12705513_1246837642010738_8603769551158655533_n.jpg
 
Olen kyllä hiukan eri mieltä sitä ettei heissä ole mitään vika. Jos viaksi lasketaan tyrannian hyväksyminen, silmien sulkeminen asioista, jotka suorastaan hyppävät silmille, haluttomuus tietää, kritiikitön suhtautuminen heille syötetyyn propagandaan, tosiasioiden kiistäminen, tahallinen vääristely, pahantahtoisuus, kun joku horjutta heidän mielikuvia heidän kuvittellusta erinomaisuudesta, sankarillisesta historiasta ja IsäPimeästä Putlerista, jota he pitävät pyhimyksenä ja ennen kaikkea kyyninen asenne: kaikki valehtelevat, kaikki varastavat, kaikki ovat rikollisia - niin heissä on todella suuri vika. Tämä "kaikki pvat korruptoituneet" on Putlerin politiikka, joka halua kertoa heille ettei mitään hyvä ole olemassakaan, oikeuttakaan ei ole olemassa, joka halua vesittää moraalin käsitykset - tehdä pahuudesta normin. Voiko tätä kaikkia sanoa viattomaksi?

Kun tälläisiltä venäläisiltä argumentointi loppuu, huurupääisimmät heistä käyvät hyvinkin agressiviseksi, koska heissähän ei ole mitään vikaa..

Mitään ei muuttunut, pari-kolme tälläistä sokean vihan silmäparia, niin ihan kun tunsin omassa nahassa kaikkien heidän pyöveleiden tapettujen, telotettujen ja kiidutettujen pelon ja tuskan. Näin varmaan heitäkin katsottu. Pelkästään koska olivat eriläisiä ja eri mieltä heidän "pyhien" johtajien politiikasta.

Silloin kun Hitlerin Saksa kaatui, arva kuinka moni saksalainen joka asui keskitysleirien vieressä ja teeskenteli ettei siellä mitään pahaa tapahtunutkaan? Vaikka piiput saavusi ja henkihieveriin rääkätystä ihmisistä puhuneet kaikki, joilla oli silmät ja korvat. Lopulta he joutuivat myöntämään että valehdelleet itselleen.

Mutta kukaan ei kaatunut Venäjällä, ei mistään, ketään ei rangaistu mistään rikoksista, vaikka ne rikokset olivat massivisia ihmisyyttä vastaan rikoksia, siksi tälläinen saatanallinen meno jatkuu ja jatkuu.

Pystyy samaistumaan venäläiseen kansallistunteeseen, koska se on samanlainen kuin suomalainen. Puitteet vain eri., Kyllä suomipoikakin tykkäsi leijonapaidassa jos vieressä olisikin yhtäkkiä satamiljoonaa samanlaista mulkkua. Ydinaseet siihen vielä ja suursuomi mentaliteetti. Kyllä tuon venäläisissä pystyy huomaamaan. Ei niitä voi syyttää.
Suomalainen ei kansan syyttämiseen voi heittää ensimmäistä kiveä.
Kun ei tarvitse mainita kuin sana suomi ja olemme torilla, eikä meillä ollut edes neuvostovaltaa puolta vuosisataa.Oksennus lentää ja kuseksitaan ja kouritaan rouva presidenttiä lavalla.
Ymmärrän venäläistä perusduunaria ihan hyvin. Eikä pieni ryhti tekisi pahaa meillekkään.
 
Pystyy samaistumaan venäläiseen kansallistunteeseen, koska se on samanlainen kuin suomalainen. Puitteet vain eri., Kyllä suomipoikakin tykkäsi leijonapaidassa jos vieressä olisikin yhtäkkiä satamiljoonaa samanlaista mulkkua. Ydinaseet siihen vielä ja suursuomi mentaliteetti. Kyllä tuon venäläisissä pystyy huomaamaan. Ei niitä voi syyttää.
Suomalainen ei kansan syyttämiseen voi heittää ensimmäistä kiveä.
Kun ei tarvitse mainita kuin sana suomi ja olemme torilla, eikä meillä ollut edes neuvostovaltaa puolta vuosisataa.Oksennus lentää ja kuseksitaan ja kouritaan rouva presidenttiä lavalla.
Ymmärrän venäläistä perusduunaria ihan hyvin. Eikä pieni ryhti tekisi pahaa meillekkään.
Ei pullistelu johtaa mihinkään, tarvitaan järkeä. Minulla ei ole mitään kansallistunnetta vastaan, mutta nyt eletään vaarallista aikaa. Tämä on sivilisaatioiden törmäys, jälkeenjäänempi vihaa ja yrittää tosissaan tuhota edistynyttä, diktaatorivaltio, mafiajohteinen valtio yrittää tuhota demokraattisen vapaan maailman arvoja. Yhtä hyvin Suomessa asuva ukraina-syntyinen tai venäjän-syntyinen (mutta putler-fasismin vastainen) , mistä tahansa muualta maailmasta Suomeen asumaan tullut järkevä ihminen voi seistaa suomalaisen rinnalla puolustamassa maata.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt vietetään rasismin vastaista viikkoa. Käykäämme yhdessä taisteluun rasismia vastaan - kohdistui rasismi sitten keneen tahansa! Jokainen voi miettiä miten voisi paremmin suhtautua venäläisiin maahanmuuttajiin.
 
