Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Ymmärän kyllä Huhtasaaren ja olen samaa mieltä siitä mitä hän eduskunnassa sanoi. Se yhtenen puolueiden vetoomus oli niin ympäripyöreästi ja vesitettynä kirjoitettu. Että se Huhtasaaren tarkennus oli todella paikallaan. Sehän ei todellakaan ollut niin jyrkkä ja kova sanoma kuin mihin Orpo et al yrittää sen vääntään
 
No kerro sinä nyt sitten, missä se terroristien vihapuhe on?
Moskeijoissa sellaista kuulemma jutellaan. Viimeksi Turun suunnalla. Nerg, jonka puheisiin tosin en usko, avautui että vankiloiden ilmapiiri on sitä sakeanaan.

Ystävällisen näköinen imaami latelee kuolemantuomioita homoille, toinen vaatii sharia-lakia Suomeen. Suorassa lähetyksessä. Tuskinpa paljon säyseämmin puhelevat meidän selän takanakaan.

Eiköhän tuon kaikkialla päälle punkevan radikalisoitumisen takana ole juurikin tuota kyseistä puhetta, sanan varsinaisessa merkityksessä. Toki on paljon vaarallisempaa, jos mummo raitiovaunussa tönityksi tultuaan mutisee jotakin neekereistä.
 
Ymmärän kyllä Huhtasaaren ja olen samaa mieltä siitä mitä hän eduskunnassa sanoi. Se yhtenen puolueiden vetoomus oli niin ympäripyöreästi ja vesitettynä kirjoitettu. Että se Huhtasaaren tarkennus oli todella paikallaan. Sehän ei todellakaan ollut niin jyrkkä ja kova sanoma kuin mihin Orpo et al yrittää sen vääntään

Kun kuulenkin sanan Orpo, olen saada aivoinfarktin. Hän edustaa kaikkea sitä löysää ja samalla valheellista pintaliberaalia mutta bisneshakuista kokoomuslaista (pakolaisbisnes), joka tyyppinä on olemassa. Hän edustaa kaikkea sitä, miksi minunkaltaisillani entisillä kokoomuksen pitkäaikaisilla konservatiivisilla tukijoilla ei ole enää lainkaan selvää poliittista kotia. Presidentti Niinistö on viimeinen mohikaanimme eikä hänkään ole enää kokoomuslainen vaan kansalaisten presidentti. Nyt on noussut näitä pinkkipaitaisia Kataisia ja Orpoja ja lisää on tulossa nuorissa.

Minä en yleensä käytä vihapuhetta mutta Orposta olen sitä mieltä että sensuroitu / SUPO
 
......mihin Orpo et al yrittää sen vääntään

Orpo on seuransa valinnut. Puheissa on arvot ja samankaltaisuuden voi kuulla vasemmalla.

turunkarkipoliitikot.jpg


.
 
Sellainen pitääkin tuomita, kuten Huhtasaari teki. Mutta en minä näe mitään islamistista vihapuhetta ympäri somea.

Itsellä ei riitä kielitaito analysoimaan...hyvin yksipuolistahan tuo etsintäkin on tainnut olla ja liki kaikki on kelvannut saman nimen alle...

Sitä kunnon vihapuhettakin on ja siihen pitää puuttua, ei mielipiteisiin.
 
Kun kuulenkin sanan Orpo, olen saada aivoinfarktin. Hän edustaa .....
Valitettavasti klikattujen tykkäysten määrä on rajoitettu vain yhteen, muuten olisin laittanut lisää, niin hyvin kirjoitit. :salut:

Olisi tosiaan kiva kuulla kokoomuslaisten mielipiteitä siitä, että miksi he enää roikkuvat tuossa puolueessa jolta on selkäranka katkennut? Suomen rapauttaminen sallimisen kautta on järkyttävää.

Tähän voisi jotkut vastata ja laittaa perusteluja mikä siinä edelleen viehättää, vaikka tämän päivän tilanteisiin reagoiminen on jähmettynyt 90-luvun tasolle?
Sana "agiili" ei millään tavoin sovi Kokoomuksen toimintaan ja käytettäväksi.

Et niinku kysymyksenä suoraan: Mikä vittu Kokoomusta vaivaa ?



.
 
He kuvittelevat Francis Fukuyaman selostama "historian loppu" eli demokratian voitto on tapahtunut. Saa hyvin helposti kuvittelemaan, että asiat menevät parhain päin ihan itsestään...
 
