Haittaavatko aikaisemmat leikkaukset mitään intissä?

tonttujonttu

Alikersantti
Moi,

ennakkoteeveystarkastuksessa yksi kohta oli ainakin aikaisemmat leikkaukset tms.

Haittaisiko näiden olemassaolo mitään? Mulle ei ole siis mitään leikkauksia henkilökohtaisesti tehty, mutta mulla on nenän väliseinän joku rakennevika, ja olisi ihan kiva saada se korjattua, mutta tämä olisi leikkaus. Voiko tälläinen leikkaus olla historiassa joku huono tai negatiivinen juttu? Että, joutuisi esim. B-luokkaan tms.

Kiitoksia :)
 
Tai en tiedä, lasketaanko ”septoplastia” kirurgiseksi toimenpiteeksi. Ne kuulema vain vasaroi sun nenän tuusan nuuskaksi, ja laittaa sen johonkin muottiin… :D
 
Sinun varusmiespalvelukseen/mpkk liittyviä ketjuja useampi täällä. Tee esimerkiksi "Tonttujontun sotilasuraan Suomen Puolustusvoimissa liittyvät kysymykset ja asiat" -ketju.
 
Viimeksi muokattu:
Moi,

ennakkoteeveystarkastuksessa yksi kohta oli ainakin aikaisemmat leikkaukset tms.

Haittaisiko näiden olemassaolo mitään? Mulle ei ole siis mitään leikkauksia henkilökohtaisesti tehty, mutta mulla on nenän väliseinän joku rakennevika, ja olisi ihan kiva saada se korjattua, mutta tämä olisi leikkaus. Voiko tälläinen leikkaus olla historiassa joku huono tai negatiivinen juttu? Että, joutuisi esim. B-luokkaan tms.

Kiitoksia :)

Olisin enemmän huolissani jostakin sellaisesta, joka alentaa palveluskelpoisuutta, kuin hoidetusta ja täysin parantuneesta vaivasta.

Tutustupa tuohon:

 
Moi,

ennakkoteeveystarkastuksessa yksi kohta oli ainakin aikaisemmat leikkaukset tms.

Haittaisiko näiden olemassaolo mitään? Mulle ei ole siis mitään leikkauksia henkilökohtaisesti tehty, mutta mulla on nenän väliseinän joku rakennevika, ja olisi ihan kiva saada se korjattua, mutta tämä olisi leikkaus. Voiko tälläinen leikkaus olla historiassa joku huono tai negatiivinen juttu? Että, joutuisi esim. B-luokkaan tms.

Kiitoksia :)
Eipä ne haittaa. Tosin minulta kysyttiin haluaisinko B-paperit kun minulta oli nivelsiteet leikelty mutta kun sanoin "ei hitossa, nilkka pelaa kuin uusi" niin asiaan ei palattu sen koomin.
 
Eipä ne haittaa. Tosin minulta kysyttiin haluaisinko B-paperit kun minulta oli nivelsiteet leikelty mutta kun sanoin "ei hitossa, nilkka pelaa kuin uusi" niin asiaan ei palattu sen koomin.
Sitä vähän itekkin tuumailin, että niitä toimenpiteitähän tehdään just sen takia, et paikat pelais, mut kait niitä voi katsoa siltäkin kannalta, ettei välttämättä keho kestä kaikkea jos on paljon historiaa jostain suurista toimenpiteistä.

Olishan se harmi, että kävis tälläsen elämänlaatua parantavan toimenpiteen ”teettämässä” (?) itselleen, ja sit siitä olis jotain negatiivista jatkoa ajatellen. :D

Olisin enemmän huolissani jostakin sellaisesta, joka alentaa palveluskelpoisuutta, kuin hoidetusta ja täysin parantuneesta vaivasta.

Tutustupa tuohon:

Niin… kait tälläset jutut olis paljon simppelimpiä, kuin jotkut krooniset vaivat, tai psyykkiset jutut.

Kiitoksia! :)
 
No kysyn nyt täällä vielä sellasta, että onko ihan mahdollista päästä AUK jos saa niistä fyysisen toimintakyvyn jutuista sen tason 3, eli 2500m cooper (?) ja 95p lkt (?)

Ja jos on astma/ADHD, niin haittaako nuo mitään? Astmaan on lääkitys, mitä käytän. ADHD:seen en tarvitse lääkettä, mutta resepti on.
 
Eikös astma pudota b- mieheksi?
 
Back
Top