Nyt vietetään rasismin vastaista viikkoa. Käykäämme yhdessä taisteluun rasismia vastaan - kohdistui rasismi sitten keneen tahansa! Jokainen voi miettiä miten voisi paremmin suhtautua venäläisiin maahanmuuttajiin.
Edelleen korostan että kritiikki punismia/putinisteja yms faseisteja, kuten esim. ihan pari päivä Tseljabinskissa meilenosotuksessa huusivat "Nyt Alaska takaisin Venäjään!" (usko pois ei ilman Kremlin tukea) PIDETTÄVÄ erossa rasismista!

Putinismi on fasismi, Putinia - Haagiin! Häntä tukevat Suomeen petturit myös sinne!
 
Minulle ei ole auennut miksi Suomen pitäisi saada maahanmuuttajia? Mitä hyötyä ottaa maahan lisää ihmisiä kun työllisyystilanne on jo nykyiselläänkin huono. Minusta ketjun tarkoitus on ainoastaan saada meidät integroitumaan lähemmin Venäjään venäläisyyden kautta. Niin kauan kuin se yhteiskunta on yhtä sisäisesti sairas kuin tällä hetkellä on, tälläinen kehityssuunta on todella epäterve Suomelle. Sairauksilla on tapana levitä.

Minusta niiden venäläisten jotka vastustavat nykyjohdon harjoittamia suurvaltapoliittisia pyrkimyksiä tulisi nimenomaan pysyä omassa maassaan ja kantaa vastuu omasta venäläisyydestään yhteiskuntansa kehittämiseksi. Ei ole myöskää Venäjän etu, että nämä henkilöt muuttavat ulkomaille.
 
Suomen venäläisväestö on kaksinkertaistunut kymmenessä vuodessa - ja kaksinkertaistunee nykyisestä seuraavassa vuosikymmenessä. Sadantuhannen raja menee todennäköisesti rikki 2020-luvun alkupuolella. Jos venäjänkielisten osuus kaikista maahanmuuttajista säilyy samana, vuonna 2050 heitä olisi tasaisen taulukon mukaan 200 000 - 250 000.

Sitä en tiedä, tarvitseeko Suomi välttämättä, mutta tämä on pelkkää artitmetiikkaa.
 
Minulle ei ole auennut miksi Suomen pitäisi saada maahanmuuttajia? Mitä hyötyä ottaa maahan lisää ihmisiä kun työllisyystilanne on jo nykyiselläänkin huono. Minusta ketjun tarkoitus on ainoastaan saada meidät integroitumaan lähemmin Venäjään venäläisyyden kautta.
Venäläiset hyvin kotoutuvat maahanmuuttajat eivät mitenkään "integroi meitä Venäjään". Hyvin sopeutuva maahanmuuttaja on maamme etu.

Niin kauan kuin se yhteiskunta on yhtä sisäisesti sairas kuin tällä hetkellä on, tälläinen kehityssuunta on todella epäterve Suomelle. Sairauksilla on tapana levitä.
Muistaakseni olet halunnut tänne pakolaisia lähi-idästä ja Afrikasta. Korjaa jos muistan väärin. Kuitenkin, eikö sinusta esimerkiksi Somalia tai Irak ole epäterveitä yhteiskuntia?

