Ukrainan konflikti/sota

Katso liite: 59925

V = victims. Siinä uhrit ajelee teuraalle.

4. kaartin panssaridivisioonan joukkoja. Aikaisemmin toimi Sumy alueella.
edit. kärsi tappioita joten todnäk suurinosa on selustassa toipumassa mutta hyvässä hapessa olevat on heitetty suoraan toimintaan.


Onkohan nyt sotaan menossa ollenkaan, kun ei ole vakaimet päällä ja kuski ajaa luukun päältä? Vai onko tuo heidän normaali marssityylinsä, jos eivät oleta ukrainalaisia olevan lähellä?
 
Tuleekohan tästä joku uusi trendi, että kaikki pressat/pääministerit käyvät juoksemassa tuolla, jos ei muuta niin imagoa boostaamassa. Toivottavasti ei.

Pitääpä muistaa itse miinoittaa kaikki kodinkoneet jos näyttää siltä että ryssä tulee joskus Suomeen.
Ukrainasta viedään kodinkoneet, Suomesta viedään kiukaat (ja koivuhalot), Ruotsista tyhjennetään IKEA:n varastot ja Norjasta viedään Teslat.

En kuitenkaan noin pitkälle menisi. Venäjän tulisi käydä läpi samanlainen itseruoskinta, kuin Saksan toisen maailmansodan jälkeen. Eräänlainen... denatsifikaatio 😜
Hyvä kuitenkin muistaa, että Saksa yrittää aktiivisesti pitää EU:ta rahoittamassa ryssän kansanmurhaa nytkin, etteivät itse näytä niin pahalta. Saksa ei halua irtaantua nopeasti ryssän energiasta ja tuskin tulevat tekemään sitä ollenkaan tällä vuosikymmennelläkään, jos ryssä vetääntyy nopealla aikataululla Ukrainasta. Ei se itseruoskinta siis kauheasti ole tehonnut, lähinnä myivät itsensä. Oletin itse Saksan olevan kärkipäässä tuomitsemassa ja osoittamassa solidarisuutta konkreettisesti ryssän suorittamaa kansanmurhaa vastaan, mutta teot ovat jääneet aika vaisuiksi, kun vertaa kuinka paljon lappaavat yhä rahaa ryssälle.
 
Tuleekohan tästä joku uusi trendi, että kaikki pressat/pääministerit käyvät juoksemassa tuolla, jos ei muuta niin imagoa boostaamassa. Toivottavasti ei.
...
Tämä oli kohottavinta sotapropagandaa mitä voi tehdä. Näin käyttäytyy vapaa maailma!
 

Twitterissä ollut viime päivinä aika ikäviä kuvia ja tarinoita uhreista. En tiedä moniko niitä on huomannut, kun joitakin tänään uutisoituja ei ole edes tällä foorumilla ollut. Selailkaa itse esim. tältä tililtä:
Jälkimmäisen kautta (nitter.eu siis, ei nitter.net) näkyvät myös tweetit, jotka vaatisivat twitterin kautta sisäänkirjautumisen. Suurin osa niistä ei ole ruumiskuvia tms., jostain syystä vain osa merkitään kirjautumisen vaativaksi. Urlit ovat muuten tismalleen samat, mutta osoitteen twitter.com tilalle editoidaan nitter.eu


Ja mehupurkin. Nuo kuvat ovat vainonneet mua jo pari päivää.
 
Hyvä kuitenkin muistaa, että Saksa yrittää aktiivisesti pitää EU:ta rahoittamassa ryssän kansanmurhaa nytkin, etteivät itse näytä niin pahalta. Saksa ei halua irtaantua nopeasti ryssän energiasta ja tuskin tulevat tekemään sitä ollenkaan tällä vuosikymmennelläkään, jos ryssä vetääntyy nopealla aikataululla Ukrainasta. Ei se itseruoskinta siis kauheasti ole tehonnut, lähinnä myivät itsensä. Oletin itse Saksan olevan kärkipäässä tuomitsemassa ja osoittamassa solidarisuutta konkreettisesti ryssän suorittamaa kansanmurhaa vastaan, mutta teot ovat jääneet aika vaisuiksi, kun vertaa kuinka paljon lappaavat yhä rahaa ryssälle.
Vähän aiemmasta, muistaakseni Uuden Suomen jutusta sain käsityksen että energiapakotteet menisivät läpi EU:ssa järjestyksessä 1. kivihiili 2. öljy 3. kaasu - ja tämä on selvästi vaikeimmin korvattavissa.
Joten ensimmäinen varmaan toteutuu ja toinenkin ehkä jollain viiveellä, mutta kaasun kanssa saattaa jäädä sulku vain osittaiseksi.
 
