Kansalaisaloite suojeluperusteen palauttamiseksi Ampuma-aselakiin

Mä luulen että nimenomaan aloite on jäänyt lukematta ja on saatu ihottumaa pelkän uutisen perusteella.

Mutta joka tapauksessa, minulla on asian suhteen laitoksen tuki.
 
Joku oli kannellut minusta työnantajalleni, liittyen tähän aloitteeseen. Hauskaa tapauksessa on se, että tämä joku esiintyy netissä mm. sananvapauden puolustajana.

Katso liite: 75090
Pahkasikaosastoa... olisi mielenkiintoista tietää kuka tämä ns. sananvapauden puolustaja on. Toivon mukaan oikeus toteutuu ja poliisilaitos siirtää kantelun mappi-ö:n puolelle.
 
Joo, mä kuulin koko asiasta kun sain laitoksen vastauksen jossa todetaan että sananvapaus koskee myös poliisimiestä.
 
Miten olet voinut saada 21.11.2021 kantelun kansalaisaloitteesta, joka on päivätty 9.9.2022 eli melkein vuotta myöhemmin?
 
Oletan että siinä on kirjoitusvirhe.

Kantelu (vast) oli tehty YLEn uutisen perusteella, joka ilmestyi varmaan 20. tai 21.11. koska silloin on selvä piikki allekirjoitusten määrässä. Eli aika nopeaa toimintaa valittajalta; ei selvästikään ole jääty pohtimaan asiaa.
 
Nimien kerääminen kansalaisaloitteeseen on päättynyt. Ihan ei tullut tarpeeksi nimiä: tuli 4142 allekirjoitusta, kun 50 000 olisi tarvittu... No, ainakin asiaa on nostettu esille ja asioille on yritetty tehdä jotain.

Kiitoksia kaikille allekirjoittaneille.
 
Back
Top