Minusta niiden venäläisten jotka vastustavat nykyjohdon harjoittamia suurvaltapoliittisia pyrkimyksiä tulisi nimenomaan pysyä omassa maassaan ja kantaa vastuu omasta venäläisyydestään yhteiskuntansa kehittämiseksi. Ei ole myöskää Venäjän etu, että nämä henkilöt muuttavat ulkomaille.
Minä toivotan tälläiset henkilöt tervetulleeksi Suomeen. En todellakaan voi sanoa että heillä olisi joku vastuu valtiostaan, vaan he saavat muuttaa maasta toiseen siinä missä suomalaisetkin. Moni suomalainenkin muuttaa ulkomaille, ja osalla ainakin osasyynä on pettymys esimerkiksi suomalaiseen talouspolitiikkaan. Eivät he kuitenkaan jää "kantamaan vastuuta omasta suomalaisuudestaan yhteiskuntansa kehittämiseksi". Pitäisikö? Ettei vaan taas olisi rasismia joka kohdistuu venäläisiin, kun et sano samaa Lähi-idästä tuleville pakolaisille?
 
Viimeksi muokattu:
Venäläiset hyvin kotoutuvat maahanmuuttajat eivät mitenkään "integroi meitä Venäjään". Hyvin sopeutuva maahanmuuttaja on maamme etu.


Muistaakseni olet halunnut tänne pakolaisia lähi-idästä ja Afrikasta. Korjaa jos muistan väärin. Kuitenkin, eikö sinusta esimerkiksi Somalia tai Irak ole epäterveitä yhteiskuntia?


Minä toivotan tälläiset henkilöt tervetulleeksi Suomeen. En todellakaan voi sanoa että heillä olisi joku vastuu valtiostaan, vaan he saavat muuttaa maasta toiseen siinä missä suomalaisetkin. Moni suomalainenkin muuttaa ulkomaille, ja osalla ainakin osasyynä on pettymys esimerkiksi suomalaiseen talouspolitiikkaan. Eivät he kuitenkaan jää "kantamaan vastuuta omasta suomalaisuudestaan yhteiskuntansa kehittämiseksi". Pitäisikö? Ettei vaan taas olisi rasismia joka kohdistuu venäläisiin, kun et sano samaa Lähi-idästä tuleville pakolaisille?

En muista kertaakaan missään puhuneeni sen puolesta, että tarvitsisimme lisää maahanmuuttajia mistään maasta. Piste. Vedät juttuja aivan omasta päästäsi, aivan niin kuin yksi meidän poliitiikoista. Olen ainostaan painottanut jo täällä olevien pakolaisten inhimmillistä kohtaamista polttopullojen sijaan, mutta kannatan reilusti tiukempaa pakolaispolitiikkaa. Onko sekin sinusta väärin???

Ikävä kyllä täytyy sanoa, että myös useat Venäjältä tulleet maahanmuuttajat ovat varsin huonosti integroituneet yhteiskuntaamme. Ovat nihkeitä oppimaan Suomea. Parhaiten todennäköisesti integroituvat inkeriläiset ja heidät varmaan lasketaan kaikissa tilastoissa Venäläisten joukkoon. Itse väitän, että parhaiten integroituvat virolaiset, toiset pohjoismaalaiset sekä muita germaanisia kieliä puhuvat eurooppalaiset kansat. (Olen itsekin maahanmuuttajan lapsi ja tiedän jotain myös yhteiskuntaan integroitumisesta ja sen haasteista)
 
En muista kertaakaan missään puhuneeni sen puolesta, että tarvitsisimme lisää maahanmuuttajia mistään maasta. Piste. Vedät juttuja aivan omasta päästäsi, aivan niin kuin yksi meidän poliitiikoista. Olen ainostaan painottanut jo täällä olevien pakolaisten inhimmillistä kohtaamista polttopullojen sijaan, mutta kannatan reilusti tiukempaa pakolaispolitiikkaa. Onko sekin sinusta väärin???
:D sinä syytit minua tästä: "Minusta ketjun tarkoitus on ainoastaan saada meidät integroitumaan lähemmin Venäjään venäläisyyden kautta."

Ja sitten kun minä kirjoitan (lisään tähän pari boldausta): "Muistaakseni olet halunnut tänne pakolaisia lähi-idästä ja Afrikasta. Korjaa jos muistan väärin. "

niin vastauksesi tyylin perusteella provosoiduit. Esitit siis perusteettoman syytöksen, jonka jälkeen kun kirjoitan lähes kysyvästi (muistaakseni, korjaa jos muistan väärin) mielikuvani, niin näytit provosoituvan. Kukin tavallaan. Että kukakohan vetää juttuja omasta päästään :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei se ollut perätön syyte. En vieläkään näe tällä ketjulla muuta tarkoitusta. Sinun oletuksesi oli aiheeton, tiedät sen itsekin. Yrität vain lokeroida minua johonkin suvakki porukkaasi, jotta sinun ei tarvitsisi ottaa minun kommentteja todesta.
 
