Ilmastopsykoosi -ketju

Eikö ylenmääräisen lihansyönnin lopettaminen ja riittävä proteiinin saanti ole hieman ristiriidassa keskenään? :cool:
Ei. Pitäisiköhän tällekkin sivulle postata kuvat niistä vegaaneista kehonrakentajista?
 
@Bushmaster @Huhta tässä http://maanpuolustus.net/threads/il...anpuolustuksen-paikka.5055/page-2#post-335943

Mitä tulee Bussen anaalijuttuihin, niin Bushmaster voit varmasti laittaa nuo homoeroottiset jutut johonkin iltavapaisiin. Ja jos @Huhta saa seksuaalista iloa tuosta kehonrakentajan kuvasta, niin sehän on kiva juttu. Itse en sellaista iloa tuosta kuvasta saa, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia.


No sitä tässä olen yrittänyt selittää mutta kun kaikkien vaan pitäisi lopettaa lihan syönti koska maailma muka pelastuu...? Onko kukaan lihansyöjä koskaan ollut lopettamassa kasvissyöjien halua elää ja syödä pelkästään kasviksia...?
 
No sitä tässä olen yrittänyt selittää mutta kun kaikkien vaan pitäisi lopettaa lihan syönti koska maailma muka pelastuu...?
Siinä yksi hyvä syy lopettaa lihan mussutus. Lisäksi hyviä syitä on eläinten kärsimyksen vähentäminen ja terveyden edistäminen.
 
Siinä yksi hyvä syy lopettaa lihan mussutus. Lisäksi hyviä syitä on eläinten kärsimyksen vähentäminen ja terveyden edistäminen.


Kun katsoo Intiaa jossa on kasvisten syönti vallalla, niin tarkkaavainen ja älykäs huomaa millaisia vaiutuksia kasvissyönnillä on... :rolleyes:
 
Kun katsoo Intiaa jossa on kasvisten syönti vallalla, niin tarkkaavainen ja älykäs huomaa millaisia vaiutuksia kasvissyönnillä on... :rolleyes:
En ilmeisesti ole tarkkaavainen ja älykäs, joten kerro lisää :p
 
Kun katsoo Intiaa jossa on kasvisten syönti vallalla, niin tarkkaavainen ja älykäs huomaa millaisia vaiutuksia kasvissyönnillä on... :rolleyes:

ei muuta kuin Intiaan ja kokemaan "vegaanin elämän ihanuus" kokovartalolla ja kaikilla aisteilla nauttein :D

Tämä mysteeri jäi vielä selittämättä.

Intialla on paljon ongelmia. Mutta miten ihmeessä kasvispainotteinen ruokavalio on niihin syynä?
 
Ylipäätään en jaksa uskoa, että karjatalouden tuotteiden (liha, kanamunat, maitotuotteet) haittavero lopulta koskettaisi raskaasti juuri ketään. Verotus nostaisi hintoja, mutta tuskin kohtuuttomasti, ja jos nostaisikin, niin vaihtoehtoisiakin tuotteita on markkinoilla suuri määrä. Kyllä aina löytyy jotakin syötävää.

Minä taas en näe mitään syytä miksi sen pitäisi koskettaa ketään. Nyt pitäisi olla käynnissä normin poisto talkoot, eikä keksiä uusia.
 
No sen varmaan kaikki haluaa selvittää miksi kasvissyönti Intiassa vaikuutta siten kuin on vaikuttanut..? Vai johtuuko se currystä? :rolleyes:

Niin, se kiinnostaisi varmaan useampaakin tietää, että mistä tiedät, että kasvisten syönti on syy Intian ongelmiin.

Jos näin on, niin sitten voidaan pohtia että miksi. Mutta jos ensin saisi jotain perusteita tuolle edelliselle.
 
Minä taas en näe mitään syytä miksi sen pitäisi koskettaa ketään. Nyt pitäisi olla käynnissä normin poisto talkoot, eikä keksiä uusia.

Kaikella ystävyydellä, tämä aihe käsittelee ilmastonmuutoksen torjuntaa. Ei täällä keskustella Suomen talousnäkymistä ja siitä miten talouskasvua edistettäisiin parhaiten. :)
 
Niin, se kiinnostaisi varmaan useampaakin tietää, että mistä tiedät, että kasvisten syönti on syy Intian ongelmiin.

Jos näin on, niin sitten voidaan pohtia että miksi. Mutta jos ensin saisi jotain perusteita tuolle edelliselle.

Niin myös kaikkia muitakin MP.nettiläisiä kiinnostaisi tietää mistä sinä tiedät syytellä minua väitteistä joita en ole edes tehnyt...? :confused:

Mutta kerropas sinä "märkäruuti" miksi Intiassa, jossa lehmä on pyhä ja kasvissyönti on vallalla missä "pyhät miehet" eivät peseydy muutakuin pulahtamalla jokeen kerran vuodessa on asiat niin "unelmasti" kuin vihervasemmisto toivoo asioidien olevan euroopassa...?

