Sekalaista mussuttelua

Väittäisin, ettei huoltoa kovin paljon ole treenattu oikeilla materiaalimäärillä.
Pohjoisessa taisteluja tuki vielä ainakin viimevuoden kokoonpanoissa 130 K pstot, joiden yksi tuliannos painaa jotain 40 tn. Kaikki kunnia tärkeää tehtävää suorittavalle lääkintähuollolle, mutta
materiaalimäärissä epäsuoran tulen atarvikkeet vievät suurimman osan suoritteista.

Logistiikkaopas on hiljattain uusittu. Kannen olen nähnyt mutta eipä tehtävä ole huollossa eikä siten ollut oikeutta kirjan avaamiseen. Valitettavasti asia on kuten edellä jo todettiin; keskustelu on vaikeaa,
koska ne jotka tietävät erottaa siitä, etteivät sanaakaan puhu!

Maallikkona voisi luulla että kun ammukset on viety voi sama auto hakea haavoittuneita.
Ajamalla toiseen paikkaan → paluu kuorma.
 
Taas vituttaa.
Tuli ostettua suomen sotilas lehti.
Tai siis korjaan venäjän sotilas.

Ei kyllä oikein jaksa vakuuttaa kyseisen lehden juttujen taso.
 
Kyllä. Valitettavasti.
Voiko rahoja vaatia mitenkään takaisin? :D taitaa kyllä jäädä viimiseksi suomen sotilas lehdeksi
 
Jaa'a, mutta mitäs venäläiskalustoa tällä kertaa kehuttiin? Armataa?
 
Voisko tuota lehteä ajatella eräänlaisena Pahkasikana? Jos se helpottaisi tuskaa.
 
No lähetääkö siitä että pelkästään tästä kypärästä oli 8 sivua juttua.
20160310_103435.jpg
Sitten viellä about 6 sivua muista venäläisistä kypäristä. Tämän jäljeen kirjaimellisesti mollattiin suomen suunnitelmat hävittäjien hankinnasta syystä että typerää ja venäjältä saisi aivan loistavan ilmapuolustusjärjestelmän.
Yleensä täälläkin mollataan jompikumpi osapuoli grippen tai 35 mutta SS päätti haukkua kaikki hävittäjät. :D

"pitäisin päässäni milloin vain " Paino taisi olla rapiat 4-5kg ja pikku seikkana meni kuulo melko tehokkaasti.
ja muistaakseni 7.62 meni 100m matkalta läpi että helähti mikä tuntui harmittavan toimittajaa kovin.
 
Viimeksi muokattu:
:p

Kultakello kannikkaan

10mar2016
Kirjoittanut Juha Vuorinen

http://blogit.iltalehti.fi/juha-vuorinen/2016/03/10/kultakello-kannikkaan/

Kun ollaan ajan hermolla.

Entinen naapurini Samuli Edelmann piipahti konsertoimassa Fuengirolassa, minkä seurauksena päädyin itsekin tutustumaan tuohon Aurinkorannikon suomirysäksi tituleerattuun kaupunkiin. Tulikin varsin kotoinen olo, kun lauantai-iltapäivänä taapersimme pitkin kippoloiden täplittämää rantabulevardia ja terasseilta kantautui melkoisesti vähemmän selvää suomea. Päivän aikana sain kolme eri arviota siellä talvehtivien suomalaisten määrästä. Todennäköisesti oikea luku hoipertelee jossain 25 000:n ja 35 000:n välissä.

Soundchekin päättymistä odotellessa mekin jäimme kulauttamaan kupilliset yhteen rantakahviloista. Viereisessä pöydässä istui auringon ja kenties liian tuhdin sangrian vaaleanpunaiseksi värjäämä tatuoitu järkäle. Punertavan sängen ja pinkin pisamanaaman perusteella tuomitsin hänet brittiläiseksi muuttolinnuksi, joita myös näytti parveilevan Fuengirolassa.