Lajinsa viimeinen?(järki demari)

Puheenaihe: Maahanmuutto hallintaan

Suomen linja EU:n puheenjohtajuuskaudellamme 2006 oli, että Euroopan unioni vahvistaa arjen turvallisuutta ja kykyä vastata uusiin laajentuneen unionin haasteisiin.

Edellytimme kykyä torjua järjestäytynyttä rikollisuutta ja terrorismia, hallita maahanmuuttovirtoja sekä valvoa yhteisiä ulkorajojamme tehokkaasti.

Siksi ehdotimme laajennettua yhteisvastuun mallia rajavalvonta-, maahanmuutto- ja turvapaikkapolitiikassa. Halusimme varmistaa, että laittomasti saapuneet saavat asianmukaisen kohtelun ja ylläpidon siinä jäsenvaltiossa, johon he ensiksi saapuvat.

Saapumisvaltion tuli ottaa täysi vastuu yksilöstä rekisteröimällä laittomasti saapuneet henkilöt ja turvapaikanhakijat tietojärjestelmiin muun muassa biometrisin tunnistein.

Yhteisön varoista maksettaisiin merkittävä osuus käsittelyprosessin kustannuksista mukaan lukien henkilön palauttaminen lähtömaahan. Tuen ehtona oli, että jäsenvaltiot hyväksyvät avoimesti sisäiset valvontamenettelyt.

Suunnittelemamme paketti oli kokonaisuus, josta ei tule irrottaa yksittäisiä osia, ei varsinkaan niin, että hyväksyttäisiin porkkana ilman keppiä. On surullista katsoa, miten asian täytäntöönpanosta vaiettiin lehdistössä sekä komission ja myös oman sisä- ja ulkoasiainhallintomme piirissä.

Sisäministerikauteni jälkeen oli vaikea löytää ministeriä, joka olisi puhunut laittomasta maahanmuutosta. Sen sijaan keväällä 2015 suurin huoli oli laittomasti maassa olevien paperittomien ilmaisten terveyspalvelujen parantamisesta.

Suomen keskustelussa vaietaan tilanteen hallitsemattomuuden seurauksista ja ihmetellään, että kansan ohella myös etulinjan viranomaisten turhautuneisuus voimistuu.

Suomessa vihreät, sinisilmäiset arvot ovat kohdanneet kovat harmaat markkinavoimat. Kylmän viileästi esitetään laittomasti maassa oleville turvapaikanhakijoille työoikeutta ja ohituskaistaa ulkomaisen työvoiman palkkaamiseen.

Vielä kymmenen vuotta sitten edustimme EU:ssa kantaa, että ulkomaisen työvoiman ei tule syrjäyttää oman maan työntekijöitä.

Vuonna 2003 perustettu pimeän ulkomaisen työvoiman valvontayksikön hävittäminen sisäministeri Anne Holmlundin (kok.) aikana mahdollistaa paperittomien turvapaikanhakijoiden työllistämisen ja halpatyömarkkinoiden rakentamisen vastaanottokeskusten yhteyteen.

Kirkollekin näyttää olevan hienompaa patsastella turvallisuusviranomaisten näkemyksiä vastaan kuin reagoida nuorten syrjäytymiseen ja kansalliseen häpeäämme leipäjonoista. Helsingin vetovoima paperittomien osalta halutaan pitää erinomaisena.

Suomen on pidettävä huoli, ettei Tornion virheiden anneta toistua. On huolehdittava rajalla tapahtuvasta valvotusta käsittelystä. Samoin turvapaikkajärjestelmän yhdenmukaisuudesta on huolehdittava poistamalla soveltamiskäytännön erot.

Lievemmät tulkinnat näkyvät nopeasti ihmissalakuljettajien ja ihmiskauppiaiden toimissa. Irakilaisten vyöryssä kohdemaa oli nimenomaan Suomi. Kriteerejä on tiukennettava ja palautukset hoidettava tehokkaasti ja nopeasti tarvittaessa pakolla.

Vastaanottokeskusten hajasijoittaminen kiinteistöbisneksen ehdoilla on heikentänyt yleistä turvallisuutta. Viimevuotiset 635 miljoonan euron menot eivät kestä vertailua opiskelijoiden ja pienituloisten toimeentulon kiristymisen rinnalla.

Rajoittamaton liikkuvuus lisää myös terrorismin torjunnan vaikeuksia.

Terrorismin torjunnan osalta on EU:n tehottomuus näkyvää. Lontoon terrori-uhan yhteydessä elokuussa 2006 sovittiin, että Saksan tulisi erityisesti viedä eteenpäin yhteistä verkkotiedustelua. Silloinkin todettiin, ettei terrorismin torjunnasta vastaavien lainvalvontaviranomaisten ja turvallisuusviranomaisten sekä eri liikenneyrittäjien välisessä yhteistyössä ollut edistytty.

