Korona aiheesta jo kyllästyneiden keskustelu

Minä päivänä tämä pirulainen ei enää ole ykkösaiheena.

Juhannusaattona tietysti ollaan vesillä sepalus auki veneessä.

Täysin vapaaehtoista on tietty mitään mediaa aukaista.
Ilmeisen tahallaan ristiriitaista tietoa markkinoilla asiasta:unsure:
Kunhan anoppi ei tietäisi Coronasta.
 
Kunhan anoppi ei tietäisi Coronasta.

I feel you Brother!

Itse saan lukea sosiaalisesta mediasta milloin mikäkin tulee ja tappaa meidät kaikki (ei ole kovinkaan lukenut tai tieteellinen rakkaan anoppini maailmankuva) niin korona-aika on vetänyt tuon potenssiin kolme. :D
 
Saksan sodanjohdolla on eräs kultainen perinne. Se ei toivo, se laskee

Kuninkaallisessa naapurimaassa tilastojen perusteella yli 10 rosentin kuolleisuus tartuntojen määrästä.

Lukemana alta 3000 mikä on melkoinen määrä hautakivinä, kahvia juotaisiin koronahautajaisissa noin 20000 litraa ja ruumisautot peräkkäisessä jonossa
noin 15 kilometriä pitkä saattue puskureissa roikkuen. Että semmosta
 
Eikö tämä ole aiheesta kyllästyneiden ketju?

Tein siinä pihatöitä tänään. Huomenna kalaan.
 
On tässä makuaisti vielä tallella.
 
Kyllähän tämä korona jo kyllästyttää.
Mutta sellainen hyvä puoli sen jatkumisessa on ettei tarvii tilata Seiskaa, kun jymyjuttuja tulee muualle mediaan solkenaan ihan vaan koronan mukana.
.
 
Kyllähän tämä korona jo kyllästyttää.
Mutta sellainen hyvä puoli sen jatkumisessa on ettei tarvii tilata Seiskaa, kun jymyjuttuja tulee muualle mediaan solkenaan ihan vaan koronan mukana.
.
Seiska on viime aikoina julkaissut politiikkaan liittyviä juttuja, uskottavuuskin hesaria parempaa :giggle: . Tosin iltapäivälehdet on myös apajilla
 
Eilen marketissa kuulin omin korvin, kun kaksi murmelia ripitti maskitonta miestä. Olivat mahottoman touhakkana. Muistelin reilun viikon takaista paikallislehteä, jossa oli kolme valokuvaa murmelijuhlista.....ainoatakaan maskia ei näissä kuvissa ollut. Ensin tunnin veto bussilla juhlakohteeseen, siellä tanssia ja yhteislaulua ja kivoja piirileikkejä ja takaisin bussiin ja kotioppäin. Jatkoille, kenties.

Kyllähän tämän arvasi, että Suomeenkin syntyy koronan kodinturvajoukot....eetos silti sandelta lainattu: älkää tehkö niinkuin minä teen vaan niinkuin minä käsken. Suomen päätulenkantaja ei selvästikään ole mikään edestä johtava sankari. Mutta kaiken takeena on bussi. Jos joku asettuu poikkiteloin, niin bussi kaartaa paikalle ja toisinajattelija saattaa jäädä sen alle.

Naisille on siunattu kasvava määrä tehtäviä, joissa on vastuuta ja tekemistä. Yksi kantaa runokirjaa käräjillä tyhmän näköisenä, toinen vastailee kaljoittelureissujensa edesottamuksistaan. Puhelimet eivät toimi ja vastuuviranomaisilla on niin pirun kiire.....

Vihreät naisjohtajat sentään pysyvät kaidalla tiellä. Ja fokus on tiukasti visioissa. Turve- ja metsävarat on likvidoitava, kansallisista kysymyksistä viis. Niin sitä pitää. Ei pidä hairahtua julkijuhlintaan ja joutua rosikseen. Pitää pysytellä osaamisalueellaan. Kyllä kansa maksaa.
 
Onko moni teistä ottannut sen rokotuksen?
Heti menin kummallekin piikille kuin mahdollista.

Jos joku on vielä ottamatta rokotteita niin mielelläni kuulisin ihan kiihkotta perustelut miksi näin. Itse en keksinyt mitään rationaalista perustetta olla ottamatta rokotetta.
 
Mietitäämpä mitä hyvää tämä epidemia on tuonut: Ministeri Pekka Haavistosta on löydetty jotain positiivista (tämä ei äänestäjänä hänen toimiaan seuratessa ole ollut minulle mitenkään itsestään selvää, sen verran erilaisen arvopohjan takaa tulee maailmaa katseltua.
 
Onko moni teistä ottannut sen rokotuksen?
Otinhan minäkin. Vaakakupeissa on rokotteen riskit vs. viruksen riskit. Tunnen ihmisiä jotka ovat olleet tämän viruksen vuoksi tehostetussa hoidossa, tunnen myös sellaisia jotka ovat saaneet rokotuksesta sydänlihastulehduksen tai muita oireita. Täydellinen rokotukseni ei toki tarkoita että kannattaisin pakkorokotuksia, pakkopasseja ja lasten rokottamista edelleen testivaiheessa olevalla rokotteella (ja tää on kumma juttu että faktaa ei saisi sanoa ääneen, ei saisi somessa huudella että "ei oo täysin testattu"). Luulen että olen lasten rokotuksissa suunnilleen Nohynekin linjoilla kuten monet muutkin.

Puolitoista vuotta sitten olin "hysteerikko" kun vaadin rajoja kiinni ja testauksia lentoasemille. Nyt olen varmaan "hysteerikko" kun nostelen esille passien tyyppisten ratkaisujen vaaroja ja suhtaudun kriittisesti "muuten vaan varmuuden vuoksi rokottamisiin". Olen siis kultaisen keskitien kulkija :D
 
Back
Top