Ennen kuin olimme edes tilausta kerinneet tehdä, pöydässämme ehti pyörähtää useampi yönmusta kello- ja laukkukauppias. Aikanaan perhelomia Kanarialla viettäneenä olin saanut heistä aivan tarpeekseni ja oppinut ilmaisemaan riittävän jämptisti, etten haikaillut fosforoitua lippistä, en laukku- tai kellokopiota vaan ainoastaan omaa rauhaa. Se tepsi siihen asti, kunnes paikalle osui Afrikan kokoinen maanvaiva, joka ei ymmärtänyt millään kielellä, ettei kukaan pöydästämme halunnut häneltä edes ilmaiseksi yhtään mitään. Pitkän vänkäämisen jälkeen hän lopulta suostui niskojaan nakellen häipymään, mutta ainoastaan viereiseen pöytään. Brittilohkareen kääntäessä päätään kävelevän kauppakassin puoleen kiinnitin huomioni tämän ratapölkyn paksuiseen täyteen tatuoituun kaulaan, jonka kruununa oli aataminomenan päälle nakutettu jalkapallo. Mies pudisti rantapallon kokoista päätään nokiselle kauppiaalle, joka estelyistä huolimatta alkoi sovittaa miehen ranteeseen mautonta, kultaista Rolex-kopiota. Jätti riuhtaisi kätensä irti ja ärähti kaupustelijalle, oliko tämä nähnytPulp Fiction -elokuvan. Kaupustelija nyökkäsi ihmeissään. Britin lausuma kuului sanasta sanaan näin: ”Muistat siis varmasti kohtauksen, jossaChistopher Walken pitää pitkän monologin kultakellosta, joka oli ensin ollut viisi vuotta Butchin isän ja sen jälkeen vielä kaksi vuotta kapteeni Koonsin perseessä?” Katukauppias sieppasi kiireesti kellonsa ja häipyi jotain afrikkalaista kieltä mölisten paikalta. Jätti kääntyi puoleeni ja näytti silmää iskien peukkua. En tiedä, miten hän älysi kaikista terassilla olleista valita juuri minut peukutuksensa kohteeksi, sillä rakastan juuri tuollaista salaviisasta tapaa saatella sanoma perille asti.

Katsellessani syvältä perseestä asti loukatun kellokauppiaan perään mieleeni palasivat vaimoni minulle vuosia sitten lausumat sanat: ”Koska et itse tiedä mikä sulle on parasta, mun täytyy kertoa se sulle.”
 
Älkää sitten ihmettelkö jos alan kirjoittaa sekavia!
Aloitin tänään Lyrica lääkitystä hermosärkyyn, joka oli tosiaan rauhoittunut aika paljon, mutta kuitenkin tuntunut edelleen, olisin voinut kestääkin, mutta päätin kokeilla lääkettä kun kerran hain sen apteekista jo ajat sitten.
Ymmärsin että se hoittaa itse hermoa, joten ei olisi pahitteksi..

Nyt jännityksellä odotan vaikutusta,ja olo on kuin narkkilla, koska lääkäri sanoi että lyrica on lääke jota narkkarit kuulemma himoitsevat :D kun kysyin häneltä, onko sillä sama vaikutus kun panakodilla, joka tuntuu päässäni tyrmävältä, mutten oikein pidänkö sitä..hermosärkyyn se ei niinkään vaikuttanut, vaikka muuta kipua vei hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
No lähetääkö siitä että pelkästään tästä kypärästä oli 8 sivua juttua.
Katso liite: 8193
Sitten viellä about 6 sivua muista venäläisistä kypäristä. Tämän jäljeen kirjaimellisesti mollattiin suomen suunnitelmat hävittäjien hankinnasta syystä että typerää ja venäjältä saisi aivan loistavan ilmapuolustusjärjestelmän.
Yleensä täälläkin mollataan jompikumpi osapuoli grippen tai 35 mutta SS päätti haukkua kaikki hävittäjät. :D

"pitäisin päässäni milloin vain " Paino taisi olla rapiat 4-5kg ja pikku seikkana meni kuulo melko tehokkaasti.
ja muistaakseni 7.62 meni 100m matkalta läpi että helähti mikä tuntui harmittavan toimittajaa kovin.

