Ukrainan konflikti/sota

Z kielessä kirjoitetaan juuri näin oikein: Gitler, Mannergeim, Gamburger, Gaagengaagen.
Hoholit kirjoittaa siis väärin ja siitä se nimityskin: Hitler.. Hamburger .. jne
Tämä mulle on selitetty Z maassa ihan vakavissaan joskus pari vuosikymmentä sitten. :D
Muistan yhden venäläisen naisen, joka muutti Suomeen 90 luvulla mentyään naimisiin suomalaisen kanssa. Nainen oli aktiivinen ilminantaaja, (asiat selvisi jälkeenpäin muilta), hänen veressä surostaan virtasi ilminantogeeni, hän aiheutti minullekin harmia, tulin hänen täysin perättömän ilminannon uhriksi. Niin tämä moraaliton olio oli aina halkeamaisillaan venäläisestä suurenmoisuudesta, valmiina kävelemään luiden päällä, perättömästi solvasi ihmisiä, jopa pyysi ei-asiakkaita soittamaan johtajalle, esiintyä asiakkaina ja tehdä suullisia reklamatioita niistä, josta hän tykkänyt,maksoi heille rahatkin! Tämä selvisi minulle vahingossa jälkeenpäin siis, kun maailma on pieni.
Hän kuolasi Nikita Mihalkoville (on Putlerin eturivin peresenuolija), jota hän nähnyt livena toimistossa, ja ihan varmasti nyt kuolaa Putinille. Minä kun kerroin etten näe mitään koko NIkitassa, sekin varmaan oli syy. Kerran olin kertomassa toimistoni osoitetta asiakkaalle, se oli Mannerheimin tiellä, hän korjasi minua "pitää sanoa Mannergeim". Lisaksi hän sanoi että oikeammin olisi sanoa "Mannergeimsakaja ulitsa". Imperialisti-tsekisti-psykopaatti loogiikka on juuri tätä. Kaikkivoipaisuus, röyhkeys, sosiopaattisuus - naisessa olivat ne kaikki.

Siellä aivottomilla on kaikki väärin jos tchekistit sanoo näin. Kohta ne aloittaa uuden historian opettaminen yliopistoissa muinais venäjän ajoiltaan Ukrainan sotaan. Eli pakollisen propaganda p:n, jossa kaikki pelkkä voittokulkua ja muut aina kateelliset ja tietenkin väärässä. Kommarit uhitteli pakottavansa joetkin virtamaan toiseen suuntaan. Ihan siis oikeasti. "My povernjon i reki vspjat'.
 
Viimeksi muokattu:
Onko tämä juuri esiintullutta tietoa?
Tämä informaatio oli jo aikasemmin, mutta ei niin laajasti ja todentavasti esitetty. Epäilen että Ukrainan poliitkot joita KGB värvänyt tehneet oman likaisen asiansa, KGB:n kanssa yhteistyö oli pikemminkin normi. Jotkut sai hyödyn ja siksi jarrutti. Mutta informaatio kulki, suullisena esim. Nyt kun heille ruvettu antamaan kengän rajummin, tieto tuli alkuperäisenä verkkoversiona.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi Adolfin uljaita sporttaajia ei haluttu myöhempiin olympialaisiin? Tässäkin on aika napakka yhtäläisyys kolmanteen valtakuntaan, 1936 Berliinin olympialaiset, sotsin kurakisat.. Urheilulla on valtava rooli hirmuhallitsijoiden nationalismiin, luulisi KOKn pellejen sen ymmärtävän. Boikottiin vaan.
Ei niitä taidettu pahemmin boikotoida, 1940 Helsinki ja 1944 Lontoo olivat aika hiljaisia kisoja...
 
Ukrainan tiedustelupalvelut hakkeroivat itsensä Moskovan ja Ukrainan maanpettureiden väliseen zoom puheluun ja tiedottivat suorana, että pettureita odottaa syytteet maanpetoksesta sekä soittivat vähän kansallislaulua mausteeksi. 😝

TrueConf, ei Zoom. Mutta samanlainen softa kuitenkin. Onkohan sposti kutsu päätynyt vähän väärään paikkaan... Toi oli kyllä söpöä kun alkoivat sammutella kameroita. Jos hetkeä aiemmin on kerrottu ketä paikalla on ja naamakin siinä ruudussa näkyy, niin se on vähän myöhäistä siinä vaiheessa enää sulkea sovellus tai kamera ja leikkiä että mitään ei tapahtunut tai ainakaan en ollut siellä...
 
Back
Top