Kärkipoliitikkojen vahtimisketju

Ville Rydman on Zyssen jälkeen luotettavin. Ehkä tässä on vielä toivoa.

Toivottavasti et ole tosissasi ja tämä oli jotain sellaista syvempää ironiaa, joka ei ihan tavoittanut ainakaan minua. Itse nautin kovasti mustasta huumorista, mutta nyt kyllä pyyhki yli niin että korvissa humisee.

Kai nyt jokainen yli kolme aivosolua peräkkäin omaavat ymmärtävät, että Rydman ja Zysse ja muut vastaavat ovat vain syöttejä tyhmille. Aivan kuin Kokoomuksessa joku ajaisi suomalaisten etuja. Joku Pöntinen Lapualta oli myös. Kyseiset tyypit ovat (anteeksi kielenkäyttöni) niin syvää lietettä ettei siihen sanat kuvaamaan riitä.

Toivon, että tämä oli syvää ja mustaa ironiaa, jota en ymmärtänyt, koska aika tuore tapaus foorumilla olen. En tiedä keskustelupalstan sisäistä huumoria. Anteeksi siitä.
 
Toivottavasti et ole tosissasi ja tämä oli jotain sellaista syvempää ironiaa, joka ei ihan tavoittanut ainakaan minua. Itse nautin kovasti mustasta huumorista, mutta nyt kyllä pyyhki yli niin että korvissa humisee.

Kai nyt jokainen yli kolme aivosolua peräkkäin omaavat ymmärtävät, että Rydman ja Zysse ja muut vastaavat ovat vain syöttejä tyhmille. Aivan kuin Kokoomuksessa joku ajaisi suomalaisten etuja. Joku Pöntinen Lapualta oli myös. Kyseiset tyypit ovat (anteeksi kielenkäyttöni) niin syvää lietettä ettei siihen sanat kuvaamaan riitä.

Toivon, että tämä oli syvää ja mustaa ironiaa, jota en ymmärtänyt, koska aika tuore tapaus foorumilla olen. En tiedä keskustelupalstan sisäistä huumoria. Anteeksi siitä.

Myös persu ääliöimmillään on joskus niin syvällä putkessa, ettei sinne ääni kuulu eikä päivä paista. Ei se ole niin vakavaa.
 
Myös persu ääliöimmillään on joskus niin syvällä putkessa, ettei sinne ääni kuulu eikä päivä paista. Ei se ole niin vakavaa.

En kauheasti ymmärrä muiden keskustelijoiden solvaamista, mutta ehkä se on vain sitten toisten luonteessa. Etenkin, jos mitään argumentteja ei ole, mutta en siltikään ymmärrä. Ehkä olen vain tyhmä? En ole persu enkä tietääkseni kuulu mihinkään muuhunkaan puolueeseen. Isäukko taisi maksaa Keskustan jäsenmaksua, kun maalla on hieman siihen pakko.

Ville Rydmanin ja Zyssen äänestyskäyttäytymiseen Suomen kannalta tärkeissä asioissa voi tutustua eduskunnan sivuilta. Todella pahalta, todella pahalta näyttää nyt tässä kyllä heidän äänestyskäyttäytymisensä kyllä.
 
En kauheasti ymmärrä muiden keskustelijoiden solvaamista, mutta ehkä se on vain sitten toisten luonteessa. Etenkin, jos mitään argumentteja ei ole, mutta en siltikään ymmärrä. Ehkä olen vain tyhmä? En ole persu enkä tietääkseni kuulu mihinkään muuhunkaan puolueeseen. Isäukko taisi maksaa Keskustan jäsenmaksua, kun maalla on hieman siihen pakko.

Ville Rydmanin ja Zyssen äänestyskäyttäytymiseen Suomen kannalta tärkeissä asioissa voi tutustua eduskunnan sivuilta. Todella pahalta, todella pahalta näyttää nyt tässä kyllä heidän äänestyskäyttäytymisensä kyllä.

En minä heitä äänestä. Pakolaiskannanotot ovat heillä tiukempia kuin orpolla.
 
Itse toivoisin tietysti, ettei tästä ketjusta tulisi mitään puoluevääntöä. Ymmärrän täysin, että otsikon mukaan siitä on aika vaikea pysyä erossa.

