Hyvännäköinen auto -ketju

Talvi autoilua, näppärästi se käy ku osaa:


Tubesta löytyy muuten historic rally pätkiä jossa herra Berner antaa kenkää vanhalle Valiantille,mukavaa katsottavaa löytyy myös ratapuolelta jos tykkää vanhoista Opeleista,hakuun Steinmetz Commodore,A mallin Commodore saa kyytiä.
 

Ei ehkä sananmukaisesti ketjun otsikon mukaan, mutta ihan hauska dokumenttielokuva itäautoista ja niiden omistajista
 
No nyt.
Mulla oli 80-luvun taitteessa työpöydän yläpuolella 628 CSI:n kuva motivoimassa työntekoa. No ei tullut akvaariota.
Nyt vois rahat riittää, meinaan sellaseen 80-malliseen.
Tutulla oli 635 csi hopeisena, matkalaukku kutosella , toi sen YK-hommista, muistaankseni vaihekaavio oli erikoinen siinä ZF-askissa.
 
Tutulla oli 635 csi hopeisena, matkalaukku kutosella , toi sen YK-hommista, muistaankseni vaihekaavio oli erikoinen siinä ZF-askissa.
EE6A077F-0306-4FC6-AA6E-76F1A3FA5DAC.jpeg

Ns. dog-leg kaavio. Urheilullisessa ajossa ykköstä ei tarvitse kuin liikkeellelähdössä, mutta iso osa ajasta sahataan 2 ja 3 väliä. Jätetään ykkönen siis tuonne sivuun R:n viereen.

R tunnetaan myös Racing tai Rallye-vaihteena, soveltuu erityisesti näyttäviin liikennevalolähtöihin.
 
Katso liite: 76660

Ns. dog-leg kaavio. Urheilullisessa ajossa ykköstä ei tarvitse kuin liikkeellelähdössä, mutta iso osa ajasta sahataan 2 ja 3 väliä. Jätetään ykkönen siis tuonne sivuun R:n viereen.

R tunnetaan myös Racing tai Rallye-vaihteena, soveltuu erityisesti näyttäviin liikennevalolähtöihin.
Tämä se oli, ykkönen oudossa paikassa, ja ZF- aski kesti kuritusta.
 
Tämä se oli, ykkönen oudossa paikassa, ja ZF- aski kesti kuritusta.
Normi kaavio ns. "urheilullisissa autoissa" ennen vanhaan. 70-luvun Celicassa oli noin.

Yksi sellainen nuoruuden unelma tuli mieleen kun olen tässä suunnittelemassa kesäautorojektia. Joo, olen hulluna noihin nestekaasusitikoihin.

 
Normi kaavio ns. "urheilullisissa autoissa" ennen vanhaan. 70-luvun Celicassa oli noin.
Kaverilla oli aikoinaan 1. sarjan celica, mutta se oli normikaaviolla. 1.6 koneella ja vaaleilla vilkunlaseilla. Kone siihen vaihtui leveäkantiseksi myöhemmin, että olisiko niissä ollut eri kaaviota käytössä?
Myös Mersulla oli 80-90 seudulla joissakin malleissa (201 ja 124 joissakin ainakin) sportti kaaviota.
 
Kiilamaisista autoista tarinaa. Porschen osuutta en kuitenkaan tiennyt, vaikka jutun auton muistan aikansa autonäyttelykuvista (TM) hyvin.
 
Back
Top