Elämän valinnat nuorena ja aikuisena

Kun aina ajatellaan kumminkin että olen ruåttalasia vastaan, tämä on mun laulu:

 
En Livstid I Krig

:D
 
Voe tätä elämätä mätää! :)

Kyllähän sitä elämän kirjassa on monen monta lehdykkää, joille jälkiviisauden valistamana voisi kirjailla toisenlaisen kudelman. Se vain tuo ymmärrys tahtoo ainakin allekirjoittaneen kohdalla hiipiä vähän hitaanlaisesti otsaluun alle.

Menetettyjä mahdollisuuksia ja väärään suuntaan kääntymisiä löytyy tietysti, mutta jos vajoaa liiallisesti menneessä rypemiseen, voi samalla rasvata köyden jo valmiiksi.

Tyhmistä tekosistani jos jonkin esille nostaa, niin 15v hukkaanheitettyä nuoruutta nortti huulessa olisi se päällimmäisenä esiin nouseva asia. Jos voisikin kelata nauhaa taaksepäin 40v ja antaa itselleen terapiaa* nurkan takana niin loppuisi se röyhyttely (*= läminkiä niin että oksat pois). No, taakse jääneiden syntiensä tulevia seuraamuksia jos ajattelee, niin henki joko lähtee ensin tai sitten se vain loppuu kesken (keuhkoahtaumatauti tulee tupakoitsijoille ennemmin tai myöhemmin, mutta voihan sitä myös vaikka kuolla ennen sen puhkeamista :unsure:). Arkunnaulojen ostamiseen tuhlatun rahan olisi voinut rehellisesti sanottuna sijoittaa järkevämmin kuin polttaa savuna ilmaan.

Olisi hyvä, jos tehdyistä virheistä oppisi edes osittain ja osaisi tarkastella mennyttä ilman katkeruutta. Sitä kannattaa ainakin yrittää. Ja täytyy muistaa, että onhan niitä hyviäkin valintoja elämän varrelle sattunut. Kupeitten hedelmät ovat varmaankin parasta, minkä tuottamisessa olen ollut osallisena.

Ja kun tänne kerran postaillaan lauluja, niin laitetaan sitten sellainenkin:
Eli otetaan vaikka, mutta ei henkilökohtaisesti. ;)

Life is hard. Then you die. Then they throw dirt in your face. Then the worms eat you. Be grateful it happens in that order”
-David Gerrold-
 
Ruotsinkieliset biisit on aina semmosia dansseviissoja, tossakin tuli mieleen, ompa pippi longbyxalla karhea ääni :p jollain toisella murteella ehkä paremmin korvanmukaista

Mulla on rantaruåttalainen muija... ;)
 
Nyt kun meni sekstailuksi, niin 2 nättiä luokkakaveria, jotka ei edes tehneet selväksi että olisivat antaneet. Suorastaan pyytivät ja vaativat. No en tajunnut...

Meikä tahvo tajusi sen sitten vuosia jälkeenpäin.
Nonyt kun menit noin tarkkaan tilittämään, niin tuo kuulostaa niin - niin tutulta! Eikä ole jäänyt ihan pariin ... joskus on epäilyttänyt, että puuttuuko mun hypotalamuksesta muutama osa.

Muun eletyn osalta pitää vain lainata Mikki Hiirtä: "olin niin hyvä mies - kuinka kaipaankaan itseäni"
 
Nuorena naimista harva katuu. Pikemminkin päinvastoin. Joskus 18-23 vuoden iässä tilaisuuksia tuli ja meni. Saamattomuus johtui vain omasta saamattomuudesta.

Onneksi ehtii myöhemminkin. Mies vanhenee kuin viini, nainen kuin maito. Audi-miehen aatokset olisivat kuitenkin auttaneet nuorempana – etenkin kaava.

Kiesin teesit:

”Autoja on olemassa moniin eri käyttötarkoituksiin niin kuin naisiakin.”

"Oikeastaan voisi sanoa, että auton kaikki käyttöominaisuudet löytyvät naisesta."

"Tarvitsen naista yhä enemmän sellaisiin asioihin, joihin nainen on tarkoitettu, kuten pitämään miestä hyvänä ja olemaan haluttava."

"Arvostan myös suuresti sitä, että nainen silittää paitani, tässä eleessä on symboliikkaa. Kun nainen kieltäytyy silittämästä tai siivoamasta, voisi karrikoidusti sanoa, että suhde vetelee viimeisiään."

"Oikeastaan katson naista samassa järjestyksessä kuin uutta autoakin."

"Kiesin vastaus naisen parhaasta iästä: Vuonna 1948 painetussa Naisen oppaassa se on määritelty näin: miehen ikä jaettuna kahdella ynnättynä seitsemällä. Se on hyvä kaava."

"En kutsuisi itseäni spesialistiksi naisten sielunelämän suhteen."

https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/audin-myyntijohtajan-ajatuksia-naisista/285686/

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000122423.html

Tekemättömät työt rasittavat eniten.
 
Back
Top