Minusta otsikon mukaan poliitikkoja tulee saada arvostella aika saatanan jyrkinkin sanankääntein, oli sitten äänestyskopissa mitä mieltä tahansa. Ja nimenomaan jyrkin sanankääntein, koska tällainen keskustelu mielestäni puuttuu täysin Suomesta. Se on demokratian kulmakivia, vrt. jenkit ja britit.

Keskustelijoiden suorat solvaamiset kai voi hoitaa yksityisviesteinkin? Kai foorumilla sellainenkin mahdollisuus lienee?
 
Itse toivoisin tietysti, ettei tästä ketjusta tulisi mitään puoluevääntöä. Ymmärrän täysin, että otsikon mukaan siitä on aika vaikea pysyä erossa.

Minusta otsikon mukaan poliitikkoja tulee saada arvostella aika saatanan jyrkinkin sanankääntein, oli sitten äänestyskopissa mitä mieltä tahansa. Ja nimenomaan jyrkin sanankääntein, koska tällainen keskustelu mielestäni puuttuu täysin Suomesta. Se on demokratian kulmakivia, vrt. jenkit ja britit.

Keskustelijoiden suorat solvaamiset kai voi hoitaa yksityisviesteinkin? Kai foorumilla sellainenkin mahdollisuus lienee?

Kuka sinua nyt oikeasti taas on solvannut ja miten? Vihjailet, että minä mutta en parhaalla tahdollanikaan löydä oikeata aihiota siihen. Politiikasta tässä on puhuttu, kokkareista ensin. Minä mainitsin persut ja sinä otit siitä jonkun herneen vaikka et ole persu?

Vielä kerran: ei tämä ole niin vakavaa.
 
Itse asiassa aloitin tämän ketjun aikanaan ajatuksella, että tarkkailisimme vakavasti otettavia poliitikkoja useamman vuoden. Mistä minä silloin tiesin, ettei ketään heistä voi ottaa vakavasti.

Minä esimerkiksi pidin Juha Sipilää miellyttävänä ja loin häneen toivoni ja suuret odotukset. Mies tuli politiikan ulkopuolelta... Ajattelin, että se on hyvä asia.

No, pettymys on aina jossain suhteessa odotuksiin.

Ennen kuin menen peiton alle, kerron jutun, jonka alun perin kertoi Georg C. Ehrnrooth, joka oli kuullut sen amerikkalaiselta senaattori Sam Erviniltä. Tämä senaattori johti aikanaan Watergatea tutkinutta valiokuntaa.

Olipa kerran isä, joka oli kiinnostunut poikansa tulevaisuudesta ja päätti ottaa selvää hänen taipumuksistaan. Hän pani pojan huoneeseen Raamatun, ginipullon ja isonpuoleisen kolikon ja jäi oven taakse katsomaan, mitä tapahtuisi. Hän ajatteli: Jos poika ottaa kolikon, hänestä tulee liikemies. Jos hän ottaa Raamatun, hänestä tulee pappi. Jos hän ottaa pullon, hänen käy huonosti. Poika tuli huoneeseen, tyhjensi pullon, pisti rahan taskuunsa ja otti Raamatun kainaloonsa. Oh my God, isä ajatteli. Hänestä tulee poliitikko!
 
. Joku Pöntinen Lapualta oli myös. Kyseiset tyypit ovat (anteeksi kielenkäyttöni) niin syvää lietettä ettei siihen sanat kuvaamaan riitä.

.

pontinen-2009.jpg

Joskus muinoin oli maahanmuuton vastustaja, ja kirjoitteli muunmuassa hommafoorumilla.(eli ei oikeeta kokoomus muottia)

Nykyään on tullu tosi kokoomuslaiseksi ja kannattaa "sosiaalipummi maahanmuuttoa"

Kuuli vissiin Kauhavan kavereilta että näillä voi tienata.:mad:

https://www.ilkka.fi/uutiset/maakun...n-vastaanottokeskuksen-perustamista-1.1902592

https://www.ilkka.fi/uutiset/maakun...ävä-että-ihmisillä-on-oikeasti-hätä-1.1903040
 
