Palaute

Minulle voitte keksiä ihan mitä haluatte. En usko, että revin siitä vaatteeni saati ripottele tuhkaa ylleni. :rolleyes:

Sen vanhan avatarin mukaan sopisi "KakkosKekkonen" :D :D :D
 
En ole jaksanut pahemmin käydä F-35-keskusteluissa, mutta tiedän, että ilmavoimat tutkii ehdokkaat hyvin huolellisesti ja on tehnyt hiljalleen sitä työtä kauan. Minulla on aavistukseni, joita en tule kertomaan, koska kaikki OSINT-työ perustuu loppujen lopuksi loogiseen päättelyyn premissien pohjalta: kerätään vain riittävä määrä vihjeitä ja sitten poissulkevalla menetelmällä kuurnitaan harhauttavat langat ja oikean vastauksen hippunen jää vaskooliin. Näillä aavistuksilla ei ole mitään tekemistä sen mielipideväittelyn kanssa, siis mikä on hyvä kone ja mikä ei.

Epiteetit voi käsittää monella tavalla, ja nehän ovat enemmänkin kunnianosoitus. Ymmärrän, itse olisin vain ylpeä, vaikka lukisi Putin Fan Club Finland. Kaikki uudet trollit vain peesaisivat ja ihmettelisivät, että mitä ihmettä tuo nyt alkoi kirjoittaa, mihin pyrkii, mutta peesaisivat silti.

Baikalille sopisi komea De Facto -hihamerkki. Häntä eivät kiinnosta niinkään säälittävät inhimilliset ja kansainvälisoikeudelliset de jure -asiat, joiden yli voi ajaa moottoroiduilla divisioonilla de facto. Toivottavasti poliitikoissa on edes nimeksi samanlaisia realisteja.

Tämä siis samalla palautteena.
 
@baikal omaa sen verran ärsyn avatarin, että ei siihen tekstiä tarvita.

Samaa mieltä. Tämä on ehkä entistä Urkkia terävämmän oloinen kuva (Tulee väistämättä mieleen puhekupla: "Vittu mitä paskaa!") - rankat ajat vaativat vielä rankemmat avatarit? Kannatti sitä "Baikalille uusi avatar" -asiaa vatvoa iäisyyden, kuin olisi ollut ilmavoimien seuraavan hävittäjän valinta konsanaan :D
 
Olen mielipiteiteni kanssa useinmiten yksin oikeassa ;)

...loppujen lopuksi on filosofinen kysymys, että ajaako yksinään moottoritietä väärään suuntaan vai ajavatko kenties kaikki muut väärään suuntaan :D No ei, eri suuntiinhan tässä suhataan eri jutuissa, jossain asioissa samaan suuntaan sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa taas toisessa asiassa ihan eri suuntaan. Vaikka sitten "päivän minkissä" jos ei muuten.

"Naisten foorumeihin" verrattuna se onkin loistava ominaisuus, että täällä ei pääsääntöisesti "vihata" ketään siten että olemalla jotain mieltä jostain, saa pysyvän stigman ja sitten mistään asiasta ei enää voi puhua saamatta jonkinlaista kiusausryöppyä päälleen. Olen seurannut jonkin verran paremman puoliskon välityksellä esim. erästä vauvafoorumin meininkiä, siis HUH HUH mitä hierarkian rakentamista, vittumaisia alfa-naaraita jotka mobilisoivat pikku apupirkkonsa ja -tiinansa nokkimaan jotakuta joka on väärää mieltä, siinä jää kuulkaas miesten armeijahommat, hierarkiat ja arvomerkit hyvin kesyksi ja sympaattiseksi puuhaksi kun meno on netitse kuin sarjasta "Oz - Kylmä Rinki". Kesympi versio on sitten se, että ei noteerata mitenkään kun joku "uusi" kommentoi ketjun aihetta, se ei nähkääs ole vielä ansainnut paikkaansa foorumin hierarkiassa.