Tämä oli kohottavinta sotapropagandaa mitä voi tehdä. Näin käyttäytyy vapaa maailma!
Juu, en minä sitä kiellä. Ympäristö kuitenkin on ihan toisenlainen (lue: hyvin haastava henkilösuojausmielessä), liipaisimesta ei edes tarvitse vetää ryssän, vaan ryssään päin kallellaan oleva Ukrainalainen ja saa tiputettua pressan tai pääministerin. Kääntyy propaganda hyvin nopeasti päälaelleen, eikä voi välttämättä vaatia edes ryssää vastuuseen. Mikäli tuolla jatkuvalla syötöllä käy jengiä pyörimässä, niin helpompi alkaa ottamaan piikille ja päästä liikkeistä perille, kun valmistautumista on seurattu sivusta jo nyt pari kertaa.
 
Onkohan nyt sotaan menossa ollenkaan, kun ei ole vakaimet päällä ja kuski ajaa luukun päältä? Vai onko tuo heidän normaali marssityylinsä, jos eivät oleta ukrainalaisia olevan lähellä?
selustassa menossa ryhmitysalueelle jotain sellaista. Lauantai oli hiljainen UKR mukaan tuolla sektorilla joitain tunnusteluja lukuunottamatta, joten valmisteluja/siirtymisiä lähinnä menossa
 
Sanokaa että tämä on pelkkä poseerauskuva, mitään en näistä oikeasti ymmärrä mutta ei kait noita tötteröitä oikeasti noin lähelle toisiaan tositoimissa parkkeerata. Tuossahan menee varmaan kaikki 4 ajoneuvoa kerralla jos yhteenkin tulee osuma.

Kuva löytyy Googlen kuvahaulla jo ainakin vuodelta 2019 turkkilaisesta mediasta, jossa kerrotaan Venäjän myyneen ohjuspuolustusjärjestelmiä.
 
Viimeinen ainakin tekstin mukaan Pietarista
Aika paljon uskaltanut ihmisiä lähteä hakemaan kyytiä miliisien pamputtamiksi. Jos se tuosta lähtisi Venäjän uudistuminen.
Mikä on saanut sodan menemään ihon alle? Se pedofiili vai sodan tapahtumat? Huutelivat 15 vuoden kakun iskulauseita, joten tunteet oli pinnassa.
Toivon että olen väärässä mutta olen aika varma että nämä pätkät on helmikuulta.

 
Viimeksi muokattu:
Haulla Serbia tai ko. tweetin numerolla ei löytynyt, joten tätä ei taida olla huomioitu vielä täällä:

Eli toimittaako Kiina salaa aseita Venäjälle Serbian kautta? Tai vaihtoehtoisesti toimittaako se Serbialle korvaavaa aseistusta, jotta Serbia voi lähettää Venäjälle omia ohjuksiaan yms.?
Serbia on aiemmin tilannut IT-systeemin joka ilmeisesti toimitettiin nyt. Tiedä sitten onko tässä joku pakotteiden kierto kyseessä. Kun Venäjällä luulisi olevan IT:tä omastakin takaa.
 
On venäläisten uhoaminen sillä mallilla että niillä taitaa iskeä jo paniikki päälle.

Sota ei suju suunnitelmien mukaan ja nyt on britit ja yhdysvaltalaiset aseistamassa ukrainalaisia ihan huolella ja puolalaiset ovat EU:n talutushihnassa että eivät marssi suoraan Moskovaan :ROFLMAO:

Saksalaisten ja ranskalaisten hampaattomuuteen Putin voi edelleenkin luottaa mutta se on laiha lohtu.

"Katynissä piti poikia sitoa puihin etteivät jo lähtisi"
 
Back
Top