppojen puolella :)
Taisteluiden hajanaisuus kuvaa sitä että osapuolet eivät ole lukumääräisesti kovin suuria verrattuna operatiiviseen alueeseen. Yhtenäistä "rintamaa" ei pystytä muodostamaan.[/QUOT
Anna mun kaikki kestää :eek: !

Etsin netistä hakusanoilla dead usa sevicemen returned by plane ja sivustolta

https://www.google.fi/search?q=dead us servicemen returned&client=firefox-a&hs=Cgv&rls=org.mozilla:fi:official&channel=np&tbm=isch&imgil=ymP7QqVP93piFM%3A%3Bhttps%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcR4pJG8k-ZpnXfzNvJRe8SwIR9cbsBbBDW6OxN6eI0Eb1XlwPwn%3B468%3B292%3BEuXi45RIrgXLSM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dailymail.co.uk%252Fnews%252Farticle-1141264%252FObama-reviews-Bush-ban-showing-flag-draped-coffins-American-war-dead.html&source=iu&usg=__nxxAWd4uu3MTyFjNZ2cxXL01Th8=&sa=X&ei=63jaU6yuAcvMygPAxQE&ved=0CCoQ9QEwAw&biw=1366&bih=607#channel=np&q=dead us servicemen returned by plane&rls=org.mozilla:fi:official&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=HKMu3bY1l5US3M%3A;bJQcxqznLWvw3M;http%3A%2F%2Fwhywarsucks.files.wordpress.com%2F2011%2F10%2Fcoffins-of-u-s-soldiers-inside-a-cargo-plane-at-kuwait-international-airport-in-april-2004.jpg;http%3A%2F%2Fwhywarsucks.wordpress.com%2Fcategory%2Fwar%2Firaq-war%2Famerican-war-casualties-in-iraq%2F;980;728

"American War Casualties in Iraq | Why War Sucks
whywarsucks.wordpress.com
980 × 728Hae kuvan perusteella
Coffins of U.S. soldiers inside a cargo plane at Kuwait International Airport in April, 2004. When this image was published, the woman who took it lost her ..."

löytyi näppärästi juttusi somistuksena ollut vanha kuva. Onko kaikki muukin feikkiä o_O ?

PS. Sinänsä ei olisi mitään väärää jos jenkit, EU tai vaikka Nato auttaisivat itsenäistä maata sen omalla maaperällä. Vääryys tulee mukaan jos mennään rajan yli naapurimaan puolelle.

Väärin. Olisi ihan oikein ja kohtuullista jos jenkit tai EU tai kuka vaan hyökkäisi Ukrainasta Ukrainan valtion luvalla Venäjälle. Älkää nyt hyvät ihmiset ajatelko noin kuin tuossa lainaukseni lopussa on. Kun Venäjä käy hyökkäyssotaa toisen valtion alueella niin puolustaja kavereineen on oikeutettu käymään sotaa Venäjän alueella, vaikka Moskovaan asti lopettaakseen Venäjän sotatoimet.

Tällaisista asioista on pidettävä tiukasti kiinni. Venäjän ei saa antaa huijata. On ymmärrettävä suuret linjat ja faktat. Pää on pidettävä kylmänä eikä saa takertua ryssien heittämien lillukoiden varsiin.

PS! Vielä 4 kuukautta sitten minulle huomauteltiin tällä foorumilla ryssien ryssittelystä. Nyt ei ole niitä huomautuksia enää tullut. Ilmeisesti modet ja keskustelijat ovat huomanneet ryssien olevan ryssiä. (sanokaa minun sanoneen...)
 
Back
Top