Onhan meilläkin täällä jotakin tämäntyyppistä, mutta se on vain pikkupientä poikkeusta siihen viidakkoon verrattuna, minkä 99% naisvoittoiset nettisijainnit muodostavat. Siellähän, s-na, ollaan melkein tappamassa toisensa jo jostain facebook-kirppiksen vääränlaisesta ilmoituksesta. Joku joskus sanoi että jos naiset olisivat vallassa, maailmassa ei olisi sotia. Minä sanon: HAH!

/sukupuolittunutta heteronormatiivista pölötystä
 
vladin bannissa ei ole mitään dramatiikkaa. Hän itse kertoo, jos haluaa. Kyse ei ole tuottamastaan sisällöstä tms. vaan ihan jostain muusta. Kymmenen päivää lomaa ahkeralle vladille.

Aika meni lentämällä...

Pyyntöni taustalla ei sen suurempaa dramatiikkaa ollut, piti saada aikaa (ja tilaa) muille projekteille ja kun tiesin, että en malta olla poissa foorumilta ei oikein ollut muuta vaihtoehtoa kuin pyytää pienoinen banni. Jatkossa on yritettävä antaa aikaa muille asioille ja sen myötä hiukan katsottava kuinka aktiivisesti foorumilla oleilen, elämässä pitää olla muutakin kuin foorumi ja sosiaalinen media.

vlad
 
Ei meillä kyllä ole.

Mutta hyvää jatkoa sinulle.... lentoa vapaana.

En nyt ihan kokonaan foorumia hylkää, mutta pyrin rajoittamaan ajankäyttöä ja osallistumaan vain tiettyihin keskusteluihin, näin riski homman "repsahtamisesta" on vähäisempi. Välillä on myös hyvä pitää täysin foorumittomia (ja netittömiä) päiviä.

vlad
 
En nyt ihan kokonaan foorumia hylkää, mutta pyrin rajoittamaan ajankäyttöä ja osallistumaan vain tiettyihin keskusteluihin, näin riski homman "repsahtamisesta" on vähäisempi. Välillä on myös hyvä pitää täysin foorumittomia (ja netittömiä) päiviä.

vlad

Erittäin hyvää ja arvostettavaa toimintaa...:salut::solthum:
 
...loppujen lopuksi on filosofinen kysymys, että ajaako yksinään moottoritietä väärään suuntaan vai ajavatko kenties kaikki muut väärään suuntaan :D No ei, eri suuntiinhan tässä suhataan eri jutuissa, jossain asioissa samaan suuntaan sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa taas toisessa asiassa ihan eri suuntaan. Vaikka sitten "päivän minkissä" jos ei muuten.

"Naisten foorumeihin" verrattuna se onkin loistava ominaisuus, että täällä ei pääsääntöisesti "vihata" ketään siten että olemalla jotain mieltä jostain, saa pysyvän stigman ja sitten mistään asiasta ei enää voi puhua saamatta jonkinlaista kiusausryöppyä päälleen. Olen seurannut jonkin verran paremman puoliskon välityksellä esim. erästä vauvafoorumin meininkiä, siis HUH HUH mitä hierarkian rakentamista, vittumaisia alfa-naaraita jotka mobilisoivat pikku apupirkkonsa ja -tiinansa nokkimaan jotakuta joka on väärää mieltä, siinä jää kuulkaas miesten armeijahommat, hierarkiat ja arvomerkit hyvin kesyksi ja sympaattiseksi puuhaksi kun meno on netitse kuin sarjasta "Oz - Kylmä Rinki". Kesympi versio on sitten se, että ei noteerata mitenkään kun joku "uusi" kommentoi ketjun aihetta, se ei nähkääs ole vielä ansainnut paikkaansa foorumin hierarkiassa.

