Venäläiset naiset

Venäläisen yhteisön tapakulttuuriin kuuluu myös se, että miesten vieraissa käyntiä katsotaan läpi sormien. Puolison vahtaaminen ja mustasukkaisuus onkin naisilla ihan omaa luokkaansa. Draamaa on luvassa.
 
Henkilökohtaisesti olen niin allerginen jatkuvalle draamalle ja suurille tunteille että juro suomalainen persejalka on itselleni sopivin kansi vakalle. Jonkun verran tullut asuttua ulkomailla ja touhuttua eri kansallisuuksien kanssa, mutta tämä on itselleni luontevin tilanne. Venäläinen mielenmaailma siinä missä vaikka italialainen, kreikkalainen tai kyproslainen on itselleni sen verran vaikea samaistuttava että "too much drama". Olen varma että monella maamiehelläni ja naisella tilanne on täysin toinen, kuten tuolla jossain toisessa ketjussa totesin että tunneskaala kattaa kylmän, nälän ja rekyylin. :)
 
Kumpaakaan en ole kokeillut mutta olen kovasti käsityksessä että venäläinen laukaisualusta toimii aina - niin sodassa kuin rakkaudessa.
.
 
Kumpaakaan en ole kokeillut mutta olen kovasti käsityksessä että venäläinen laukaisualusta toimii aina - niin sodassa kuin rakkaudessa.
.
Se todellakin toimii. Ja jos ei ota toimiakseen, se laitetaan toimimaan. Epäonnistuminen on poissuljettu vaihtoehto, sikäli kuin siitä sopivassa seurassa olisi muutenkaan suurempa riskiä...
 
Kannattaa kysäistä sitten kohteelta aivan viattomasti, mikä mahtaa olla sotilasarvo, ennen romanttista hydrauliikkaa :cool:
 
Lyhyt oppimäärä.

Klassikko... pätee kokemusperustaisesti (ei-virolaisiin) baltteihin myös. Noi on muutenkin aika hauskoja videoita, vaikka itsellä on lopulta melko vähän kokemusta varsinkin kehitysmaiden naisista, ja aika pitkälti planeetta valkosena, niin on mieltä lämmittävää kuulla että saman kusiset vitun ongelmat seuraavat nuorta suomalaismiestä, maailman sivu :)
 
Back
Top