KuunteluOppilas

Alokas
BAN
Liityin Merireserviläisiin, vaikuttaa mielenkiintoiselta. Onko kokemusta järjestöstä? Kertaamaan en ole myöskään vielä päässyt; saapumiseräni oli 2/17, ajattelin tämän olevan hyvää omatoimista reserviläistoimintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Vesikuuntelu? Sellaista taisi olla Das Boot elokuvassa? Nyt auennee kaltaiselleni mosurille ihan uusi uusi maailma, jos aihe saa tuulta alleen! Minulle, joka ei koskaan edes oppinut kokonaan merivoimien sotilasarvoja, saati arvomerkkejä. Kerran käytiin armeijassa päiväretkellä Suomenlinnan planetaariossa… :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Tässä kuvaa reservin harjoituksesta Pollea Poseidon 2022, missä vesikuuntelumies on Kustaanmiekan kohdalla. Huomaa vesikuuntelumiehen taktinen varustus.

listening-ecologically-5-credit.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liityin Merireserviläisiin, vaikuttaa mielenkiintoiselta. Onko kokemusta järjestöstä? Olen vesikuuntelumies,
Hienoa että liityit yhdistykseen jonka erikoisosaamisesta ei paljon julkisuudessa huudella (y)
Olen vakuuttunut että oman yhdistyksen kautta saat paremmin harjoitusta ja tietoa, kuin alan tietoa täällä julkisella foorumilla. Ne jotka tietää, ei huutele.

.
 
Komppaan edellistä. Veku/Meva-asiat ei kuulu julkiselle foorumille joten niistä keskustelu on toivottavastikin täysin hedelmätöntä. Sieltä Merireserviläisistä saat parhaat infot olemalla naamatusten jäsenten kansssa yhteyksissä.
 
Juu ei niistä jutuist pidä huudella missään julkisesti. Lähinä tuo Merireserviläisten toiminta kiinnostaa tässä langassa, että olisiko jotkut käyneet vaikka heidän laivakalustollaan koulutuksilla tms.
 
Hieman alle vuoden ry:n jäsenenä olleena on ollut hyvää treeniä itselle. Merivoimien ressuna sopii ry:n ammunta sekä merenkulutoiminta oikein hyvin omaan mielenkiintoon.
 
Back
Top