TV-sarjat, joita katso(i)tte?

Tämä on astetta haastavampaa sci-fiä, en ole ihan varma löysikö lopulta yleisönsä. Ykköskausi kyllä osui itselleni todella hienosti, joten tässä jotain heinäkuulle jollette keksi mitään smyygattavaa:


Tämä ei vaan kolahtanut. Liian korkealentoista. Expanse on kyllä hemmetin kova.
 
Tämä ei vaan kolahtanut. Liian korkealentoista. Expanse on kyllä hemmetin kova.
Tätä en puolestani itse ymmärtänyt ollenkaan, netissä mieletön innostus ja hypetys, mutta jaksot tökkivät kummallisesti... enkä itse nyt vaadi tai edellytä mitään super-fokus-lineaarisuutta, mutta tossa noi ympäristön ja tilanteen asettamat haasteet vaan kimpoili niin oudosti että piti aina tsekata näinkö siis edellisen jakson myös?
Mistäs nyt on sit kyse? Ja miksi toi Pedro Pascalin matkakumppani on niin vitun ärsyttävä.

Ja miksi tähän piti tunkea sekä lesbo- että gay-gomanssi?

Ja se iiikuinen jenkkien leffa-homma:

- rotsit apo-auki pakkasella. Vihaan sitä. Ei meinaan toimi talvella metsässä. Ikinä.

 
Tätä en puolestani itse ymmärtänyt ollenkaan, netissä mieletön innostus ja hypetys, mutta jaksot tökkivät kummallisesti... enkä itse nyt vaadi tai edellytä mitään super-fokus-lineaarisuutta, mutta tossa noi ympäristön ja tilanteen asettamat haasteet vaan kimpoili niin oudosti että piti aina tsekata näinkö siis edellisen jakson myös?
Mistäs nyt on sit kyse? Ja miksi toi Pedro Pascalin matkakumppani on niin vitun ärsyttävä.

Ja miksi tähän piti tunkea sekä lesbo- että gay-gomanssi?

Ja se iiikuinen jenkkien leffa-homma:

- rotsit apo-auki pakkasella. Vihaan sitä. Ei meinaan toimi talvella metsässä. Ikinä.

Sarjasta ei sen enempää, aikamoista tuubaa vaikka peli oli hyvä. Mutta on helpompi uskoa sienizombeihin kuin siihen että kukaan nukkuu mukavasti jossain Carharttin työpusakassa, ilman makuupussia ja pikkuriikkisen nuotion läheisyydessä, kun lumi on maassa.

Joitakin nyppii epärealistisuus aseiden käytössä, myös minua. Mutta eniten häiritsee tosiaan fysiikan lakien rikkominen leiritymisessä kylmällä ilmalla...
 
Sarjasta ei sen enempää, aikamoista tuubaa vaikka peli oli hyvä. Mutta on helpompi uskoa sienizombeihin kuin siihen että kukaan nukkuu mukavasti jossain Carharttin työpusakassa, ilman makuupussia ja pikkuriikkisen nuotion läheisyydessä, kun lumi on maassa.

Joitakin nyppii epärealistisuus aseiden käytössä, myös minua. Mutta eniten häiritsee tosiaan fysiikan lakien rikkominen leiritymisessä kylmällä ilmalla...
Nyt osui kohdalleen... tämä on häirinnyt meikäläistä Band of Brothers -sarjasta saakka, vähintään. Kaikkein turhauttavin kokemus viime aikoina, koska sai fakin Oscarin, oli tämä:


Ei mitään järkeä. Siinä jäisessä joessa pyöriminen ja kelluminen on mahdottomuus, aikaa on ehkä 90 sekuntia.

Ei 20 minuuttia...
 
Nyt osui kohdalleen... tämä on häirinnyt meikäläistä Band of Brothers -sarjasta saakka, vähintään. Kaikkein turhauttavin kokemus viime aikoina, koska sai fakin Oscarin, oli tämä:


Ei mitään järkeä. Siinä jäisessä joessa pyöriminen ja kelluminen on mahdottomuus, aikaa on ehkä 90 sekuntia.

Ei 20 minuuttia...
Niinpä. Pikkuisen aina naurattaa nuo jenkkien leffat ja sarjat, joissa kenelläkään ei ole hattua ja takki on aina auki, vaikka pakkasta on noin 666 astetta. Paitsi Jeremy Rennerin tähdittämässä Wind Riverissä, jossa keuhkot tulee suusta ulos, jos juoksee pakkasella.
 
Aikoinaan oli sarja nimeltä Kalliovuorten kingit. Siinä ajelivat moottorikekoilla avopäin, vai oliko yhdellä stetson...
 
Varmaankaan monella teistä ei ole SkyShowtime -suoratoistopalvelua mutta siellä on nyt julkaistu Faudan tekijöiden viimeisin tuotos: Ghosts of Beirut. Kertoo todellisuuteen perustuen https://en.wikipedia.org/wiki/Imad_Mughniyeh jahdista. Tuo "veijari" oli iso nimi ja aika korkealla CIAn ja Mossadin "listalla". Eka 1,5 jaksoa oli mulla vähän hakemista (taustoitettiin sitä historiaa) mutta kun Israelilaiset liitettiin mukaan niin tuntui jo tutulta.


Skyshowtimelle on näköjään tulossa myös tämä: en tiedä onko mitenkään pätevä ( tosin yleensä Taylor Sheridan tekee hyvää jälkeä:

P.S
Jos ei muuten niin tuo alle kympin palvelu kannattaa ottaa vaikka kuukaudeksi (taitaa olla 2 viikon ilmainen kokeilu) Taylor Sheridanin "Mayor of Kingston" sarjan vuoksi. Ei se Stallonen sarja huono ollut sekään.
 
Viimeksi muokattu:
Pientä nillitystä. Vaikka BoB on hyvä, on siihen jäänyt realismibugeja. Esim. tässä loppupään jaksossa vuoden 1940 Ranskan armeijan vormuihin pukeutuneet ranskalaiset teloittavat niksmanneja. Käsittääkseni 1944-1945 Vapaan Ranskan joukot oli lähes täysin varustettu US Armyn materiaalilla, mukaan luettuna asepuvut.

 
Katsonnassa Britboxista The Tunnel. On vahvasti apinoitu Siltaa...
Eikös se olen tarkoituskin?
Ranskalaiset tehneet vastaavan, jos oikein muistan?
Jenkit "Jälkiä jättämättä" sijoittuu Seattleen, suosittelen.
 
Eikös se olen tarkoituskin?
Ranskalaiset tehneet vastaavan, jos oikein muistan?
Jenkit "Jälkiä jättämättä" sijoittuu Seattleen, suosittelen.
Voi olla. Tuossahan liikutaan sekä Briteissä että Ranskassa ja ranskikset puhuu keskenään ranskaa. Mutta onko pakko apinoida sitäkin, että naispoliisi on juro jököttäjä jne.
 
Voi olla. Tuossahan liikutaan sekä Briteissä että Ranskassa ja ranskikset puhuu keskenään ranskaa. Mutta onko pakko apinoida sitäkin, että naispoliisi on juro jököttäjä jne.
Tässä "Jälkiä jättämättä" myös samanlainen naispoliisi.

Eikös periaatteessa Sorjonenkin apinoi tätä alkuperäistä Silta sarjaa?
Siinä on vain miespoliisi joka autisti.
 
Back
Top