Tätä tietoa jokainen MP.netissä on halukas kuulemaan kun kerran olet entinen vihervassareiden oma mode? ...o_O
 
Viimeksi muokattu:
Niin myös kaikkia muitakin MP.nettiäisiä kiinnostaisi tietää mistä sinä tiedät syytellä minua väitteistä joita en ole edes tehnyt...?

Jos unohdit, niin juuri tuossa ylempänä ketjussa, monen viestin verran...

Niin myös kaikkia muitakin MP.nettiäisiä kiinnostaisi tietää mistä sinä tiedät syytellä minua väitteistä joita en ole edes tehnyt...?

Mutta kerropas sinä "märkäruuti" miksi Intiassa, jossa lehmä on pyhä ja kasvissyönti on vallalla missä "pyhät miehet" eivät peseydy muutakuin pulahtamalla jokeen kerran vuodessa, on asiat niin "unelmasti" kuin vihervasemmisto toivoo asoiden olevan euroopassa...?

Tätä tietoa jokainen MP.netissä on haluka kuulemaan...o_O

En nyt ymmärrä, miksi hermostut, jos kysyy perusteita esittämillesi väitteille.

Intiassa on ongelmina esim. ihmisten ja eri sukupuolten epätasa-arvo, korruptio, epärehellisyys, piittaamattomuus asioista ja toisista ihmisistä jne.

Näiden asioiden taustalla lienevät kastijärjestelmä ja aika mielenkiintoinen uskonnollisuus. Mistä niihin on päädytty, ei hajua. En tunne Intiaa kovin hyvin.
 
Jos unohdit, niin juuri tuossa ylempänä ketjussa, monen viestin verran...



En nyt ymmärrä, miksi hermostut, jos kysyy perusteita esittämillesi väitteille.

Intiassa on ongelmina esim. ihmisten ja eri sukupuolten epätasa-arvo, korruptio, epärehellisyys, piittaamattomuus asioista ja toisista ihmisistä jne.

Näiden asioiden taustalla lienevät kastijärjestelmä ja aika mielenkiintoinen uskonnollisuus. Mistä niihin on päädytty, ei hajua. En tunne Intiaa kovin hyvin.


Kuka tässä on hermostunut ?..... En ainakaan minä...:cool:
Ehkä sinun pitää esittää jotain faktaa kysmystesi tueksi eikä vain perus -vihevasemmistolaista (moskova) syytös/väite tyyliä?...
 
Kuka tässä on hermostunut ?..... En ainakaan minä...:cool:
Ehkä sinun pitää esittää jotain faktaa kysmystesi tueksi eikä vain perus -vihevasemmistolaista (moskova) syytös/väite tyyliä?...

No, toisten nimimerkkien vääntely tyypillisesti kertoo hermostumisesta.

Alla lainaukset kirjoituksistasi yltä. Ehkä voit valistaa, että mitä oikein tarkoitit?

Kun katsoo Intiaa jossa on kasvisten syönti vallalla, niin tarkkaavainen ja älykäs huomaa millaisia vaiutuksia kasvissyönnillä on... :rolleyes:

ei muuta kuin Intiaan ja kokemaan "vegaanin elämän ihanuus" kokovartalolla ja kaikilla aisteilla nauttein :D

No sen varmaan kaikki haluaa selvittää miksi kasvissyönti Intiassa vaikuutta siten kuin on vaikuttanut..? Vai johtuuko se currystä? :rolleyes:

Todettakoon, että itse syön lihaa, ja puolestani saat myöskin syödä lihaa.

Mutta eihän noissa jutuissa ole mitään järkeä.
 
No, toisten nimimerkkien vääntely tyypillisesti kertoo hermostumisesta.

Alla lainaukset kirjoituksistasi yltä. Ehkä voit valistaa, että mitä oikein tarkoitit?

Todettakoon, että itse syön lihaa, ja puolestani saat myöskin syödä lihaa.

Mutta eihän noissa jutuissa ole mitään järkeä.

edit.

so ? :p

Eipä ole niissäkään jutuissa/väiteissä jotka dissaavat lihankasvatuksen / syönnin..?

edit edit..

Tää lauta taitaa ollakin vihervasemmitolaisten treenisaitti... ? Täällä saa lukkea kaikkea uskomatonta paskaa muka "isänmaallisten" porukkaa mitä ikinä ovat kirjoittaneetkin...?

Onneksi on modeoikeudet muutamalta ikäänkuin "kadonnut" tai itse ovat tajunneet ne luovuttaa pois...?
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top