Uutisia Australiasta

Hyökkääjä 40-vuotias "poliisin tuttu", nimeä ei vielä kerrota. Kuvan perusteella voisi olla Turkki/Kaukasus/Lähi-itä-suunnasta, mutta voip' olla olemattakin
No ei sitten ollut, ensimmäisissä epätarkoissa kuvissa surffiruskettunut tyyppi näytti vähän välimerellisemmältä.
fc59f57a05c6c809227284d1c5506804e16e665c


Ilmeisesti varsinaista rikoshistoriaa jannulla ei ollut, mutta 'poliisin tiedossa', olisiko sitten harhoissaan jotain uhkaillut tai huudellut välistä. Skitsofreniaa sairastanut 17-vuotiaasta asti. Nyt alkanee ausseissa sitten selvittelyt, miksei tätä tyyppiä saatu hoitoon, vai eikö häntä päästetty.
 
Sensijaan puukoniskuun kuollut vartija oli ilmeisesti muslimi:

Another victim was Faraz Tahir, a 30-year-old man from Pakistan who had sought refuge in Australia a year ago, according to the Ahmadiyya Muslim Community of Australia.

Mr Tahir was a security guard and "cherished member" of the local community "known for his unwavering dedication to kindness", a statement said.


 
No tuosta pätkästä ei kyllä saa selvää kuka huutaa ja mitä. Pidätetty on vain 15-vuotias, mikä olisi vähän nuori terroristiksi. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä. Kirkko on assyrialainen, olen heihin törmännyt joskus Suomessakin. Assyrialaisia on muuttanut länsimaihin aika paljon sitten kun AQ ja IS alkoivat vainoamaan heitä.
Mutta olisko tämäkin mt-keissi, ja ottanut mallia äskeisestä?
 
No tuosta pätkästä ei kyllä saa selvää kuka huutaa ja mitä. Pidätetty on vain 15-vuotias, mikä olisi vähän nuori terroristiksi. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä. Kirkko on assyrialainen, olen heihin törmännyt joskus Suomessakin. Assyrialaisia on muuttanut länsimaihin aika paljon sitten kun AQ ja IS alkoivat vainoamaan heitä.
Mutta olisko tämäkin mt-keissi, ja ottanut mallia äskeisestä?
Yleensä näissä käy, että yks tekee ja pari muuta innostuu perästä. Varsinkin jos on ollu MT ongelmia pidempään, niin tollanen voi olla se viimeinen sysäys sit tehdä itse.
 
Back
Top