Ihmetyttää nuo SS:n puna-aseiden hehkutukset. Varusmiesaikana luin jutun jossa CV-hankinnat lytättiin ihan täysin, olisi kuulemma saatu 3x määrä BMP-3:ia joista iso osa pimeätoimintaan modifioituna. Juttuhan oli ihan skeidaa mutta se oli kirjoitettu sellaisella rakkaudella että tuolloin uskoin siihen. Viimeistään Steel Beasts -simulaattorin peluu oikean suomalaisen tankkiupseerin vetämänä vakuutti että kyse on aivan eri luokan vaunuista.

Päätoimittaja Jaakko Puuperä on kuitenkin aikamoinen NATO-haukka jonka jokaisen pääkirjoituksen aihe on, että Suomi on v**un tyhmä ja vailla pienintäkään mahdollisuutta jos ei liity heti NATOon. Miksi sitten koko lehti on täynnä Aleksei Kettusen kaltaisten herrojen venäläisaseiden hehkutusta?
 
Älkää sitten ihmettelkö jos alan kirjoittaa sekavia!
Aloitin tänään Lyrica lääkitystä hermosärkyyn, joka oli tosiaan rauhoittunut aika paljon, mutta kuitenkin tuntunut edelleen, olisin voinut kestääkin, mutta päätin kokeilla lääkettä kun kerran hain sen apteekista jo ajat sitten.
Ymmärsin että se hoittaa itse hermoa, joten ei olisi pahitteksi..

Nyt jännityksellä odotan vaikutusta,ja olo on kuin narkkilla, koska lääkäri sanoi että lyrica on lääke jota narkkarit kuulemma himoitsevat :D kun kysyin häneltä, onko sillä sama vaikutus kun panakodilla, joka tuntuu päässäni tyrmävältä, mutten oikein pidänkö sitä..hermosärkyyn se ei niinkään vaikuttanut, vaikka muuta kipua vei hyvin.
Vaarini sai jotain vastaavaa, meni aivan sekaisin. Saattoi olla sama.
Jutut oli sekavia ja muisti toimi erittäin huonosti. Lääkitystä ei saannut edes lopettaa kerralla vaan pikkuhiljaa mutta kun lääkkeestä päästiin eroon niin palautui normaaliksi.

Ihmetyttää nuo SS:n puna-aseiden hehkutukset. Varusmiesaikana luin jutun jossa CV-hankinnat lytättiin ihan täysin, olisi kuulemma saatu 3x määrä BMP-3:ia joista iso osa pimeätoimintaan modifioituna. Juttuhan oli ihan skeidaa mutta se oli kirjoitettu sellaisella rakkaudella että tuolloin uskoin siihen. Viimeistään Steel Beasts -simulaattorin peluu oikean suomalaisen tankkiupseerin vetämänä vakuutti että kyse on aivan eri luokan vaunuista.

Päätoimittaja Jaakko Puuperä on kuitenkin aikamoinen NATO-haukka jonka jokaisen pääkirjoituksen aihe on, että Suomi on v**un tyhmä ja vailla pienintäkään mahdollisuutta jos ei liity heti NATOon. Miksi sitten koko lehti on täynnä Aleksei Kettusen kaltaisten herrojen venäläisaseiden hehkutusta?
Samaa olen ih
 
Vaarini sai jotain vastaavaa, meni aivan sekaisin. Saattoi olla sama.
Jutut oli sekavia ja muisti toimi erittäin huonosti. Lääkitystä ei saannut edes lopettaa kerralla vaan pikkuhiljaa mutta kun lääkkeestä päästiin eroon niin palautui normaaliksi.
Meniko vaarisi heti sekaisin? Ihan alkuun?
No minulla ei tunnu yhtään missään, ei edes siinä hermossa.:mad:

Otan yhden lisää..
 
Meniko vaarisi heti sekaisin? Ihan alkuun?
No minulla ei tunnu yhtään missään, ei edes siinä hermossa.:mad:

Otan yhden lisää..
Ei heti mutta aika nopeasti kuurin aloittamisen jälkeen.
Lääkäri vaihtoi valmistajaa ja taisi pienentää määrää niin ei ole tullut ongelmia.
Vasemassa jalassa hermo särkyä.
 