...tarkkailisimme vakavasti otettavia poliitikkoja useamman vuoden.
Pitkäaikainen seuraaminen voi toteutua sellaisten poliitikkojen kohdalla joista on jäänyt jotain hampaankoloon. Omakohtaisesti tuntuu tältä..
Poliittinen seuranta yleisesti on sellaista että kansalaiset muistavat asioita pari viikkoa max ja voivat siitä keskustella niillä poliitikoilla ketkä kulloinkin ovat parrasvaloissa.
Valistuneemmat politiikan seuraajat toki ovat rotu sinänsä, mutta itse en koe kuuluvani politiikan harrastajiin.
 
pontinen-2009.jpg

Joskus muinoin oli maahanmuuton vastustaja, ja kirjoitteli muunmuassa hommafoorumilla.(eli ei oikeeta kokoomus muottia)

Nykyään on tullu tosi kokoomuslaiseksi ja kannattaa "sosiaalipummi maahanmuuttoa"

Kuuli vissiin Kauhavan kavereilta että näillä voi tienata.:mad:

https://www.ilkka.fi/uutiset/maakun...n-vastaanottokeskuksen-perustamista-1.1902592

https://www.ilkka.fi/uutiset/maakun...ävä-että-ihmisillä-on-oikeasti-hätä-1.1903040

Loistava löytö ja syvät kiitokset Majuri Passille. Eihän näille höperöille voi kuin nauraa. Toivottavasti Pöntistä kurmootetaan oikein kunnolla. Sama kurmootus ei taida oikein toimia ZXWÅyssen kanssa, koska se istuu Esplanadilla henkivartioituna jollain terassilla. Rydman on vain taas pikku narupelle, joka tanssii Orpojen tahtiin, kun käsky käy. Reppana. Ei sitä voi kurmoottaa, koska reppanoita ei vain kurmooteta. Säälitään vain.
 
Rydman on vain taas pikku narupelle, joka tanssiin Orpojen tahtiin, kun käsky käy. Reppana. Ei sitä voi kurmoottaa, koska reppanoita ei vain kurmooteta. Säälitään vain.
Mikä Rydmanin tekemä asia on sellainen josta sulle tulee huono olo? Itse olen seurannut tyyppiä lähempää ja mun käsitys on että saisi ottaa hoitoonsa koko Kokoomuksen koska nykyporukalla luisutaan....
 
Sellainen pitääkin tuomita, kuten Huhtasaari teki. Mutta en minä näe mitään islamistista vihapuhetta ympäri somea.

Se onkin arabian kielellä eikä suomalaisilla keskustelufoorumeilla. Jos menet jonnekin Isisi-foorumille tai edes YouTubesta katsomaan englanninkielisiä radikaalisaarnaajia (imaameja), niin tulee tarinaa länsimaiden moraalisesta rappiosta ja tulevasta Jumalan (Allahin) rangaistuksesta jumalattomille vääräuskoisille. Se on sitä islamilaista vihapuhetta
 
Valitettavasti klikattujen tykkäysten määrä on rajoitettu vain yhteen, muuten olisin laittanut lisää, niin hyvin kirjoitit. :salut:

Olisi tosiaan kiva kuulla kokoomuslaisten mielipiteitä siitä, että miksi he enää roikkuvat tuossa puolueessa jolta on selkäranka katkennut? Suomen rapauttaminen sallimisen kautta on järkyttävää.

Tähän voisi jotkut vastata ja laittaa perusteluja mikä siinä edelleen viehättää, vaikka tämän päivän tilanteisiin reagoiminen on jähmettynyt 90-luvun tasolle?
Sana "agiili" ei millään tavoin sovi Kokoomuksen toimintaan ja käytettäväksi.

Et niinku kysymyksenä suoraan: Mikä vittu Kokoomusta vaivaa ?



.

Kokoomusta ainakin pääkaupunkiseudulla kannattaa myös ns. wanna-be -eliitti eli akateemisesti koulutettu, joka tienaa 4000 € kuussa ja luulee kuuluvansa Suomen eliittiin ja parempaan sivistyneistöön - eivät ole vielä tajunneet, että Kokoomus ajaa vain todellisen eliitin etuja Suomessa ja siihen ei 4000 € tuloilla todellakaan päästä jäseneksi
 
En voi sille mitään, mutta aina kun näen Orpon tulee mieleen medvedev
Lisäksi Orpon sekaamtuminen omilla bisneksillä valtion pakolaispolitiikkaan on luonyt samanlaisen korruption loisteen henkilön ympärille. Orpo on kuin medvedev tai toisinpäin.
 
Back
Top