Vänkääminen

Hejsan kirjoitti:
Crane

Oliko sulla Saapi eteisessä...jos muistan oikein.

Onko Ford Taunus hyvä auto,,,vuosimalli 1979?

Saapi eteisessä? WTF :D
Siis Saab eteisessä? Eioooleee :D Ex-eukolla oli kyllä saab 9000 jonku aikaa.
Jaa taunus, en tiä mut yks tyär ketä tässä joku aika sit tapailin ajelee vieläki -74 taunuksella. Eikä hän kyllä ole lähellekkään auton ikäinen :dodgy:
 
crane kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Crane

Oliko sulla Saapi eteisessä...jos muistan oikein.

Onko Ford Taunus hyvä auto,,,vuosimalli 1979?

Saapi eteisessä? WTF :D
Siis Saab eteisessä? Eioooleee :D Ex-eukolla oli kyllä saab 9000 jonku aikaa.
Jaa taunus, en tiä mut yks tyär ketä tässä joku aika sit tapailin ajelee vieläki -74 taunuksella. Eikä hän kyllä ole lähellekkään auton ikäinen :dodgy:

Niin siis tämmöisen sais alle, niin vaihtaisin välittömästi kuolleiden mummojeni henkiin :D,

"1969 Ford Taunus 20m XL HT (P7b, 1968 - 1971) Tredjeplass blant 60-tallerne i original kategori, med 216 poeng."

44.jpg


http://www.tronderford.com/treff/2009/2009.htm
 
Oikein hyvää ja nautinnollista jussia kaikille, olkaa kiltistä. Älkää hukkuko murheisiinne. Jumalan siunasta herra on armollinen myös sotilaalle joka kusee housuihin :D
 
veffeade kirjoitti:
crane kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Crane

Oliko sulla Saapi eteisessä...jos muistan oikein.

Onko Ford Taunus hyvä auto,,,vuosimalli 1979?

Saapi eteisessä? WTF :D
Siis Saab eteisessä? Eioooleee :D Ex-eukolla oli kyllä saab 9000 jonku aikaa.
Jaa taunus, en tiä mut yks tyär ketä tässä joku aika sit tapailin ajelee vieläki -74 taunuksella. Eikä hän kyllä ole lähellekkään auton ikäinen :dodgy:
Kivan näköinen peli ;) Paljos tuo söikään löpöä?
 
crane kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Crane

Oliko sulla Saapi eteisessä...jos muistan oikein.

Onko Ford Taunus hyvä auto,,,vuosimalli 1979?

Saapi eteisessä? WTF :D
Siis Saab eteisessä? Eioooleee :D Ex-eukolla oli kyllä saab 9000 jonku aikaa.
Jaa taunus, en tiä mut yks tyär ketä tässä joku aika sit tapailin ajelee vieläki -74 taunuksella. Eikä hän kyllä ole lähellekkään auton ikäinen :dodgy:

No pihan edessä se piti olla, sä ostit jonkun uuden auton.

Siis löysin mainoksen Fåårdi Taunus 2.0 L vuosimalli -79, melkein uus mootori (oli käynyt 7000 mil se on 70 000 km) ja sitten sai varamootorin kaupan päälle!!!

Vähän ruostetta persessä mutta se voi joku hitsata

Hinta 6000 kruunua elli jotain 650 euroa
 
Olen saasnut uuden titelin Erikoistutkija-asiantuntija, että sillä sipuli
 
larrythorn kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
ollaanko käytty Viinakaupassa jo?...juhannus tulee kohta....tai ollanko jo aloitettu sen juhannusvieton jo ? :D

Amatöörien juhla, hukkuvat nautittuaan 2 pulloa ykkösolutta ;)

Join päivaa ennen, Lapin Kulta 5,2% 33cl pullo a 12,90 kruunua

Kallis?
 
Mietin jos ostan Star warsin lasermiekat..siinä kuulu se ääni sitten kuin niitä heiluttaa...:)....maksaa jotain 400-500 kr kpl.

Crane...May the force be with you, i am your father (Darth Vader)...:D
 
Mitä sie Hejsani oikeen sekoot?

BTW millä nimellä etsiä sitä fiktiivistä tarinaa, eu:n joukkojen tunkeutumisesta maahan ja paikallisväestön hanttiinlyömisestä?
 
crane kirjoitti:
Mitä sie Hejsani oikeen sekoot?

BTW millä nimellä etsiä sitä fiktiivistä tarinaa, eu:n joukkojen tunkeutumisesta maahan ja paikallisväestön hanttiinlyömisestä?

Sekoot? enkai minä mitään sekoa...sanoin vaan suule että May the force be with you :D

Ja se toinen kappale sun tekstistä, voisikko kirjoitaa sen helpomalla suomen kielellä tai vaikka ruotsiksi? :blush:
 
Crane

etkö ole nähny ne 3 alkuperäista star wars fimlejä?
 
Mitä leffalainausta? nyt en ymmärrä tai sie sekoot? :)
 
Crane

Jos muistan oikein niin oli 4 eri miekkaa, Luke, Darth Vader, Obiwankenobi ja se keisari, mikä väri sää otat?
Luke oli sininen, Dart punainen, Obi vihreä? ja Keisarilla?
 
Eikö kuka halua vänkätä mun kanssa?....crane? :)
 
Hejsan kirjoitti:
Eikö kuka halua vänkätä mun kanssa?....crane? :)

Nopeatempoisen harrastuksesi voit jakaa muiden netinkäyttäjien kanssa tuolla -> http://www.seksifoorumi.net/viewforum.php?f=53&sid=4bad829c89361cc1183526fb8baed325 :)
 
Hejsan kirjoitti:
Crane

Jos muistan oikein niin oli 4 eri miekkaa, Luke, Darth Vader, Obiwankenobi ja se keisari, mikä väri sää otat?
Luke oli sininen, Dart punainen, Obi vihreä? ja Keisarilla?

Onko Jopet-showssa esiintynyt Vaaterin liittolainen sukua Darth Vaderille?
 
Kaukovittuilija kirjoitti:
Hejsan kirjoitti:
Eikö kuka halua vänkätä mun kanssa?....crane? :)

Nopeatempoisen harrastuksesi voit jakaa muiden netinkäyttäjien kanssa tuolla -> http://www.seksifoorumi.net/viewforum.php?f=53&sid=4bad829c89361cc1183526fb8baed325 :)

No en mä harrasta nopeatempoisia,,,,,se on synti! hyi sun kanssa :D
 
Back
Top