Keskustelua tekoälystä joka kykenee vastaamaan tai neuvomaan sille annettuihin kysymyksiin.
Itse en ole tutustunut mutta vaikuttaa, että olisi aika opiskella.
Jos tekoäly kertoo saman tiedon sekunneissa mihin googletamalla menisi vartti ja kirjastosta hakemisella tunteja, niin turha jättää käyttämättä.
Neuvoja tekoälyohjelmien käyttöön ja niiden rajoituksiin kaipailen.
Alla toisesta viestiketjusta lainattu asiaan liittyvä vastaus mutta tekoälyn tuottamille kuville ei viestiketju ole tarkoitettu :
"Jatka hiukan verran, itse olen pudonnut kelkasta tuosta tekoälystä. Missä sille voi esittää kysymyksiä ja onko palveluita useimpia ja onko se maksullinen?"
Itse en ole tutustunut mutta vaikuttaa, että olisi aika opiskella.
Jos tekoäly kertoo saman tiedon sekunneissa mihin googletamalla menisi vartti ja kirjastosta hakemisella tunteja, niin turha jättää käyttämättä.
Neuvoja tekoälyohjelmien käyttöön ja niiden rajoituksiin kaipailen.
Alla toisesta viestiketjusta lainattu asiaan liittyvä vastaus mutta tekoälyn tuottamille kuville ei viestiketju ole tarkoitettu :
"Jatka hiukan verran, itse olen pudonnut kelkasta tuosta tekoälystä. Missä sille voi esittää kysymyksiä ja onko palveluita useimpia ja onko se maksullinen?"
Voit ladata sovelluksen, en tiedä muita kuin ChatGPT vielä. Varmaan useita on saatavilla.
Kirjoitat kysymyskenttään mitä haluat ja se vastaa. Se voi lisäksi tehdä sinulle kuvia haluamastasi aiheesta jne. Perusversiossa on rajoitteita kuten montako kuvaa per vrk se pyynnöstä tekee, en ole vielä maksullista palvelua kokeillut, olisi hyvä jos kokeneemmat käyttäjät kommentoisivat sitä.
Pyysin ChatGPT piirtämään Firenzen tuomiokirkon Vincent van Goghin tyylillä ja tällaisen kuvan se teki.
Katso liite: 106717