Yleistä keskustelua Ylestä

Mitä ihmettä nyt taas.... kunnon sekoilua kirkolta, mutta vielä suorana YLEllä :oops:

Hoosianna juutalaisten kuninkaasi tulee hamas-hattu päässä.

1701603177517.png

Areenalla linkki lähetykseen, mutta ei käynnisty. Paniikki vissiiniskenyt ja sensuuri päälle.

1701603301026.png


 

Artikkelin otsikosta avautuminen. Mielestäni pitäisi välttää maanpetokseen syyllistymistä, ei syytetyksi joutumista. Nyt näyttää siltä, että toimittaja on huolissaan varusmiehen rikoksesta kiinnijäämisestä , eikä valtion turvallisuudesta.

Intissä pitää olla nyt entistä varovaisempi – tarkista ainakin nämä asiat, jotta sinua ei voida syyttää maanpetoksesta
 
Olenko se vain minä, vai onko muilla kokemuksia Ylen uutisia koskevan keskustelun moderoinnista? Pitää rekisteröityä ja valita nimimerkki päästäkseen kommentoimaan. Kaikki kommentit menevät tarkistettavaksi ennen julkaisua ja joskus on punalippu noussut kirjoitukseni johdosta. Tämän jälkeen ainakin omalta kohdaltani viimeiset puoli tusinaa kommenttia eli 100 % on jätetty julkaisematta vaikka mielestäni olen kirjoittanut täysin asiallisesti ja provosoimatta. Olen siis näköjään nimimerkkini puolesta merkitty mies.
 
Viimeksi muokattu:
MUOK/poisto: Tuohan olikin IL eikä YLE. Sorry!
 
Viimeksi muokattu:
Mitä ihmettä nyt taas.... kunnon sekoilua kirkolta, mutta vielä suorana YLEllä :oops:

Hoosianna juutalaisten kuninkaasi tulee hamas-hattu päässä.

Katso liite: 88246

Areenalla linkki lähetykseen, mutta ei käynnisty. Paniikki vissiiniskenyt ja sensuuri päälle.

Katso liite: 88247


Tulevaisuudessa valkoisille tehdään reservaatio tällä menolla, ja kirkkoherran kaltaisista tehdään vertuhait - venäjäksi vanginvartija slängilla, gulageista tuttu.
Edesmennyt Valeria Novodvorskaja sanonut ettei vertuhai koskaan rakenna oikeusvaltiota, vartuhai voi rakentaa vain zonan (gulagin, vankilan).
1706284201592.jpeg
 

Liitteet

  • 1706221859846.jpeg
    1706221859846.jpeg
    86.6 KB · Luettu: 124
Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoinen tuo Ylen vaaliväittely, ensimmäinen tunti meni siihen kun keskusteltiin aiheesta, joka ei kuulu oikein pressan reviirille.

Tuli ainakin selväksi kuka kurittaa kansaa..Purra, Purra, Purra, Purra ja Purra..

Saipahan hiukan eloa ehdokkaisiin, siitä plussaa. Tässähän alkoi jo tunteetkin kuumumaan, ja voi kait pressakin jotain mieltä sisäpoliittisista asioista olla?
Ulkopolitiikka käyty kyllä aikaisemmissa tenteissä hyvin tarkkaan läpi, joten itse en olisi samoja vastauksia jaksanut enää kuulla.

Purra yhtenä vastuuhenkilönä nyt käsillä olevassa kiistassa, eikö hänen nimeään voi silloin mainita?

Edit.

Purrakin samoilla linjoilla tentin aihepiiristä:

 
Viimeksi muokattu:
Koen tuollaisen johdattelin todella vastenmieliseksi. "Näin varmistetaan että, toiselle kierrokselle ei nouse inhokiksi koettu Jussi Halla-aho"
Tästä me maksetaan yli 600 miljoona vuodessa, hyi helvetti.
Taisinpa juuri saada syyn äänestää Jussia.
 
Back
Top