Kokoomuksen sikailut

Siirtyy muihin tehtäviin mediakohun takia. Ei halua jatkaa nykyisessä tehtävässään ja päätös on tehty hyvässä yhteisymmärryksessä osapuolten kesken. Tiedotteessa kerrotaan, että Larssonin tehtävä on uusi, mutta tietojohtamisen tarve ja merkitys on tunnistettu kaupungilla jo pidemmän aikaa.

Minusta nuo yllä olevat lainaukset viittaavat siihen suuntaan että Keravan kaupungin johto vittuilee medialle, poliisille, veronmaksajille ja yleisesti kaupunkinsa asukkaille.
Jep, jakkuhanhi uuteen suojatyöpaikkaan eläkeikään saakka...
 
tietojohtamisen tarve ja merkitys on tunnistettu kaupungilla jo pidemmän aikaa.
Olen pyöristynyt!!1!

Taas valkoihoinen ohitti moniosaajat tuosta vaan. Olisi ehtottomasti pitänyt järjestetää anonyymi työnhaku, jossa koodaajakoneinsinööri olisi kepeästi ohittanut pätevyydellään pelkästään ihonvärin perusteella valitun hakijan!

#rakenteellinenrasismi
 
Siirtyy muihin tehtäviin mediakohun takia. Ei halua jatkaa nykyisessä tehtävässään ja päätös on tehty hyvässä yhteisymmärryksessä osapuolten kesken. Tiedotteessa kerrotaan, että Larssonin tehtävä on uusi, mutta tietojohtamisen tarve ja merkitys on tunnistettu kaupungilla jo pidemmän aikaa.

Minusta nuo yllä olevat lainaukset viittaavat siihen suuntaan että Keravan kaupungin johto vittuilee medialle, poliisille, veronmaksajille ja yleisesti kaupunkinsa asukkaille.
Tämä uutinen on tulkittava niin, että virkamies on siirretty organisaatiossa ns. matriisiin. Hänellä ei ole yhtään alaista eikä todennäköisesti merkittäviä hankintavaltuuksia. Tehtävät keksitään tilanteen mukaan. Odotellaan, että jää joko eläkkeelle tai hakeutuu toisaalle töihin. Virkaa ei hänen jälkeensä enää täytetä.
 
Miten tämä keppijupakka muuten liittyy kokoomukseen?
Tiina Larsson on ollut ainakin kuntavaaleissa Kokoomuksen listoilla.

C8EBKNBW0AIg1cB
 
Tietyssä julkisessa asemassa en raahaisi taksilla tuntemattomia kaatokännisiä naisia kämpille nussittavaksi, mutta ehkä minä olen vähän vanhanaikaisin arvoin rakennettu. Mikäpä voisi mennä pieleen? :unsure:
 
Tietyssä julkisessa asemassa en raahaisi taksilla tuntemattomia kaatokännisiä naisia kämpille nussittavaksi, mutta ehkä minä olen vähän vanhanaikaisin arvoin rakennettu. Mikäpä voisi mennä pieleen? :unsure:
Tästä voi tietysti keskustella, poliitikot ovat puolueesta riipumatta omanlaisia maaleja, joille riittää "bändäreitä", mutta mysö hyödyn hakijoita.
 
Tästä voi tietysti keskustella, poliitikot ovat puolueesta riipumatta omanlaisia maaleja, joille riittää "bändäreitä", mutta mysö hyödyn hakijoita.
Kaverini on erään tarkemmin tässä määrittelemättömän osakeyhtiön toimari. Olimme Oktoberfesteillä ja siellä soitettiin kieltämättä ajatuksia herättäviä sointuja. Em. kaverini innostui kännipäissään liikaa, ja huusi ”Heil” sopiviin kohtiin. Pysäytin tämän ja sanoin, että sinä et enää voi tehdä noin, vaikka joku muu tekisikin. Ymmärsi yskän.

Riittää, että yksi opportunisti ottaa videon. Tämä sama pitäisi ymmärtää laajemminkin. Kerää tässä nyt sitten juopuneita naisia taksiisi, vaikka kuinka panettaisi. 2020-luvulla!
 
Back
Top