Olen edelleen sitä mieltä, että Europolin asemaa tulisi vahvistaa ja jäsenvaltiot sitouttaa yhteisen rajaturvallisuuden malliin. Suomi on edelleen rajavalvonnan suurvalta ja EU:n rajaviraston Frontexin luoja ja kehittäjä.

Sisäisen turvallisuuden hallintaa voidaan varmistaa vain sisäministeriön vahvemmalla operatiivisella rikosten tutkinnan ja ehkäisyn työllä sekä sisäministerin varsinaisella jäsenyydellä hallituksen ulko- ja turvallisuuspoliittisessa valiokunnassa, utvassa.

Keskustelussavaietaan tilanteen

hallitsemattomuuden

seurauksista.

Vihreät, sinisilmäiset

arvot ovat kohdanneet

harmaat markkinavoimat.
http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kolumnit/puheenaihe-maahanmuutto-hallintaan/
 

Mutta ei hän ole vasta kuin 68 vuotta. Takaisin politiikkaan? Olisiko jotenkin mahdollista.

Missä ovat nuoremman polven "rajamäet"? Tavalliset duunarit? Onko heidät savustettu ulos SDP:stä?

Valitettavasti klikattujen tykkäysten määrä on rajoitettu vain yhteen, muuten olisin laittanut lisää, niin hyvin kirjoitit. :salut:
Olisi tosiaan kiva kuulla kokoomuslaisten mielipiteitä siitä, että miksi he enää roikkuvat tuossa puolueessa jolta on selkäranka katkennut?

Vaihtoehtojen puute. Me tiedämme miten arvaamatonta perussuomalaisten ohjailema talouspolitiikka tulisi olemaan.

Riskit siitä että jos kokoomuksen kannatus romahtaisi niin kykevätkö perussuomalaiset mihinkään?
Päätyykö Suomi vielä pahempaan tilaan jos valtaan pääseekin vihervasemmisto?

Entä jos valtaan pääsee vihervasemmisto niin mitä siitä seuraa 10-15v sisällä?

Vastaus: yhä enemmän pintaa johon kasakan on helppo tarttua.
 
Viimeksi muokattu:
Valitettavasti klikattujen tykkäysten määrä on rajoitettu vain yhteen, muuten olisin laittanut lisää, niin hyvin kirjoitit. :salut:


Et niinku kysymyksenä suoraan: Mikä vittu Kokoomusta vaivaa ?



.
Noh, kommunistinen kokoomushan on ollut jo jyrkin ajoista lähtien liki yhtä kommunistinen ja vasemmiston mädättämä vellipes*** joukko mitä wuolijoki oli aikanaan. Tuomioja on sentään suoraselkäisesti ryssän kätyri, mutta kokoomus vie sinun rahat ja samalla ottaa vasemmistolta poskeen.
Kun mennään "tolkun, suvaitsevuuden, rakastetaan kaikkia" hippi linjalle, on pakko myydä itsensä. ja kommunistiselle kokoomuksellehan se tarkoittaa suomen ja suomalaisten myymistä. Orvon ja kokoomuksen arvot ovat aivan muita mitä sanalla arvo edes käsitetään...
 
Vaihtoehtojen puute. Me tiedämme miten arvaamatonta perussuomalaisten ohjailema talouspolitiikka tulisi olemaan.

Riskit siitä että jos kokoomuksen kannatus romahtaisi niin kykevätkö perussuomalaiset mihinkään?
Päätyykö Suomi vielä pahempaan tilaan jos valtaan pääseekin vihervasemmisto?

Entä jos valtaan pääsee vihervasemmisto niin mitä siitä seuraa 10-15v sisällä?

Vastaus: yhä enemmän pintaa johon kasakan on helppo tarttua.

Tämä.

Jaan perussuomalaisten kanssa maahanmuuttokriittisyyden ja muutahan tuolla liikkeellä ei olekaan tarjota. Se on nyt yhden asian liike. Politiikassa on kyse laaja-alaisesti yhteiskunnan yhteisistä asioista. Sinisellä eduskuntaryhmällä taas tulee olemaan aivan liian ahdasta kokoomuksen ja keskustan välissä. Sen ohjelma pyrkii ulos eturyhmäajattelusta, mikä voisi teoriassa olla kodittomien paikka. Saa nädä, miten he ohjelmassaan onnistuvat. Voi olla, että Orpo ajaa sinne kaltaisiani enemmänkin. Itse tarkkailen pari vuotta, miten homma kulkee.
 
