Ukrainan konflikti/sota

Niiniin. Ja kun vaimo 😳 sanoo, että ”heiii - sullahan on teltta pystyssä 🥰”.
Siihen vaan tyynesti, että ”joojoo, mutta tää on sotilasteltta.
Mulla rouva tod.näk. huomenna saapuessaan lauantain kunniaksi toteaa, että "ei sit Ukrainaa tänään beibi"..täytyy varmaan orientoitua kuohuviiniin ja elämän jatkumiselle välttämättömiin verbaalisiin ja fyysisiin ilmaisuihin..
 
@InfoGeek17
2h
Reportedly Ukrainian Electronic warfare is being very effective in disrupting Russian communications in the Izyum area, this is a reason why Russian attacks are so Uncoordinated and Haphazard.

Täällä on muutama muukin mielenkiintoinen päivitys. Vähän 50/60 tili mielestäni ollut tämä mutta seuraamisen arvoinen.
 
Mitä toivoisitte vielä näkevänne sotatoimissa? Itse tänään mietin niitä samurai ohjuksia joiden terät tappavat kohteen tarkasti henkilöautossa. Olisi tykistökeskitystä herkullisempi loppu esimerkiksi niille kenraaleille jotka sallivat rikokset ihmisyyttä kohtaan.
Itse odottelen sitä että päästään Jenkkien Vietnamin sodan tappioihin. Kohta taidetaan olla puolessa välissä..
 
Mikähän idea siinä on, että sanotaan tämä ääneen etukäteen, vai onko pelkkää bluffia?
UA esikunta on jo tällaista sanonut. Halusivat sopivia aseita. Päiviä sitten.
Linkistä: Recruits of the 8th Army of the Southern Military District of the Russian Armed Forces undergo a 4-day training course, after which they are sent to resupply motorized rifle units fighting in Ukraine.

RUS on ihan mahdottomasti parempi kouluttaja kuin UA tai lännessä. Sillä hätäisiltä menee kuukausi helposti.

4 päivää maistuu tykinruulata. Hivenen vastuutonta, mutta musikkaa riitää ja kukkapenkkejä tarvitaan. Opettelivatko kuperkeikan?
 
Itse odottelen sitä että päästään Jenkkien Vietnamin sodan tappioihin. Kohta taidetaan olla puolessa välissä..

Mitäpä luulette, tehdäänkö sodan jälkeen ryssälässä muistomerkkiä kuolleille venäläisille kaikkine nimineen? Vrt. Vietnam Veterans Memorial -muuri.

Eivät taida koskaan tunnustaa kuin korkeintaan 10% tod. tappioistaan. Sori vaan kadonneiden ym. omaiset...
 
Niinhän se pitää. Mutta 140 miljoonaista aivopestyä ei Telluksen pinnalta poiskaan pyyhkäistä. Tämäkin kahina tulee päättymään rauhaan ja ryssä on edelleen Moskovassa.

Realpolitik.
Kyllä ovat, mutta itse en välittäisi enää ikinä kuulla sanaa reaalipolitiikka. Pakko niiden naapurina on elää, ja osa on hyviäkin ihmisiä. Mutta niin kauan kun vallassa ovat ihmiset, jotka tekevät tällaisia asioita kuin tässä sodassa on tehty, ei voida — ei saada — enää koskaan teeskennellä ystäviä eikä normalisoida suhteita. Senkin jälkeen kun aseet ovat vaienneet, jos tätä hallintoa ei ole saatu vaihdettua radikaalisti toisenlaiseen, pakotteiden on pysyttävä voimassa ja välien etäisinä.

Siellä teennäisen hymyn takana tulee muutoin aina olemaan ajatus yrittää uudelleen, tuhota demokratia pala kerrallaan ja ihmiset sen mukana. Jos sitä ei voi murskata, se pitää kuristaa hitaasti.
 
Back
Top