300km/h 2000m korkeudessa ympyrää meren yllä. Olisiko tuo konetyyppi kuitenkin tunnistettu väärin?
Voiko se esiintyä eri koneena transponderilla tai sitten se on nyt varustettu tiedusteluun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
300km/h 2000m korkeudessa ympyrää meren yllä. Olisiko tuo konetyyppi kuitenkin tunnistettu väärin?
Theresa May looks ready to join military action against the Assad regime in Syria without first seeking parliamentary consent, well-placed sources have told the BBC.
May täynnä päättäväisyyttä eikä ajo keskustella parlamentin kanssa sotaoperaation liittymisestä.
Vuorokausi ennen hän toivoi Trumpilta lisää todisteita kemiallisten aseiden käytöstä Syyriassa, sitten Venäjä teki taas (!) veto:n YK:n istunnossa.
Sitten pitäisi odottaa kunnes tilanne rauhoittuu.Siinä olisi järkeä jos Assad olisi siellä, se johdon eliminointi on varmasti nyt yksi tavoite.
Olen lukenut että hysteriaa, kuten aina. Mutta heidän ns tiedotusvälineet hysterisoineet jokaisesta asiasta viime vuosina, ihmiset turttuu heidän "trillereihin" ja "joka puolella vihollisia"..Onko Venäjällä merkkejä että sota olisi tulossa?
herkullista...tästä voi tulla kolmos maailmansotaa....
I love the smell of JASSM;in in the morning.
Valkoisesta Talosta kuului ettei mitään suunnitelmia vielä tehty.
Valkoisesta Talosta kuului ettei mitään suunnitelmia vielä tehty.
Valkoinen talo valehtelee. Asevoimilla on ihan varmasti suunnitelmat olemassa. Kysymys kuuluu, onko Trumpissa miestä pitämään sanansa. Sietäisi olla, tähän ei kaivata enää Obaman "punaista linjaa".
Ei valehtele, suora käännös olisi että heillä on monta suunnitelmaa ja he harkitsevat niiden välillä.
Itse asiassa sekä Venäjä että Syyria ovat vastussa kaasuiskuin.Ilmoittivat pitävänsä myös Venäjää vastuullisena kaasuiskuun Syyriassa, se on kovaa kieltä diplomatiassa.
Asia selvä, Maidan näköjään muokkasikin viestiään, kun olin jo sen lukenut.
Itse asiassa sekä Venäjä että Syyria ovat vastussa kaasuiskuin.
Onko sinulla mitään epäilyksiä että kyseessä olisi ansa? Venäjä on tehnyt kaikkensa että tähän on tultu ja Kiinakin tukee aina sivusta.
Theresa May looks ready to join military action against the Assad regime in Syria without first seeking parliamentary consent, well-placed sources have told the BBC.
May täynnä päättäväisyyttä eikä ajo keskustella parlamentin kanssa sotaoperaation liittymisestä.