Myydään Hyväkuntoinen Puolalainen komposiittikypärä Wz 2000 kattavine tarvikkeineen, koko 60+ 100€

Myydään hyväkuntoinen Puolalainen wz2000 komposiittikypärä ja kattavine naamiointitarvikkeineen. Myydään tarpeettomana pois koska vaihdoin vastaavaan mutta kokoa pienempään.

Kyseessä uudempi puolalainen kypärä, joka on puolalainen versio BW:n B826 komposiittikypärästä. Koko 3 eli koon 60 ja isompiin päihin.

Kypärä on kuvultaan käytetty mutta hyväkuntoinen, täysin palveluskelpoinen. Alkuperäinen saksalaismallinen sisus oli osittain rikki. Tämä on itse korjattu ja korvattu jenkkien ACH/MICH tyyppisellä pehmustepädisysteemillä, jotka kiinnittyvät kuvun sisäpintaan velcrotarralla. Mukaan tulee täysin uusi ja käyttämätön pädisarja joka näkyy kuvissa. Padeillä voi vuorota koko kypärän sisustan ja tarvittaessa poistaa reunimmaiset kuulosuojainkäyttöä varten.

Hihnana on perinteinen 3-pistehihna.

Kypäränsuojuksia tulee kaksi. Molemmat ovat BW:n suojuksia. Toinen on peitetty kokonaan naamioverkolla ja maalattu päälle vihreäksi NFM:n EC maalilla joka on NIR suojattua. Myös suojuksen alareunat on maalattu samalla maalillla jonka seurauksena BW:n flecktarn kuvio ei näy, jonka seurauksena on saavutettu erinomainen "majuriyhteensopivuus".

Toinen suojus on modaamaton, eli valkoista puolta voi käyttää talvella.

Mukaan tulee alkuperäinen korjattu sisus wz2005 mallisena, jonka voi kiinnittää kypärään padit poistamalla, hihnaston ruuvimeisselillä irroittamalla ja takaisin kiinnittämällä. Pidän itse kuitenkin padeja mukavampina ja helpompina.

Tässä mainion mukava ja pinta-alaltaan suojaava perinteisen mallinen komposiittikypärä aktiivireserviläiselle.

Hinta tiukka 100€ koko setille + pk:t tai nouto. Yhteydenotot YV:llä ja KUVIA pyynnöstä halukkaille vakavamielisille ostajille.

PS. Hinta kypärä itse ostamalla muualta, tarvikkeet haalimalla ja tekemällä on noin 180€.

Referenssiä Supernovan sivuilta:
https://www.supernova.fi/product/3836/puolan-armeijan-wz2000-komposiittikypara-kaytetty
 
Back
Top