Pahkasikaan verrattavat uutiset

Paljon kertovaa on, ettei afrikantähtigatea enää käsitellä julkisuudessa, vaikka hetki sitten se oli viikon kuumaperuna. Asian julkisuus loppui kuin seinään. Näinä päivinä olisi pitänyt eri asiantuntijoiden kommentoida pelin rasistisuutta ja pohtia sitä, mikä on rasismia, vaan ei päästy sinne asti.
Moderni kremlologia kunniaan...
 
Paljon kertovaa on, ettei afrikantähtigatea enää käsitellä julkisuudessa, vaikka hetki sitten se oli viikon kuumaperuna. Asian julkisuus loppui kuin seinään. Näinä päivinä olisi pitänyt eri asiantuntijoiden kommentoida pelin rasistisuutta ja pohtia sitä, mikä on rasismia, vaan ei päästy sinne asti.
Jotain salamyhkäistä tässä on Afrikan tähti-gatessa , koska vauva.finkin sivut aiheesta on hävinneet.. Kyseessähän taitaa olla myöskin Sanoman talliin kuuluva palvelu tämä armoitettu keskustelupalsta, jolla saa vastauksen kaikkiin kysymyksiin.
 
Afrikantähtikohu on ennen kaikkea median luoma. Taas kerran media halusi sinun pöyristyvän joko puolesta tai vastaa. New york timesin vuonna 2014 aloittama trendi on median keino selvitä alan murrokksessa. Muistaakseni tuosta on ihan dataakin kuinka 2014 lukuisten tiettyjen sanojen käyttö räjähti. Kuten rasismi,feminismi,intersketionaali, mansplainaus yms aina leveistä haara-asennosta eteenpäin. Keijo ei ole ainoa joka pelaa tätä peliä.
 
Tuo Ilmari Nurminen on erikoinen tapaus, Marin selvästi yrittää pedata hänelle jotain muuta pestiä kuin rivikansanedustajana toimimista. Monta kertaa vilahtanut Marinin postauksissa.
"Vähän" vastenmielinen ajatus, että tuollainen nulkki toimii kuiskaajana pääministerille, joka itse on pissis. Mutta mikä voisi mennä vikaan :rolleyes:

Olisi hauska tietää, mitä Heinäluoma ja Lindtman tuumivat asiasta. Kiuru on oma osastonsa, luulen että Marinin kuolinkelloille napautetaan sieltä alkutahdit. Vaihtaako Kiuru leiriä, saadakseen Marinille luun kurkkuun? Kuka korjaa potin?

Jatkuvasti spekuloidaan Marinin hillotolpalla EU:iin, ja sieltä suunnalta se varmasti onkin luvattu, ja luultavasti Marin laskee sen varaan. Mutta käsitykseni mukaan edellyttää, että oma puolue pistää "ehdolle".
 
Eiköhä niitä hillotolppia löydä poliittisen veljesliiton ulkopuoleltakin. Kaikki vitun bilberbergit, tiedostavat yksisarviset yms.
 
Tässä aikuisen miehen oma boom-boom. Sannankin kannattaisi kuunnella.
Tuo on vanhempien gubbersonien genreä.

Sannan juhlissa saattoi olla nuorekkaampi meno ja musa sen mukaista, vaikka en häntä aitoon nuoriso-osastoon biologisen iän puolesta kyllä laskekaan. Somepostauksen perusteella meininkiä voisi ehkä kuvata vaikka seuraavan kappaleen lyriikoin:
 
Virolaisten versio:
437050hfe6et47.jpg


Sitta kah = paskaa myös.
 
Järkyttävää havaita miten syvällä tuo wokehörhöily on. Olin aiemmin pitänyt dekaani Siltasta fiksuna professorina.

Ja kuinka myös muu Helsingin yliopiston johto taipuu anteeksipyyntöihin ja nöyristelyyn yhden opiskelijan vuoksi. Ja vain hänen ihonvärinsä vuoksi.
Anteeksipyynnöt, rasisminvastainen koulutus ja valkoisuustyöpajat :(

Ideologisissa piireissä liikkuvat tietävät että aina ja kaikkialla on tehtävä rasisminvastaista työtä. Jos ei osoita riittävää aktiivisuutta leimautuu itse rasistiksi mikä olisi kaikkein pahin seuraus.

Tulee vain mieleen neuvostoliitto. Kun piti tappaa tietty määrä kansanvihollisia niin kaikki älysivät että se ei riitä. Pitää anoa kiintiön kasvattamista jotta voisi osoittaa olevansa asian puolella. Muuten voi joutua itse listalle.

Kaikki pisteet Keijolle. Ja mieletöntä tämä epätietoisuuden ylläpito, lehdet eivät enää uskalla kirjoittaa mitään asiasta ja Helsingin yliopisto ei uskalla twiittailla.
Mutta ei Keijo jätä tätä kokonaan, pitää vain hölmöjä jännityksessä. Jatkoa seuraa kun keijotetut luulevat asian jo unohtuneen.
 
Back
Top