Venäjän masinoimat "pakolais"-virrat Suomeen

Miksi Viro työntää takaisin mutta Suomi ei? Mikä on juuri syy
Suomessa on yksinkertaisesti liian helppo elämä ja pitkä aika siitä kun kansa on kokenut kriisin.
Tämän johdosta meillä on helppoa länkyttää valtion intressin vastaisia asioita kuten vetäjinä ovat Biaudet, Ohisalo, Scheinin sekä muut tunnetut vihervassarit ovat toimineet.

Jos noilla helpon elämän henkilöillä olisi muuta haastetta elämässään, niin niitä ei tarttis kattella ja kuunnella " neuvonantajina".

Liian helppo elämä ja valtion rahat palkkana, sanon minä.

.
 
Onkohan muuten Pietarissa ja muualla zenäjällä vielä paljonkin oikeita suomalaisia? Tulee pieni paluulenkki :)
 
Sanokaa minun sanoneeni, että Hölmölän turha pyytää virka-apua muilta EU mailta rajoilleen. Sitä ei heru.
Suomi pyytänyt tukea – Frontex valmis lähettämään vahvistusta itärajalle

 
Sanokaa minun sanoneeni, että Hölmölän turha pyytää virka-apua muilta EU mailta rajoilleen. Sitä ei heru.

h45q.jpg51578623724_fdf1d5b74c_b.jpgp75i9jzqyuw81.jpg

Toivottavasti saatais näitä moderneja husaareita Frontex apuna näyttämään esimerkki siitä miten rajaturvallisuutta ylläpidetään. Näiltä se meinaan onnistuu eikä paljon hetkauta mitä joku shlomo ulisee jakamattomasta ihmisarvosta tai kansainvälisistä sopimuksista ja ammatillisia näyttöjä on muustakin kuin laukun kannosta, mehun jakamisesta ja polkupyörän talutuksesta.
 
Katso liite: 87164Katso liite: 87162Katso liite: 87163

Toivottavasti saatais näitä moderneja husaareita Frontex apuna näyttämään esimerkki siitä miten rajaturvallisuutta ylläpidetään. Näiltä se meinaan onnistuu eikä paljon hetkauta mitä joku shlomo ulisee jakamattomasta ihmisarvosta tai kansainvälisistä sopimuksista ja ammatillisia näyttöjä on muustakin kuin laukun kannosta, mehun jakamisesta ja polkupyörän talutuksesta.
Näille kelpaisi suomalaisen rajamiehen kk palkka. Polkupyörien taluttajat lomautukseen.
 
Suomi ei ota apua vastaan jos otteet liian kovat saapujia kohtaan. Tätä voisi odottaa ainakin Puolan rajan väeltä.
Tämä touhu kun eskaloituu niin kovia otteita tulee olemaan pakotettu käyttämään ihan oman Rajamme väki.

Nyt alkaa myös olla viimeinen hetki tehdä lainsäädäntöön pikaiset muutokset jotka tappaisivat kaikki vetovoimatekijät:
-Samantien säilöön Viron malliin eikä mitään muuta avustuksia kuin bed & breakfast kunnes käsitelty.
-Jos tulee hylsy niin pihalle maasta eikä mitään 7-kertaista valitusrumbaa.
-Naiset, lapset ja perheet käsittelyjonossa etusijalle.

Yhtään Wolt -sekoilijaa lisää ei tämän maan kaduille tarvita potkulautaohjuksillaan koheltamaan. Läskipersesuomalaiset kävelkööt siihen 100m päässä olevaan pizzeriaan hakemaan omat eineensä ihan itse.
 
Onkohan muuten Pietarissa ja muualla zenäjällä vielä paljonkin oikeita suomalaisia? Tulee pieni paluulenkki :)
Ei se kovin paljoa kierrä kun Pietarista ajaa Tallinnaan ja siitä laivalla kotiin.

Se vaan voi aika pian olla, että Virossakin on raja kiinni ja tuskin norjalaiset sen enempää polkupyöräijöitä alkaa hyysäämään. Siinä vaiheessa Pietari alkaa olemaan oikeastikin aika kaukana.
 
Viimeksi muokattu:
Valtiomme johtajat ovat tiedottaneet, että tätä ilmiötä ei hyväksytä.
Onneksi ovat naulanneet selkeän mielipiteensä ja raja suljetaan tarvittaessa kokonaan 👍

En ala neuvomaan ammattilaisia. Mulle riittää nopea täytäntöönpano ja epäröimättömät liikkeet.

.
 
Hieman olen kyllä kateellinen Puolan ja Viron kyvystä torjua siirtolaisliikettä ja ryssän toimia.
Mutta nuo onkin nuorempia demokratioita joiden lakikirjat ovat ohuempia, eikä ehkä niin kangista valtion toimintaa kuten esim Suomen paksut lakikirjat... liian paksut, kuten voimme huomata.

.
 
Back
Top