Touko-Pouko ykkösaamussa..NYT...
Oli täällä kans tv aamulla auki mutta vaimo käski vaihtamaan kanavaa. Touko on ihan hyväköytöksinen mies mutta ajatukset vaan täysin pielessä.
Vaimo on minua huomattavasti kuohuvampi tässä siirtolaisten halaamisessa, enkä voi sitä päästää tänne avautumaan.
Voisi yltää max 5 postaukseen ja iki-bänni heilahtaisi samantien. Tää on niin selvää.
 
Oli täällä kans tv aamulla auki mutta vaimo käski vaihtamaan kanavaa. Touko on ihan hyväköytöksinen mies mutta ajatukset vaan täysin pielessä.
Vaimo on minua huomattavasti kuohuvampi tässä siirtolaisten halaamisessa, enkä voi sitä päästää tänne avautumaan.
Voisi yltää max 5 postaukseen ja iki-bänni heilahtaisi samantien. Tää on niin selvää.

Meillä on kanssa hassusti, kun vielä pari vuotta sitten minä olin perheeni naisten mielestä musta fasisti ja nyt minun täytyy jo toppuutella heitä...
 
Oli täällä kans tv aamulla auki mutta vaimo käski vaihtamaan kanavaa. Touko on ihan hyväköytöksinen mies mutta ajatukset vaan täysin pielessä.
Vaimo on minua huomattavasti kuohuvampi tässä siirtolaisten halaamisessa, enkä voi sitä päästää tänne avautumaan.
Voisi yltää max 5 postaukseen ja iki-bänni heilahtaisi samantien. Tää on niin selvää.
Ajattele tulevana pääministerinä...
https://areena.yle.fi/1-3831848

Toivo on naisissa ja nuorissa :D
 
Oli täällä kans tv aamulla auki mutta vaimo käski vaihtamaan kanavaa. Touko on ihan hyväköytöksinen mies mutta ajatukset vaan täysin pielessä.
Vaimo on minua huomattavasti kuohuvampi tässä siirtolaisten halaamisessa, enkä voi sitä päästää tänne avautumaan.
Voisi yltää max 5 postaukseen ja iki-bänni heilahtaisi samantien. Tää on niin selvää.

Asiaa sivuten, olen ihmetellyt miten kokoomuslaisille sattuu niin monesti näitä vihreitä kukkasia.. omiin kokemuksiinkin viittaan..
 
Sellainen pitääkin tuomita, kuten Huhtasaari teki. Mutta en minä näe mitään islamistista vihapuhetta ympäri somea.

En minäkään näe juttua hevosista ja ratsastamisesta ympäri somea tai nettiä. Silti sitä riittää.

Jos kyse on tästä kommentista:
16.13
Laura
Huhtasaari
ps
(vastauspuheenvuoro)
Arvoisa puhemies! Perussuomalaiset tuomitsevat terroristien vihapuheen suomalaisia kohtaan ja länsimaisia arvoja kohtaan. Radikaali-islamistisen terrorismin uhka Suomessa on kohonnut ja samalla sisäinen turvallisuus on heikentynyt. Käynnissä oleva islamisaatioilmiö etenee koko ajan. Koska islamin normit poikkeavat länsimaisen yhteiskunnan normeista, laajamittainen muslimien maahanmuutto johtaa muslimien eriytymiseen isäntäyhteiskunnasta ja muslimiväestön kasautumiseen omille alueilleen, joissa vallitsevat islamilaiset arvot. Eurooppalaiset johtajat ja poliitikot vain katselevat, kun Euroopan kaupunkien kokonaisia alueita muutetaan ulkomaisiksi vyöhykkeiksi. Unkari toimii toisin — mahtaa Unkarin kansa olla ylpeä johtajistaan.
Mitä hallitus aikoo tehdä, että emme seuraa tätä epäonnistunutta kehitystä, mikä Euroopassa on meneillään? Onko Suomen hallituksella kanttia puolustaa Suomea, suomalaisia ja suomalaista identiteettiä
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/PoytakirjaAsiakohta/Sivut/PTK_83+2017+2.1.aspx#16.13Huhtasaari

, niin eihän tuossa sanota, että vihapuhetta olisi Suomessa tai somessa erikseen. Aika yleisellä tasolla tuossa puhutaan. Länsimaita vastaan on suunnattu paljon islamistista propagandaa, jota voi trendikkäästi vihapuheeksi sanoa. Suomikin on päässyt mukaan (http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000001041194.html).
 
Back
Top