Ukrainan konflikti/sota

Ero johtunee osittain siitäkin että takapajuisessa USAssa kenraalin natsoihin ei riitä sorvarin koulutus ja kaveruus presidentin kanssa.

Ja mikä olisi yhdysvaltalainen versio kenraali Kadyrovista...

1651860069288.png
 
Miten niin? Sehän on hyvä ase. Jos se maksaa esim. 2000€/laukaus ja sillä saa keskimäärin 50 000€:n vahingon, niin se on hyvä. Tuolla pikkuisella 300 mallilla ei ole tarkoituskaan tuhota bunkkereita tai tankkeja. Jos sillä saa vaikka 3 vastustajaa sairaalakuntoon tai tuhottua yhden kuorma-auton, niin se on erittäin hyvä.
 
Eikö toi fregatti olisi nyt aika helppo maali toiselle Neptunelle?
Lienee pysynyt aika paikoillaan ja toinen neptune voisi viedä pohjaan asti...
Sinänsä ei liene paljoa merkitystä jos 13 tuntia ollut tulipalo niin poissa on pitkän aikaa mutta upotus parempi propagandan vuoksi...
 
Mitä toivoisitte vielä näkevänne sotatoimissa? Itse tänään mietin niitä samurai ohjuksia joiden terät tappavat kohteen tarkasti henkilöautossa. Olisi tykistökeskitystä herkullisempi loppu esimerkiksi niille kenraaleille jotka sallivat rikokset ihmisyyttä kohtaan.
 
Mitä toivoisitte vielä näkevänne sotatoimissa? Itse tänään mietin niitä samurai ohjuksia joiden terät tappavat kohteen tarkasti henkilöautossa. Olisi tykistökeskitystä herkullisempi loppu esimerkiksi niille kenraaleille jotka sallivat rikokset ihmisyyttä kohtaan.
Ryssän pistinhyökkäyksen jonka sopivasti sijoitettu Maxim-konekivääri lakaisee maahan.
 
Mitä toivoisitte vielä näkevänne sotatoimissa? Itse tänään mietin niitä samurai ohjuksia joiden terät tappavat kohteen tarkasti henkilöautossa. Olisi tykistökeskitystä herkullisempi loppu esimerkiksi niille kenraaleille jotka sallivat rikokset ihmisyyttä kohtaan.
Samanlaista TB-2 möyhentämistä ryssiä kohtaan kuin Sulttaani järjesti Syyriassa Assadin roskasakkiin.
 
Mitä toivoisitte vielä näkevänne sotatoimissa? Itse tänään mietin niitä samurai ohjuksia joiden terät tappavat kohteen tarkasti henkilöautossa. Olisi tykistökeskitystä herkullisempi loppu esimerkiksi niille kenraaleille jotka sallivat rikokset ihmisyyttä kohtaan.
Venäjän laajamittainen LKP, jonka seurauksena valtion jakamia aseita kantavat venäläiskansat marssivat Moskovaan. Hetki rytinää ja pauketta, minkä jälkeen Ukrainasta tutulla kaavalla suuriakin alueita eripuolilla rysslandiaa itsenäistyy kansanäänestyksillä.
 
Back
Top