Roskaa.

Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
1256517.jpg
 

DoublePlusGood!!! Hlökohtainen suosikki:

"Ei mitään koruja! Kiinnitän siihen naruun roikkumaan sen uimahallin kaapin avaimen, pysyy hyvässä tallessa."

Toinen hyvä:

"Mä olen kiinnittänyt naruun kaikilta kolmelta lapseltani saamani ylioppilaan äidin lyyrat. Kyllä kieltämättä saan välillä aika kateellisia katseita osakseni. Mutta se nyt vaan on meidän lahjakkaita akateemikkoja kasvattaneiden äitien osa.

Vaihdevuosissa ollaan ja kohta loppuu menkat. Mahtaako kukaan tietää, voiko tamponia käyttää silti satunnaisesti uimahallikäynneillä? Tuntuu niin alastomalta ja vaatimattomalta ilman narua lyyrineen."
 
Viimeksi muokattu:
Reipas rouva avustaa isäntää:

"Itsehän laitan tamppoonin uinnin ajaksi nenään. Näin on puolet pienempi vaara että nenään menisi ikäväkseni vettä. Joskus olen hinannut tamppoonin narun avulla myös isännän amerikan pick-uppia. Koruja näissä en käytä koska nenässä ollessaan menee ikävästi suuhun. Ovatko muut hinanneet?"
 
Minä odotan yhä edelleen PE-henkilöstöosaston privaviestiä, jolla sijoitukseni siirretään keihään kärjestä tiedotusjoukkoihin.
 
images




latest



Tällä sitten tuhotaan nuo T mallin pahvilaatikot.
4thTankBrigade_-_T-80U_-39.jpg
ctygwxcv2lsn8igcs2zs.jpg



Taitaa tosi paikassa tällaiset haaveilijat jäädä näidenkin sotureiden jalkoihin.



article-1385131-0BF94B7A00000578-556_964x632.jpg

Tulkitsin viestin niin, että erityisolosuhteemme ovat se, että rahaa ei ole.

Mutta tuon viimeisen joukko-osaston jalkoihin voisin jäädä hetkeksi haaveilemaan :D
 
NH 90 taisteluhelikopterina niin lopputulos on.


talvisota_11_3.jpg



Vikka kunka vähätellän venäjän armeijaa niin kannataa käydä katsomassa sankarihautoja.
Niin huomaa että tällä asentella ei jaossa olekun jaettu viides sija.

Oikealla asentella taseen voi hopea mitalli olla aivan hyvä palkito.
Kuten parikertaa on käynyt.
 
Ein Folk! Ein Reich! Ein Führer! ;)

Se on ein Volk. Tein saman poikamaisen virheen lukiossa ja sain kirvelevät moitteet opettajalta. Nyt aikuisena osaan lainata nazi-propagandaa akkuraatisti.


Lopuksi koskettava anekdootti sodan raakuudesta ja ihmisten käsittämättömästä julmuudesta toisiaan kohtaan:

Vidausi Thana helmikuu 2015:

"I'll never forgive the Nazis for how they treated my grandad in that concentration camp during the war. Five years he was there on that machine gun tower, and never got a single promotion."
 
Viimeksi muokattu:
Status
Suljettu uusilta vastauksilta.
Back
Top