Paskahousu ylipäällikkönä

Kuten kirjoitin:

Miettikkääs ketä hänen persoonan moittiminen oikein auttaa... Ei ainakaan meitä Suomalaisia eikä Suomalaisten yhtenäisyyttä.
Jättäkäämme @Tacitus :ksen hyökkäys omaan arvoonsa.

AKE-ukki, asioista saa olla eri mieltä ja jokaisella on oikeus mielipiteisiin, mutta älä sinä yritä väkisin manipuloida minun sanomisiani. Minä en ole puuttunut Sauli Niinistön persoonaan millään tavalla.

Kun tituleerasin häntä heteroksi, reservin upseeriksi ja porvariksi, niin se oli vain sen takia, että luonnehdin häntä samalla tavalla kuin valtaosa tämän foorumin kirjoittajista luonnehtii Pekka Haavistoa ja Erkki Tuomiojaa. Haavistoa haukutaan jatkuvasti täällä homoksi ja Tuomiojaa stalinistiksi. Pienemmistä haukkumasanoista nyt puhumattakaan.

Minä olen puuttunut Sauli Niinistön osaamiseen ja hänen lausuntoihinsa. Tiivistettynä vielä sinulle, AKE-ukki: 1) Niinistö ei osaa ulkopolitiikkaa, ja 2) kaikki hänen ulkopolitiikkaa koskeneet lausuntonsa ovat menneet totaalisen pieleen (Makarov-jutut, voidaan hiljentyä pääsiäisen viettoon, Ukrainassa ei ole Venäjän joukkoja).
 
Melkoisen ketjun olette tempaisseet.

Täytyy muistaa myös oma perspektiiviharha. Vaikka tällä foorumilla monille TURPO on puoli ruokaa ja usein myös kahvit ja konjakit, ei se suurimmalle osalle kansaa sitä ole, korkeintaan lisuke. Presidentti arvojohtajana ei voi repiä irtiottoja suuntaan tai toiseen, varsinkaan aikana jona kansallinen yhtenäisyys on tärkeää.
 
Ei pidä lähteä uskottelemaan itsellensä, että Niinistö olisi ainoa, joka TP:n hommista selviytyy kunnialla.

Minä voin kaivaa hatusta välittömästi ainakin kaksi nimeä, jotka hoitaisivat homman himaan: Salolainen ja Haavisto.

Kun katsotaan, minkälaista hommaa TP hoitaa tänä päivänä, niin ei tuo ole kovinkaan haasteellista verrattuna vaikkapa pääministerin hommiin, joka joutuu ottamaan kantaa useaan asiaan, ja paskaa tulee niskaan jatkuvalla syötöllä. PM:n hartioilla on koko valtio, TP:n hartioilla vain osa ulkopolitiikan hoidosta.

Niinistön suorituksesta tähän asti antaisin arvosanan hyvän ja erinomaisen välillä. En ole vielä päättänyt riittääkö se siihen, että annan oman ääneni jatkokaudelle jos hän meinaa vaaleihin yleensäkään lähteä.

Paljolti on kiinni loppukauden edesottamuksista. Jos näen liikaa merkkejä suomettumisesta, itäänpäin soutamisesta tai EU:n linjasta lipeämisestä, ääni menee vastaehdokkaalle.
 
Ei pidä lähteä uskottelemaan itsellensä, että Niinistö olisi ainoa, joka TP:n hommista selviytyy kunnialla.

Minä voin kaivaa hatusta välittömästi ainakin kaksi nimeä, jotka hoitaisivat homman himaan: Salolainen ja Haavisto.

.
Salolainen on kyllä ollut kuuluisa päättämättömyydestään. EU-liittymisneuvotteluissa kuitenkin ilmeisesti pärjäsi. Toisaalta taas kun isäntävaltiomuistio Naton kanssa taas tuli tapetille ennen allekirjoitusta, ihmetteli julkisuudessa miksi eduskunnalle ei ole kerrottu. Laitoin Twitterissä hänelle linkin eduskunnan n. 8 v. vanhaan paperiin, jossa isäntävaltiojärjestely oli yksi PfP-tavoitteista. Kaveri asiallisesti myönsi että siellähän se on ollut.
 