Muistan kuinka pari vuotta sitten luin Aliupseeriliiton puheenjohtajan Petteri Leinon aggressiivisen vuodatuksen Ohi on -kampanjasta, ja ihmettelin kuinka joku aikuinen ihminen voi kirjoittaa tälläistä. Vielä ihmeellisempää oli, että myös muille maanpuolustusjärjestöissä tai Puolustusvoimissa toimiville henkilölille aggressiivinen esiintyminen ja eri mieltä olevan haukkuminen tuntuivat olevan normaalia kommunikaatiota.
Sinua varmaan kiinnostaa tutustua Mika Aallon väitöskirjaan: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/04/23/suomalaisista-upseereista-ei-ole-strategeiksi
 
Ei heti mutta aika nopeasti kuurin aloittamisen jälkeen.
Lääkäri vaihtoi valmistajaa ja taisi pienentää määrää niin ei ole tullut ongelmia.
Vasemassa jalassa hermo särkyä.
Mutta auttoiko lääke vaaria?

Lääke ei todellakaan tunnu missään 25mgx2 ja tulos nolla. Minun pitää syödä sitä varmaan kilo, jotta se tuntuisi.ei kiitos. Taidan jätä koko lääkeen, maksakin säästy. Paljon enemmään apua 1:sta panacodista, jos oikein sattuu. Onneksi mulla särky ei ole jatkuva, pahenee vain rasituksesta. Sitten minä en rasita itseään, tai etsin muita ratkaisuja.

"Pirun juuri" salva on paljon tehokkaampi kun tämä lyrica! Intian sipulia sisältävä salva on Venäjällä ja Saksassa hyvin suosittu, se on myrkyllinen ja polttava sipulinlajike, jota voi kasvattaa itse. Salva on Venäjällä tehty :rolleyes: sain kaverilta sieltä. Venäläisssä salvoissa tietenkin voi olla vaikka mitä ja päällä voi olla vaikka mitä tekstia, mitä ei vastaa tuotetta, Venäjä kun on kyseessä, ja yhden kaverin mukaan niitä salvoja kaikkia tehdään yhdessä paikassa, ja sitten pakataan eri pakkauksiin, mutta tämä kyllä toiminut. Toisaalta, onhan niitä luonnossa hyvinkin tehokkaita aineita, ei ne välttämättä kalliit. Pakkohan heille tehdä ihmisiä edes kivuttomaksi, kun muuta ei ole tarjoittavana. Itse asiassa tämä on jo toinen Venäjällä tehtyy salva joka auttoi. Kirjoitan tämän pitkin hampaita, mutta näin on. Ukrainasta ihan varmasti myydään vastaavia, ellei parempia.

Voisin kokeilla tätä vaihteeksi, tämäkin alkaa pirunkoura, jostain syystä aina "piru"
1jzYf+
polttavuden takia varmaan. Kaikkia tässä oppinut, mm sen ettei kapsasiinivoideita saa myydä Suomessa..ostin camfеiria apteeekista..
https://kauppa.luontaistuntijat.fi/nodol-kipugeeli-100ml-aboa-medica
 
Viimeksi muokattu:
Mutta auttoiko lääke vaaria?

Lääke ei todellakaan tunnu missään 25mgx2 ja tulos nolla. Minun pitää syödä sitä varmaan kilo, jotta se tuntuisi.ei kiitos. Taidan jätä koko lääkeen, maksakin säästy. Paljon enemmään apua 1:sta panacodista, jos oikein sattuu. Onneksi mulla särky ei ole jatkuva, pahenee vain rasituksesta. Sitten minä en rasita itseään, tai etsin muita ratkaisuja.

"Pirun juuri" salva on paljon tehokkaampi kun tämä lyrica! Intian sipulia sisältävä salva on Venäjällä ja Saksassa hyvin suosittu, se on myrkyllinen ja polttava sipulinlajike, jota voi kasvattaa itse. Salva on Venäjällä tehty :rolleyes: sain kaverilta

Voisin kokeilla tätä vaihteeksi, mutta tämä on pirunkoura, jostain syystä aina "piru"
1jzYf+

https://kauppa.luontaistuntijat.fi/nodol-kipugeeli-100ml-aboa-medica

Ei oikee tiennyt. Siis tämän jälkimmäisen kohdalla, ei ainakaan mitenkään merkittävästi
 
Back
Top