Onhan meilläkin täällä jotakin tämäntyyppistä, mutta se on vain pikkupientä poikkeusta siihen viidakkoon verrattuna, minkä 99% naisvoittoiset nettisijainnit muodostavat. Siellähän, s-na, ollaan melkein tappamassa toisensa jo jostain facebook-kirppiksen vääränlaisesta ilmoituksesta. Joku joskus sanoi että jos naiset olisivat vallassa, maailmassa ei olisi sotia. Minä sanon: HAH!

/sukupuolittunutta heteronormatiivista pölötystä

Juuri näin. Ja itseäni riemastuttava käsite SOMERAIVO..Ei muuten ole miesten keksimä, vaikka siihen ukkoja osallistuisikin.
 
Kuhan röllää. Tais ottaa niin koville fanboy nimitys että pitää alkaa perseilemään.

Pakko ihmetellä, miten tasapuolisesti ylläpito hoitaa moderointia?

Edit. Eli siis ei kovin. Tämä kannattaa sitten jokaisen mieltää, kun miettii, mihin keskusteluihin osallistuu ja millä tavoin.
 
Viimeksi muokattu:
Saanko kunnioittavimmin tiedustella moderaattoreilta jos teikäläisillä on mitään käsitystä miten potentiaalinen uusi v-puhe lainsäädäntö/ -ohjeistus vaikuttaisi esim. MP-Netin osalta? Ruvetaanko mahdollisesti virkamieskammalla harjaamaan vanhoja viestejä vai joutuuko vain uusista synneistä pölkylle?
Aavikon mies Fremen seisoo itse reserviläisenä jokaisen postauksensa takana, mutta asia kiinnostaa minua henkilökohtaisen universumini ulkopuolella.
Eli kuinka pitkälle tässä voidaan mennä, saako esim. kyseenalaistaa tiettyjen etnisten-/ uskonnollisten ryhmien yms. toimintaa vaikkapa taistelutilanteessa kuvatun youtube-videon yhteydessä? Miten paljon voi yleistää, esim. "eihän noi Westerosilaiset ikinä osaa mitään" jne.? "Näittekö miten Hobbitit ajelivat luukut auki suoraan vaunuansaan" yms.?

Hitto olis pitänyt ehkä postata tää mussutteluihin... ja kai meillä reserviläisillä sentään säilyy oikeus mussuttaa!??!
 
Ruvetaanko mahdollisesti virkamieskammalla harjaamaan vanhoja viestejä vai joutuuko vain uusista synneistä pölkylle?

Tottakai. Suomella on kokemusta taannehtivan lain turvin tuomitsennasta....

Oikeesti: vanhojen viestien ja niiden kirjoittaminen kyllä jää muiden kuin minun harjattavaksi. Viittaan paskaisella rukkasella ja rojautan pitkän syljen perään. Siinäpähän nyt tekevät minkä enää pystyvät.

Suomalaiset oirehtivat nyt selvästi paljon muuta kuin mamu-natsi-takku-meillonunelma-rasmus-toiminnot kertovat. Vahvasti tuntuu siltä, että suomalaisia vituttaa vähän rankasti ja päättäjien tuska on yrittää kääntää huomiota näihin katuilmiöihin....jottei tarvitsisi piru vieköön vaan ryhtyä hoitamaan oikeasti valtakuntaa......ja ihmisten asioita. Huomenna mielenosoitukset kohdistuvat ullatus ullatus: toisiin mielenosoituksiin, lähinnä. Kunhan vaan perimmäinen ponnin ei vain olisi päättäjät? Ihmiset tappelevat kohta kadulla keskenään ja nämä luuhakkeet vaan jatkavat pelejään ja tekevät politiikkaa, joka vituttaa suomalaisten enemmistöä.

Tästä on oikeasti kysymys. Hajoita ja hallitse. Käännä huomio pois itse asiasta. Osoita muukalainen. Osoita se -toinen-. Ikiwanha tapa luikerrella vastuusta ja jatkaa kuin ennenkin.
 
Back
Top