Haaviston seksuaalinen suuntautuminen sulkee monia ovia maailmalla, vaikka olisi päteväkin. En itsekkään olisi sulattanut TP:ksi miestä, joka yöt köyrii antoniota p-silmään.
 
Meillä on pressana milloin vasuri ja milloin pankkimafian ökyporvari. Kunhan vain jaksavat muistaa että presidentti ei kuulu puoluepolitiikaan enää sen jälkeen kun on valittu. Niinistö ei ole niitä huonoimpia jotka kansa valitsi. Stubin legendaariset Kansallisvaltio on So last season ja mitä kaikkea muuta Kansalle täysin vieraita arvoja mies paasaakaan. Välillä yrittää paikkailla. Ongelma on sama juttu kuin Putinissa. Kansa näkee heti mikä on miehiään.

10933871_819930931400902_737455878256942348_n.jpg
 
AKE-ukki, asioista saa olla eri mieltä ja jokaisella on oikeus mielipiteisiin, mutta älä sinä yritä väkisin manipuloida minun sanomisiani. Minä en ole puuttunut Sauli Niinistön persoonaan millään tavalla.

Kun tituleerasin häntä heteroksi, reservin upseeriksi ja porvariksi, niin se oli vain sen takia, että luonnehdin häntä samalla tavalla kuin valtaosa tämän foorumin kirjoittajista luonnehtii Pekka Haavistoa ja Erkki Tuomiojaa. Haavistoa haukutaan jatkuvasti täällä homoksi ja Tuomiojaa stalinistiksi. Pienemmistä haukkumasanoista nyt puhumattakaan.

Minä olen puuttunut Sauli Niinistön osaamiseen ja hänen lausuntoihinsa. Tiivistettynä vielä sinulle, AKE-ukki: 1) Niinistö ei osaa ulkopolitiikkaa, ja 2) kaikki hänen ulkopolitiikkaa koskeneet lausuntonsa ovat menneet totaalisen pieleen (Makarov-jutut, voidaan hiljentyä pääsiäisen viettoon, Ukrainassa ei ole Venäjän joukkoja).

Et, mutta otsikon valinta on perseestä, kirjaimellisesti.
 
Niin se lojaalisuus...

Lehdestä luin, että Jäämeri eikä Linberg siis kumpikaan... eivät ole saaneet sanallista pyyntöä tai kutsua Ilmavoimien osallistumisesta Viro:n harjoitukseen. Muisteleekohan nyt Jenkkikenu omiaan??

Mitä hämmennystä...!
Ei jenkki kenraali väittänyt tehneensä sanallista kutsua vaan suurlähetystö ilmoitti että sanallinen kutsu oli annettu mutta ei kertonut että kenen toimesta tai kenelle.
Juoni tiivistyy....
 
No mutta mitäs se pv-komentaja ja Jäämeri tänään totesivat?
 
No Suomessahan on pullat uunissa aika hyvin tuhkaluukun rassaamisen suhteen.

Voin kertoa, että hämmästys ja kognitiivinen dissonanssi tulee olemaan melkoista, kun eräidenkin suurten ikäluokkien pitkäaikaisten poliittisten vaikuttajien haudalle ilmestyy homorakastaja.

Siinä kansitakit suhisee ja kumiteräsaappaat pyörii jaloissa kun eräätkin poliiittiset vaikuttajat paljastuvat "Jörg Haidereiksi".
 
No Suomessahan on pullat uunissa aika hyvin tuhkaluukun rassaamisen suhteen.

Voin kertoa, että hämmästys ja kognitiivinen dissonanssi tulee olemaan melkoista, kun eräidenkin suurten ikäluokkien pitkäaikaisten poliittisten vaikuttajien haudalle ilmestyy homorakastaja.