Ei se ollut perätön syyte. En vieläkään näe tällä ketjulla muuta tarkoitusta.
Kyllä on. Venäläiset maahanmuuttajat eivät ole mitään putinisteja. Toki jos joku osaa perustella miksi venäläinen toisinajattelija joka saa turvapaikan Suomesta olisi putinisti niin sitten muutan mielipidettäni.

Sinun oletuksesi oli aiheeton, tiedät sen itsekin. Yrität vain lokeroida minua johonkin suvakki porukkaasi, jotta sinun ei tarvitsisi ottaa minun kommentteja todesta.
En todellakaan tiennyt ettet halua tänne lisää pakolaisia. Jos tietäisin, niin en olisi kirjoittanut niitä juttuja viestiini.

Mutta ei se mitään. Vastauksesi oli ihan hauska kuten käyttämistäni hymiöistä käy ilmi, vaikka sinänsä toivoisin jokaisen oman mielenrauhan takia ettei kukaan provosoidu jotain maanpuolustus.nettiä lukiessa.
 
Kyllä on. Venäläiset maahanmuuttajat eivät ole mitään putinisteja. Toki jos joku osaa perustella miksi venäläinen toisinajattelija joka saa turvapaikan Suomesta olisi putinisti niin sitten muutan mielipidettäni.


En todellakaan tiennyt ettet halua tänne lisää pakolaisia. Jos tietäisin, niin en olisi kirjoittanut niitä juttuja viestiini.

Mutta ei se mitään. Vastauksesi oli ihan hauska kuten käyttämistäni hymiöistä käy ilmi, vaikka sinänsä toivoisin jokaisen oman mielenrauhan takia ettei kukaan provosoidu jotain maanpuolustus.nettiä lukiessa.

Itse asiassa olet väärässä tuon putinisti asian suhteen. Sen verran mitä venäläisistä maahanmuuttajista tiedän, niin harmillisen suuri osa on juuri putinisteja. Tämä juuri on rikkonut monien venäläisten suhteita toisiinsa Suomessa, kun uskotaan infosodan eri puolia. Jos olet sattunut liikkumaan juuri sen porukan kanssa joka ei niin paljoa Putinista diggaa, niin voi olla, että käsityksesi on aika lailla vääristynyt, koska et heidän kauttaan ole päässyt näihin toisiin venäläisiin maahanmuuttajiin edes tutustumaan.
 
Tämä juuri on rikkonut monien venäläisten suhteita toisiinsa Suomessa, kun uskotaan infosodan eri puolia. Jos olet sattunut liikkumaan juuri sen porukan kanssa joka ei niin paljoa Putinista diggaa, niin voi olla, että käsityksesi on aika lailla vääristynyt, koska et heidän kauttaan ole päässyt näihin toisiin venäläisiin maahanmuuttajiin edes tutustumaan.
Tämähän juuri osoittaa ettei kaikki heistä ole putinisteja.
 
Tämähän juuri osoittaa ettei kaikki heistä ole putinisteja.
?? Kuka niin on väittänyt?? Itse sanoit etteivät he ole putinisteja ja minä korjasin, että suurin osa on.

edit. Ja tähänkin aiemmin totesin, että ei-putinistenkin olisi parempi olla omassa maassaan vaikuttamassa, kuin muuttaa muualle.
 
?? Kuka niin on väittänyt?? Itse sanoit etteivät he ole putinisteja ja minä korjasin, että suurin osa on.
No, tässä aiheessa on osa suhtautunut niin, että kaikki ovat. Muuten en ymmärrä miksi he luulevat että kun joku haluaa maahan hyvin sopeutuvia venäläisiä maahanmuuttajia, niin hän haluaa putinisteja.

edit. Ja tähänkin aiemmin totesin, että ei-putinistenkin olisi parempi olla omassa maassaan vaikuttamassa, kuin muuttaa muualle.
Se olkoon heidän valintansa, mutta minä toivotan heidät tervetulleeksi Suomeen jos he haluavat tänne tulla. Ei kaikki omistaudu valtiolleen - ei myöskään kaikki suomalaiset, vaikka täällä toisinajattelusta ei seuraa lyijymyrkytys.
 
Suvaitsevaisto on puhunut useaan otteeseen kuinka terrori-iskujen sattuessa emme voi antaa pelolle valtaa ja sulkea rajojajmme. Olisiko sama suhtautuminen paikallaan myös venäläisiin maahanmuuttajien suhteen - ei anneta pelolle valtaa?

Rasistit on halveksittuvaa paskasakkia.
 
Back
Top