Presidentinvaalit 2024

Ehkä peri-Brittiläinen tweedliivi ja kaulaliina combo olisi ollut vähemmän koomisen näköinen?
Jep.
Ei kuitenkaan ollutkaan urheilugaalasta ja hyvä niin Aaltolalle. Olisi ollut aika alipukeutunut verrartuna muihin, kun kuvia katselee.
 
Aaltolalla havaittu toppis-pikkutakki yhdistelmä on aivan normaalia Italiassa, Ranskassa ja ....
Vain Suomessa pottunokat ihmettelee :LOL:
.
Ihmettelen sujuvasti montaa muutakin muodin mukaista normaalia. Etenkin numeroa tai kahta liian pieniä pukuja joissa lahje on puolisääreen ja hihat vain niukalti kyynärpään alle. Törkeän näköistä.

Ihan kaikkea ei olisi tarvis tänne tuoda. Pressankin voisi velvoittaa käyttämään kansallispukua. Ei kuitenkaan sitä johon kuuluu nahkasaappaat ja pussihousut.
 
"
Mun mielestä pitäisi järjestää varjopresidenttitentti, osallisujat ainakin Paavo Väyrynen, Ano Turtianen ja Saara Huhtasaari. Haastattelija/moderaattori olisi Jukka Lindström.

Asiantuntija lausuntoja antaisivat dosentti Johan Bäckman, Markku Ruotsila sekä professori Heikki Patomäki. ohjelmaan voisi lähettää myös kysymyksiä ehdokaille jotta saataisiin aikaan aitoa keskustelua ilman sensuuria.

Maria Nordin arvioisi ehdokkaiden henkisen tilan ja Sami Sykkö arvostelisi pukeutumisen. Lisäsi olisi hyvä että paikalla olisi asiantuntija varmistamassa että kaikilla on turvallinen olo eikä ketään kiusata"
 
"
Mun mielestä pitäisi järjestää varjopresidenttitentti, osallisujat ainakin Paavo Väyrynen, Ano Turtianen ja Saara Huhtasaari. Haastattelija/moderaattori olisi Jukka Lindström.

Asiantuntija lausuntoja antaisivat dosentti Johan Bäckman, Markku Ruotsila sekä professori Heikki Patomäki. ohjelmaan voisi lähettää myös kysymyksiä ehdokaille jotta saataisiin aikaan aitoa keskustelua ilman sensuuria.

Maria Nordin arvioisi ehdokkaiden henkisen tilan ja Sami Sykkö arvostelisi pukeutumisen. Lisäsi olisi hyvä että paikalla olisi asiantuntija varmistamassa että kaikilla on turvallinen olo eikä ketään kiusata"

Tästä tulisi kyllä todellinen kulttiklassikko, katselisin.
 
"
Mun mielestä pitäisi järjestää varjopresidenttitentti, osallisujat ainakin Paavo Väyrynen, Ano Turtianen ja Saara Huhtasaari. Haastattelija/moderaattori olisi Jukka Lindström.

Asiantuntija lausuntoja antaisivat dosentti Johan Bäckman, Markku Ruotsila sekä professori Heikki Patomäki. ohjelmaan voisi lähettää myös kysymyksiä ehdokaille jotta saataisiin aikaan aitoa keskustelua ilman sensuuria.

Maria Nordin arvioisi ehdokkaiden henkisen tilan ja Sami Sykkö arvostelisi pukeutumisen. Lisäsi olisi hyvä että paikalla olisi asiantuntija varmistamassa että kaikilla on turvallinen olo eikä ketään kiusata"

Jaana Kavonius ehdottomasti mukaan tuohon keskusteluun.
 
Jaana Kavonius ehdottomasti mukaan tuohon keskusteluun.
Sitten pitäisi vielä päättää missä sairaalassa tämä eeppinen keskustelu järjestettäisiin.

Ruotsilaa ei ehkä ole tarvetta sotkea porukkaan sen pysyvämmin. Hänellä on kuitenkin paljon asiallistakin näkymää USA:n sielunelämään. Näin siitä huolimatta että hän on ajoittain Trump-fanituksensa sokaisema vaikkapa vaalitulosta tulkitessa.
 
Venäjä ei ehkä lopeta hybridioperaatiotaan ja tiedossa on että edes rajamenettely ei ratkaise ongelmaa.

Seuraavalla presidenttikaudella tulee eteen vaikeita ratkaisuja liittyen kansainvälisiin sopimuksiin tai niiden tulkintaan.

Suomen presidentillä tulisi olla rohkeutta ajaa näitä asioita yhteistyössä hallituksen kanssa. Tämä voi olla yksi tärkeimmistä asioista suomen turvallisuuden kannalta seuraavan kuuden vuoden aikana.
 
Venäjä ei ehkä lopeta hybridioperaatiotaan ja tiedossa on että edes rajamenettely ei ratkaise ongelmaa.

Seuraavalla presidenttikaudella tulee eteen vaikeita ratkaisuja liittyen kansainvälisiin sopimuksiin tai niiden tulkintaan.

Suomen presidentillä tulisi olla rohkeutta ajaa näitä asioita yhteistyössä hallituksen kanssa. Tämä voi olla yksi tärkeimmistä asioista suomen turvallisuuden kannalta seuraavan kuuden vuoden aikana.

Sen kun näkisi, että arvoliberaalit Haavisto tai Stubido tuohon lähtisivät. Refugees Welcome -ukkoja molemmat käsittääkseni.
 

Alexander Stubbin poikkeuksellinen avaus yllätti ay-johtajat täysin – työnantajajärjestöt vaikenivat​

Kokoomuksen presidenttiehdokas Alexander Stubb sanoi IS:n vaalimessuilla, että ”ei lähtisi ay-liikettä, työmarkkinaosapuolia tai muita toimijoita, jotka pyrkivät parantamaan suomalaista yhteiskuntaa, missään nimessä tuomitsemaan”.

 
Stubb 2008..

Minua on kannustanut ulkoministeri Alexander Stubb (kok). Viime heinäkuussa hän otti kantaa kuohuttavaan aiheeseen, venäläisten tonttikauppoihin Suomessa.

"Kyllä mä lähtisin niin sanotusti vastakauppoihin, että siitä vaan hakemaan maata toiselta puolelta. Molemminsuuntaista kiinteistökauppaa, antaa palaa vaan", Stubb sanoi.
 
Stubb 2008..

Minua on kannustanut ulkoministeri Alexander Stubb (kok). Viime heinäkuussa hän otti kantaa kuohuttavaan aiheeseen, venäläisten tonttikauppoihin Suomessa.

"Kyllä mä lähtisin niin sanotusti vastakauppoihin, että siitä vaan hakemaan maata toiselta puolelta. Molemminsuuntaista kiinteistökauppaa, antaa palaa vaan", Stubb sanoi.
Tasapuolinen ukkeli tämä stubb :cool:
 
Back
Top