Palaute

Joku pituusrajoitin olisi kiva. Muutama kaveri laittaa niin pitkiä kopioita, että niiden ohittamiseen menee turhaa aikaa. Ja linkit ovat kuitenkin parhaat - pieni selite ja linkki riittäisi.

Linkkien huono puoli on, että ne tuppaavat usein "kuolemaan". Copypastella laitettu teksti ei häviä samalla tapaa vaikka linkki ei enää toimisikaan.
 
Linkkien huono puoli on, että ne tuppaavat usein "kuolemaan". Copypastella laitettu teksti ei häviä samalla tapaa vaikka linkki ei enää toimisikaan.

Kyllä ne sen aikaa toimivat, kun asia on tuore. Sitä paitsi kun kokonaisia artikkeleita koko ajan kopioidaan, asiaa on vaikea nähdä edes sitaattioikeuden raameissa. Vaikka nykyään onkin vallalla "jokamiehen oikeudet"
 
Linkkien huono puoli on, että ne tuppaavat usein "kuolemaan". Copypastella laitettu teksti ei häviä samalla tapaa vaikka linkki ei enää toimisikaan.

Lisäksi nykyisessä mediamaailmassa (netti) tekstit pyrkivät muokkautumaan hyvinkin pitkällä aikajänteellä. Kopsauksessa, jossa on esillä päivämäärät kellonlyönteineen, voivat ehkäistä uutisten jälkikäteen muokkausta.
 
@miheikki :n tavassa on se hyvä puoli, että se sekä ei ole liian pitkä, että quoten takana oleva teksti säilyy sellaisena kuin on, vaikka linkki tapettaisiin pois.
 
Toimiiko nuo spoiler ja quote kännykällä selattaessa? En halua testata omalla Symbian 3:lla :)
Vade retro sathanas! Vaihda mihin vaan muuhun. Olen koodannut symbiankolmoselle työn vuoksi. Hyvä vaan että se kuoli pois.

Topikissa, Androidilla toimii ainakin hyvin.
 
Vade retro sathanas! Vaihda mihin vaan muuhun. Olen koodannut symbiankolmoselle työn vuoksi. Hyvä vaan että se kuoli pois.

Topikissa, Androidilla toimii ainakin hyvin.

N82 forever. Vaihdan kun se kuolee. Tai FSB, CIA, SUPO jne tulee ovelle tarjoamaan uutta puhelinta ja sanoo S3:n verkkovalvonnan syövän niin paljon resursseja, että he maksavat sinulle seuraavan luurin.

Nokia N82 on Nokian vuoden 2007 lopussa julkaisema älypuhelin, joka sisältää muun muassa GPS-vastaanottimen, 5 megapikselin kameran Xenon Flash salamalla, musiikki- ja videosoittimen sekä N-Gage-pelisovelluksen. Puhelin oli Nokian ensimmäinen Xenon salamalla varustettu kamerapuhelin, ja sen kameraa pidettiin laadultaan parhaimpana muiden kilpailijoidensa joukossa. Laitteella voi puhua videopuheluita näytön yläkulmassa sijaitsevalla kameralla. Puhelinta on myös pidetty kestävänä ja luotettavana laitteena.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nokia_N82
 
@TomTom

Puhelimeni (LG, android) alkoi eilen kieltäytyä kirjautumasta saitille. Heittää heti pois. Pöytäkoneet ja läppärit vain skulaavat. Onko ongelma puhelimessani vai saitilla? Puhelimeen en ole tehnyt muutoksia.
 
@TomTom

Puhelimeni (LG, android) alkoi eilen kieltäytyä kirjautumasta saitille. Heittää heti pois. Pöytäkoneet ja läppärit vain skulaavat. Onko ongelma puhelimessani vai saitilla? Puhelimeen en ole tehnyt muutoksia.
Minulla ei pikaisesti kokeillessa näytä olevan samaa ongelmaa. Samsung, Android 5.0.2.
 
No jaa. Kun otin Wi-Fin pois ja käytin mobiilidataa, ei ollut ongelmaa. Syytä vielä ihmettelen.
 
Mikä logiikka tuossa foorumisivun yläpalkissa, media linkin vieressä punaisella pohjalla olevassa numerossa oikein on? Muutama päivä sitten näytti olevan jotain 160, nyt 52 vaikka yhtään noita kyseisiä medioita en ole sillä välin katsellut.

Tähän en vieläkään saanut vastausta.
 
No jaa. Kun otin Wi-Fin pois ja käytin mobiilidataa, ei ollut ongelmaa. Syytä vielä ihmettelen.

Erikoista, varsinkin kun muut laitteet pelaavat wifinkin kautta. Ei kai tähän voi heittää kun sen IT-tuen tunnuslauseen: "Have you tried turning it off and on again?"

Tähän en vieläkään saanut vastausta.

Taisit saada vastaukseksi sen kuuluisan paljonpuhuvan hiljaisuuden.

Mutta jos alkaisin arvailemaan, niin siinä voi olla aikaraja, jota vanhempia foorumi ei laske uusiksi vaikka et olisikaan niitä nähnyt. Tai sitten noita medioita on käytetty postauksissa, ja foorumi hoksaa sinun nähneen ne sitä kautta vaikka et erityisesti ole tuon medialinkin kautta käynytkään niitä kuikuilemassa.

Ja aina on se vaihtoehto, että ei siinä luvussa ole mitään järkeä. :D
 
Sen saa pois, kyllä. Otin itse jo aikaa sitten kun se oli hetken ehtinyt häiritä. Lähinnä ongelmana oli, että se ei tuntunut nollautuvan millään.
 
Kun muut ottivat puheeksi, niin olen huomannut saman jo aikaa sitten. Minulla tuo nollaus juuri tuosta Merkitse katsotuksi, ei takaa sitä, etteikö sama numero ilmestyisi uudelleen. Nytkin siinä on useita päiviä killottanut ykkönen, jonka olen aina uskollisesti käynyt nollaamassa useita kertoja, ja aina se palaa. Jollain aikavälillä poistuu, mutta tuntuu noudattavan siinä jotain ihan omaa logiikkaansa.
Ei nyt sinänsä haittaa millään lailla.
 
Kun muut ottivat puheeksi, niin olen huomannut saman jo aikaa sitten. Minulla tuo nollaus juuri tuosta Merkitse katsotuksi, ei takaa sitä, etteikö sama numero ilmestyisi uudelleen. Nytkin siinä on useita päiviä killottanut ykkönen, jonka olen aina uskollisesti käynyt nollaamassa useita kertoja, ja aina se palaa. Jollain aikavälillä poistuu, mutta tuntuu noudattavan siinä jotain ihan omaa logiikkaansa.
Ei nyt sinänsä haittaa millään lailla.

Se tulee jos joku käy kirjoittamassa viestikenttään viestin.

Eli
1. Joku laittaa kuvan ja punainen numero ilmestyy
2. Käyt katsomassa kuvan ja numero poistuu
3. Joku kirjoittaa viestin kuvan viestikenttään numero ilmestyy uudelleen
4. Käyt katsomasssa viestin numero poistuu
ja tätä voi jatkua loputtomiin


@TomTom voisiko sen muuttaa niin että ainoastaan uusi media (kuva) toisi punaisen numeron uuden median merkiksi ja sen jälkeen viestit näkyisivät ainoastaan oikean yläkulman ALERTS kohdassa? Nykyinen on aika ärsyttävä.
 
Back
Top