Siinä kansitakit suhisee ja kumiteräsaappaat pyörii jaloissa kun eräätkin poliiittiset vaikuttajat paljastuvat "Jörg Haidereiksi".
Nyt kuulostaa kuin jollakulla olisi ihan ensikäden tietoa aiheesta...

1156_voipojat_2013910351.jpg
 
Voin kertoa, että hämmästys ja kognitiivinen dissonanssi tulee olemaan melkoista, kun eräidenkin suurten ikäluokkien pitkäaikaisten poliittisten vaikuttajien haudalle ilmestyy homorakastaja.
Mikset kertoisi noita villejä juttujasi julki vaikka heti, anonyymi kun olet? :)

Tätä sivua kun lukee, niin tulee olo että on palannut yläasteelle, mutta oikeasti liee kyse paluusta jonnekin vielä kauemmas, jolloin heterous ja puolueettomuuspolitiikka (TM) tulivat jokaiselta kunnon mieheltä selkärangasta.

Pyllyaukon rassaus, ihihihii.
 
Entä jos herrojen roolit ovatkin toisinpäin?

olisivat? Tuossa tapauksessa, jos Niinistö olisi vienyt jo Suomen Natoon, olisi hänet pakko hyväksyä, pitkin hampain.
Ei mulla ole minkäänlaista tarvetta näytellä ,jotain hetero-manchoa, koen yksinkertaisesti vain niin vastenmielisenä ajatuksen että mies yhtyy toisen miehen tuhkaluukkuun.
Jos tuo minun vastenmielisyys on sitten vaikka vanhanaikaisuutta tai ahdasmielisyyttä, olen sitten sellainen. Kai minullakin on oikeus sitten tuohon, kun en sille mitään voi.

Entistä kansanedustajaa Sulo Aittoniemeä lainaten: koen ajatuksen vastenmielisenä, missä Anselmi ja Eino vihitään perintöaitassa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei mulla ole minkäänlaista tarvetta näytellä ,jotain hetero-manchoa, koen yksinkertaisesti vain niin vastenmielisenä ajatuksen että mies yhtyy toisen miehen tuhkaluukkuun.
Jos tuo minun vastenmielisyys on sitten vaikka vanhanaikaisuutta tai ahdasmielisyyttä, olen sitten sellainen. Kai minullakin on oikeus sitten tuohon, kun en sille mitään voi.
Ei se välttämättä ole vanhoillisuutta, vaan jotain muuta. Täältä voit lukea yhdestä asiaa käsittelevästä tieteellisestä tutkimuksesta: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8772014. Itse äänestin Niinistöä, mutta päätökseeni ei vaikuttanut pätkän vertaa mitkään sänkytouhumielikuvat vaan ihan muut asiat. En minä heteroehdokkaita puntaroidasseni ajattele myöskään heidän mahdollisia vessaleikkifetissejään. Se, että Haaviston homous olisi sulkenut ovia jonkun pronssikautisia moraaliarvoja vaalivan tekopyhimys-johtajan silmissä lienee sitten tarpeeksi hyvä perustelu olla valitsematta myös naispresidenttiä?
 
Ensinnäkään, en ole homo-fobinen. Kyllä saa/pitää homoilla olla yhdenlaiset ihmisoikeudet, kuin heteroillakin, tottakai,. Mutta, nyt oli kysymys siitä, äänestäisinkö Suomen presidentiksi miestä, joka on homo? en äänestäisi.
Jos hetero-Presidentillä olisi jotain salaisia sikanaamari-ruoskafetissejä, toivoisin niidenkin herrantähden pysyvän hänen makuuhuoneensa sisäpuolella, nekään ei suurella varmuudella edistäisi Suomen ulkomaankauppaa ja positiivista mielikuvaa isänmaastamme.
 
Back
Top