Ukrainan tilanteen kiinnostavuus

Jääkäri85

Korpraali
BAN
Sitä vain ihmettelen että kuinka vähän ihmisiä kiinnostaa yleensäkin jutella ukrainan tilanteesta, ainakin omassa työpaikassa
tai asuin ympäristössä se on todella vähäistä tai sitten sanotaan että ei jaksa kiinnostaa.
Eikä kyllä liikaa näy tuolla median puolellakaan esim. TV kanavilla ??.

"Länsirintamalta ei mitään uutta."

Täällä foorumillakin Ukraina-aiheinen kommentointi on vähentynyt selvästi, ja aktivoituu lähinnä silloin, kun tosiaan tapahtuu jotain uutta merkittävämpää kuten Kurskin operaation alku tai isoimmat iskut Venäjän asevarikoille.

"Länsirintamalta ei mitään uutta."

Täällä foorumillakin Ukraina-aiheinen kommentointi on vähentynyt selvästi, ja aktivoituu lähinnä silloin, kun tosiaan tapahtuu jotain uutta merkittävämpää kuten Kurskin operaation alku tai isoimmat iskut Venäjän asevarikoille.
Kuinka monta eri viestiketjua pitää aukaista jotta asiasta saa/voi keskustella? Mihin foorumiin nyt vertaat ja miksi sinua harmittaa jos täällä kommentointi lisääntyy kun ryssät saa jossain turpansa?
Ihan omin sanoin, kiitos.

Kuinka monta eri viestiketjua pitää aukaista jotta asiasta saa/voi keskustella? Mihin foorumiin nyt vertaat ja miksi sinua harmittaa jos täällä kommentointi lisääntyy kun ryssät saa jossain turpansa?
Ihan omin sanoin, kiitos.

En minä ole tätä viestiketjua aloittanut. Eikä minua harmita kommentoinnin lisääntyminen niissä tilanteissa missä isompaa uutisarvoa olevia asioita tapahtuu. Kunhan vaan totesin, että näin on asian laita.

En minä ole tätä viestiketjua aloittanut. Eikä minua harmita kommentoinnin lisääntyminen niissä tilanteissa missä isompaa uutisarvoa olevia asioita tapahtuu. Kunhan vaan totesin, että näin on asian laita.
Kannannattaa miettiä aloittajan tarkoitusperää ja viestihistoriaa, ihan vain neuvoksi.
Kolmen viestin kirjoittajan provoon ei kannata lähteä osallistuamaan eikä sitä kannattamaan.

Aloittajan tarkoistusperä oli vain ihmettely asian kiinnostavuudesta omalla asuin ja liikkumisalueella,
ilmeisesti asiasta ei saa keskustella missään.
Täällä leimataan näköjään aika nopeasti.

Kannannattaa miettiä aloittajan tarkoitusperää ja viestihistoriaa, ihan vain neuvoksi.
Kolmen viestin kirjoittajan provoon ei kannata lähteä osallistuamaan eikä sitä kannattamaan.
Tiedä sitten mutta kyllä minä olen tätä myös miettinyt vaikken esille ole ottanut.
Euroopassa täys sota ja etusivun juttu on jonkun bimbon kummitissit.

Itse oikeastaan vaan seuraan tuota keskustelua. Ettei tule puhuttua väärin tai väärästä asiasta. Pysyy ketju siistinä.

Medialla taas on se, että heidän pitää tuoda jatkuvasti uusia asioita, jotta ihmiset klikkaavat. Siksi alun jälkeen uutisoidaan vaan isot asiat, kun alussa uutisoitiin kaikki.

Mutta jos kysytään kansalaiselta "Pitääkö Ukrainaa tukea, jotta voidaan saavuttaa rauha sen ehdoilla?" Niin en usko siinä näkyvän vuosien mittaan hirveästi eroa vaikka se ei olekaan enää joka päivä etusivulla.

Viimeksi muokattu:
Back